Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 wrz 2016, o 11:49
Re: Przedłużenie umowy
Do mnie ktoś dzwonił 3x ale byłem na spotkaniu i nie miałem możliwości odebrać, oddzwaniałem pod ten nr ale to ogólnopolska infolinia. W związku z tym prośba o ponowny kontakt.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
invictus,
wysłałam do konsultanta DUK prośbę o ponowny kontakt.invictus pisze:W związku z tym prośba o ponowny kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dziękuję.
Re: Przedłużenie umowy
Czy DUK moze zadzwonic tez w sobote?
Bo rodzice maja 2 numery na firme i konczy im sie umowa a ta ktora jest aktualnie oferowana to jakis żart i chcialbym zeby DUK zadzwonil w sobotę jak bede u rodzicow.
Bo rodzice maja 2 numery na firme i konczy im sie umowa a ta ktora jest aktualnie oferowana to jakis żart i chcialbym zeby DUK zadzwonil w sobotę jak bede u rodzicow.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przedłużenie umowy
koko1108 istnieje taka możliwości. Podaj, tym formularzem, numer kontaktowy oraz numery, które mają mieć przedłużone umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Magda_Plus pisze:sedzia20 poczekaj proszę na kontakt od pracownika.
Ponowiłam swoją prośbę.
Wiesz co, Magdo? W sumie to jestem zdumiony, że przez 3 dni nikt nie potrafi do mnie zadzwonić. Gdybym ja tak traktował swoich Klientów, to mógłbym zwijać interes.
W czym leży problem? W braku obsady? Nawału pracy?
Do czego to podobne, żeby Klient musiał się prosić? W czyim to jest interesie? Nasycenie rynku jest tak duże, konkurencja przeogromna, że to chyba na relacjach buduje się swoje wyniki, prawda? A o jakich tu relacjach mowa, skoro żaden konsultant nie może mi poświęcić kwadransa? Wstyd!
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przedłużenie umowy
sedzia20 przepraszam za długie oczekiwanie na kontakt. Ponowiłam prośbę o oddzwonienie do Ciebie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Ciągle ponawiasz, przepraszasz, a rezultat taki sam...Magda_Plus pisze:sedzia20 przepraszam za długie oczekiwanie na kontakt. Ponowiłam prośbę o oddzwonienie do Ciebie.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przedłużenie umowy
sedzia20 według informacji jakie otrzymałam, niedawno takowy kontakt nastąpił.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Owszem, nastąpił. Wszystko załatwione, dziękuję za pomoc.Magda_Plus pisze:sedzia20 według informacji jakie otrzymałam, niedawno takowy kontakt nastąpił.
Szkoda tylko tych nerwów. Nikomu to niepotrzebne uważam.
Re: Przedłużenie umowy
Problem kontaktu z DUK istnieje. Też nie mogąc się doczekać sam próbowałem dzwonić do BOK prosząc o kontakt z DUK.
Dziwne, że w sobotę może DUK dzwonić, bo mi ostatnio mówili, że w soboty nie pracują i jedynie pn-pt mogą dzwonić.
Do mnie w końcu się dodzwonili ale nie wiem na czyją prośbę .
Oferta bez telefonu nie do zaakceptowania, z telefonem zdecydowanie lepsza jednak nie na tyle żeby wiązać się na ponad 2 lata. Przyszedł czas na zmiany, na tv i telefon zmieniłem operatora i zostawiłem tylko internet w wersji tylko SIM.
Obecnie przychodząc jako nowy klient otrzymuje się podobne warunki co przy przedłużeniu więc zawsze można wrócić niewiele tracąc.
Dziwne, że w sobotę może DUK dzwonić, bo mi ostatnio mówili, że w soboty nie pracują i jedynie pn-pt mogą dzwonić.
Do mnie w końcu się dodzwonili ale nie wiem na czyją prośbę .
Oferta bez telefonu nie do zaakceptowania, z telefonem zdecydowanie lepsza jednak nie na tyle żeby wiązać się na ponad 2 lata. Przyszedł czas na zmiany, na tv i telefon zmieniłem operatora i zostawiłem tylko internet w wersji tylko SIM.
Obecnie przychodząc jako nowy klient otrzymuje się podobne warunki co przy przedłużeniu więc zawsze można wrócić niewiele tracąc.
Re: Przedłużenie umowy
Ruben pisze:Problem kontaktu z DUK istnieje. Też nie mogąc się doczekać sam próbowałem dzwonić do BOK prosząc o kontakt z DUK.
Dziwne, że w sobotę może DUK dzwonić, bo mi ostatnio mówili, że w soboty nie pracują i jedynie pn-pt mogą dzwonić.
Do mnie w końcu się dodzwonili ale nie wiem na czyją prośbę .
