Plus online - nie działa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 15 cze 2016, o 15:18
Re: Plus online - nie działa
Dzięki za pomoc
Znalazłem Fix teraz
http://www.deskdecode.com/err_connection_closed/
jego moje google chrome, kto czyni problem
ale dzięki
Znalazłem Fix teraz
http://www.deskdecode.com/err_connection_closed/
jego moje google chrome, kto czyni problem
ale dzięki
Re: Plus online - nie działa
Czy lider technologi lte w Polsce może określić kiedy aplikacja plus online będzie wykazywać pozostały limit danych w internecie jak to miało miejsce w starszych taryfach.
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Plus online - nie działa
Giega, dla części taryf aktualne wykorzystanie pakietów powinno być widoczne także w Plus Online. Jeżeli w przypadku Twojej promocji wgląd taki nie jest dostępny, to możesz ewentualnie sprawdzić ilość wykorzystanych danych poprzez wysyłanie wiadomość SMS o treści U na numer 2580 (koszt 0,29zł).
Niestety, na chwilę obecną nie jesteśmy w stanie podać terminu, w którym przywrócona zostanie pełna funkcjonalność Plus Online w tej materii.
Niestety, na chwilę obecną nie jesteśmy w stanie podać terminu, w którym przywrócona zostanie pełna funkcjonalność Plus Online w tej materii.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Plus online - nie działa
Od dziś w Plus Online jest już dostępny podgląd na wykorzystanie pakietów w wszystkich taryfach Plus Internet, zachęcam do sprawdzenia .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online - nie działa
Działa.
To teraz jeszcze wprowadzić to w aplikacji mobilnej.
To teraz jeszcze wprowadzić to w aplikacji mobilnej.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Plus online - nie działa
Podgląd, niebawem będzie również dostępny w aplikacji mobilnej .patryk7588 pisze:To teraz jeszcze wprowadzić to w aplikacji mobilnej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online - nie działa
Właśnie dziś zauważyłem w aplikacji, iż pojawiła się zakładka z Internetem, ale nadal nie pokazuje pozostałych jednostek - posiadam pakiet 100GB, a jak widać na screenie wskazuje tak, jak miałbym bez limitu.Krzysiek_Plus pisze: Podgląd, niebawem będzie również dostępny w aplikacji mobilnej .
Czy to ulegnie zmianie? I kiedy?
Re: Plus online - nie działa
Podgląd pakietu danych w taryfach internetowych jest już dostępny w aplikacji mobilnej.
Re: Plus online - nie działa
Mam pytanie, kiedy aplikacja plus online na WM zacznie działać ? Za każdym razem otrzymuje komunikat nieoczekiwany błąd serwera. Po wejściu do sklepu widać ze nie tylko u mnie nie działa a plus zlewa skarżących się użytkowników.
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Plus online - nie działa
zord, wcześniej logowałeś się do Plus Online na tym telefonie? Kiedy zauważyłeś wystąpienie problemu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online - nie działa
Apke instalowałem wczoraj po aktualizacji systemu wcześniej używałem jakiś miesiąc temu , i działała. Ale nie wydaje mi się żeby problem był po mojej stronie, gdyż pod aplikacją w sklepie jest wiele wpisów ze od jakiegoś czasu nie działa.
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Plus online - nie działa
zord, dziękuję za informację. Jeszcze jedno pytanie: czy masz możliwość sprawdzenia Plus Online na innym telefonie (ale na tym samym numerze)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online - nie działa
N telefonie nie, ale zainstalowałem na komputerze i dokładnie ten sam komunikat.
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Plus online - nie działa
zord, dziwna sytuacja, bo... sprawdzałem u siebie i aplikacja działa. Wobec tego prześlij mi proszę tym formularzem numer telefonu, którego dotyczy sprawa, model telefonu, z którego korzystasz, a także dokładną wersję systemu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 492
- Rejestracja: 16 sty 2015, o 00:10
Re: Plus online - nie działa
Właśnie sprawdziłem na aplikacji Plus Online jak jest prezentowany transfer dla numerów internetu mobilnego i o dziwo wszystko jest wreszcie widoczne... Brawo +