W takim razie chyba musicie doszkolić Basię (ale też konsultantów na infolini):Krzysiek_Plus pisze:Tak zgadza się, zgodnie z prawem jesteśmy zobowiązaniu do utrwalania oraz jak sam zauważyłeś do udostępniania tego typu danych tylko uprawnionym podmiotom. Zaś zgodnie z prawem telekomunikacyjnym operator swojemu użytkownikowi może udostępnić tylko wykaz połączeń wychodzących.
Uprzejmie proszę o niewkładanie mi w usta błędnych wypowiedzi. Napisałem, że musicie rejestrować połączenia przychodzące i jak się okazuje mam tu 100% racji.Basia_Plus pisze:niestety operator nie rejestruje połączeń przychodzących
Jesteśmy więc krok do przodu, rejestr jest i jest w nim numer, który straciłem przez błędne działanie aplikacji.
Nigdzie natomiast nie napisałem, że udostępnienie ma następować TYLKO uprawnionym podmiotom. Uprawnionym podmiotom udostępnić takie informacje MUSICIE, mimo, że nie są one stronami komunikacji.
Pójdziemy krok dalej i zapytamy komu taką informację udostępnić MOŻECIE?
Bo coś mi się wydaje, że jeżeli jestem stroną połączenia i na moim aparacie wyświetla się numer (czyli nie jest to numer zastrzeżony) to jednak jestem również uprawniony do otrzymania tego numeru od operatora, podobnie jak jestem uprawniony do przechowywania go w pamięci aparatu (gdyby tylko się tam zapisał...) czy zapisania go na kartce papieru (gdybym tylko był poinformowany o ryzyku, że aplikacja obsługująca połączenie straci zarówno połączenie, jak i numer).
Jeżeli więc twierdzisz, że jedynym uprawnionym do otrzymania wykazu numerów przychodzących jest uprawniony podmiot to poproszę o podstawę prawną takiego twierdzenia. W innym przypadku, biorąc pod uwagę, że ustaliliśmy już, że rejestr rozmów przychodzących jednak istnieje po stronie operatora, proszę o udostępnienie informacji o którą proszę od tygodnia.
Swoją drogą Krzyśku, właśnie udowodniłeś, że opisując politykę firmy miałem pełną rację.Krzysiek_Plus pisze:Test aplikacji jest dobrowolny i jak sama nazwa wskazuje służy do zweryfikowania działania oraz zgłaszania wszelkich problemów/błędów jakie użytkownik zauważy w jej działaniu
"Przepraszamy"? A skądże, "test aplikacji jest dobrowolny" i jeśli masz jakieś problemy z wynikające z udostępnienia przez nas niedopracowanej aplikacji to nie licz na jakąkolwiek pomoc.
Poważna firma w ramach publicznych testów może zapytać użytkownika czy podoba mu się rozmieszczenie i kolor ikonek, zawartość ekranu startowego albo oferowany zakres ustawień. W tym przypadku ewidentnie do testów trafiła aplikacja, której podstawowe funkcje są w rozsypce. Ale nawet w takiej sytuacji poważna firma stara się naprawić szkody, a nie zasłania dobrowolnością testu.