Oferta bez telefonu nie do zaakceptowania, z telefonem zdecydowanie lepsza jednak nie na tyle żeby wiązać się na ponad 2 lata. Przyszedł czas na zmiany, na tv i telefon zmieniłem operatora i zostawiłem tylko internet w wersji tylko SIM.
Obecnie przychodząc jako nowy klient otrzymuje się podobne warunki co przy przedłużeniu więc zawsze można wrócić niewiele tracąc.
Cześć, co do kontaktu z DUK to już wyżej napisałem - generalnie nikomu niepotrzebne nerwy. Moja rozmowa trwała 12 min 18 sek i dostałem to, czego chciałem - rzadko chwalę Plusa, ale tym razem pracownik DUK był przesympatyczny, konkretny, pasjonat tej sieci. Przyjemnie się rozmawiało. A co do oferty, smartfon tańszy o 300 zł od tego co proponował mi inny konsultant kiedy sam dzwoniłem wybierając "1" po połączeniu z BOK-iem i ponad 400 zł od tego co jest umieszczone na stronie. Do pakiet GB w ilości nigdzie nie oferowanej (bardzo dużej) - nie mam się do czego przyczepić. Czas obowiązywania oferty również akceptowalny (trudno, żebym miał pretensje do sieci o to, że do końca umowy pozostało mi pół roku ) - do tego perspektywa nabycia Internetu za połowę ceny daje podstawy, by ocenić pozytywnie ofertę, biorąc pod uwagę wspomniane aspekty. A dodam, że wszędzie indziej za P9 Lite w abo 59,99 brutto każą sobie płacić furę kasy - dokładnie przewertowałem oferty, tylko sprzedaż ratalna. A tu za gotówkę TYLKO 99 PLN :) Jeśli na Aneksie będzie tak jak zapisałem na kartce - uważał będę tą ofertę za IDEALNĄ. Pozdrawiam, i sukcesów w negocjacjach życzę! Ps. W DUK pracują ludzie, trzeba podchodzić jak do człowieka, nie maszyny ;) Uprzejmością wiele więcej zyskamy, aniżeli krzykiem. Taka puenta na koniec. 3mam kciuki
Re: Przedłużenie umowy
@sedzia20, do obsługi z DUK nie mam zastrzeżeń, kulturalnie, rzeczowo bez nachalnego nagabywania. Nie trafiłem na pasjonata Plusa ale pamiętam, że kiedyś tak miałem i rozmowa przeciągnęła nam się ponad 30min .
Później miałem kontakt z konsultantką z DUK w sprawie internetu i ofertę przyjąłem.
Nie mogę powiedzieć, że otrzymałem złe propozycje bo uśredniając w abo za 54pln P9 Lite za 99pln i duuuży pakiet internetu, jednostki w UE. Niewiele brakowało, że skusiłbym się tylko jako uczestnik smartDOMu nie mogłem dostać dodatkowego rabatu na telefon a może gdyby telefon był za 3-49pln, to kto wie. Poza tym na tym numerze część usług byłaby zupełnie niewykorzystywana.
Rozpieszczony smartDOMem chciałem wyszarpać super ofertę a otrzymałem dobrą a to trochę za mało. Podobne koszty poniosę zakupując samemu telefon i abonament u innego operatora nie wiążąc się 26 m-czną umową.
Szkoda, że takie oferty są przedstawiane dopiero, kiedy wpłynie wniosek o przeniesienie numeru lub wypowiedzenie umowy, kiedy to zazwyczaj już mamy alternatywne rozwiązania przygotowane i wtedy oczekiwania rosną.
Później miałem kontakt z konsultantką z DUK w sprawie internetu i ofertę przyjąłem.
Nie mogę powiedzieć, że otrzymałem złe propozycje bo uśredniając w abo za 54pln P9 Lite za 99pln i duuuży pakiet internetu, jednostki w UE. Niewiele brakowało, że skusiłbym się tylko jako uczestnik smartDOMu nie mogłem dostać dodatkowego rabatu na telefon a może gdyby telefon był za 3-49pln, to kto wie. Poza tym na tym numerze część usług byłaby zupełnie niewykorzystywana.
Rozpieszczony smartDOMem chciałem wyszarpać super ofertę a otrzymałem dobrą a to trochę za mało. Podobne koszty poniosę zakupując samemu telefon i abonament u innego operatora nie wiążąc się 26 m-czną umową.
Szkoda, że takie oferty są przedstawiane dopiero, kiedy wpłynie wniosek o przeniesienie numeru lub wypowiedzenie umowy, kiedy to zazwyczaj już mamy alternatywne rozwiązania przygotowane i wtedy oczekiwania rosną.
Re: Przedłużenie umowy
Ponownie prosze o kontakt bo nikt z DUK bo niky nie dzwonil
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
koko1108,
ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