Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 98
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 19 gru 2012, o 11:44
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Będąc przed domem mam 1 kreskę zasięgu LTE, w domu nie ma zasięgu LTE wogóle. 1.29km km w linii prostej od nadajnika.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
marmat, proszę prześlij przez ten formularz współrzędne lokalizacji o której piszesz oraz numer telefonu karty SIM na której testowałeś.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Wysłałem zapytanie do Obsługi, jest informacja, zakończone, ale nic nie mam i nie wiem jakie jest rozwiązanie. 160925-000707
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Ron,
zgłoszenie zostało przekazane do działu technicznego. Poprosiłam o przyspieszenie jego rozwiązania.
zgłoszenie zostało przekazane do działu technicznego. Poprosiłam o przyspieszenie jego rozwiązania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
To dziwne, ponieważ mi wyświetla że rozwiązane, a na maila przyszła ankieta na temat Obsługi.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Ron,
otrzymałeś odpowiedź na podany numer zgłoszenia, problem został przekazany do działu technicznego. Wysłałam prośbę o przyspieszenie jego rozwiązania.
otrzymałeś odpowiedź na podany numer zgłoszenia, problem został przekazany do działu technicznego. Wysłałam prośbę o przyspieszenie jego rozwiązania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Witam. Czy ten bts obsługuje tylko 2G?
Wysłane z mojego OnePlus One 64GB
Wysłane z mojego OnePlus One 64GB
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
pantin, nie, stacja BT32167 działa również w U900 i LTE1800.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
To dlaczego mam tylko 2G (w domu nie łapie mi 3G/H/H+, tylko jak włącze to LTE - ale prędkość chyba 2G - na ostatnim zrzucie). Już kiedyś pisałem. Od pół roku tak jest.Przemek_Plus pisze:pantin, nie, stacja BT32167 działa również w U900 i LTE1800.
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
pantin, na poprzednich Twoich screenach widać zasięg 3G - to, jak rozumiem, test wykonany z innej lokalizacji? Innymi słowy - czy jest tak, że nie "łapiesz" sygnału 3G w domu, ale w innych miejscach możesz korzystać z tego pasma? Czy wychodząc na zewnątrz uzyskujesz sygnał 3G?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Tak. Tamte były w mieście (w okolicach tych dwóch stacji co widać na screenie). Jak mnie łączy do tej to mam 2G. Czy to w domu czy na dworze czy to w pracy. Bardziej w lewo od punktu lokalizacji na screenie. Czyli rozumiem, że zasięg sieci się pogorszył? Bo przez 15 lat było wszystko ok.Przemek_Plus pisze:pantin, na poprzednich Twoich screenach widać zasięg 3G - to, jak rozumiem, test wykonany z innej lokalizacji? Innymi słowy - czy jest tak, że nie "łapiesz" sygnału 3G w domu, ale w innych miejscach możesz korzystać z tego pasma? Czy wychodząc na zewnątrz uzyskujesz sygnał 3G?
Wysłane z mojego OnePlus One 64GB
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
pantin, poprosiłem o ponowną analizę pracy tej stacji w paśmie U900. Dam znać, gdy uzyskam jakąś odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Nie rozumiem dalej. Zgłoszenie rozwiązane, a odpowiedzi brak. Nie można po prostu wysłać na maila.Basia_Plus pisze:Ron,
otrzymałeś odpowiedź na podany numer zgłoszenia, problem został przekazany do działu technicznego. Wysłałam prośbę o przyspieszenie jego rozwiązania.
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Ron, ciężko mi stwierdzić, skąd informacja o "zakończeniu" zgłoszenia. Mogę potwierdzić to, co napisała wcześniej Basia_Plus:
Innymi słowy - zgłoszenie nie zostało jeszcze przeprocesowane przez pracowników naszego działu technicznego, ale poprosiliśmy o szybsze jego rozwiązanie.Basia_Plus pisze:problem został przekazany do działu technicznego. Wysłałam prośbę o przyspieszenie jego rozwiązania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
160925-000707 Pytanie o sprawdzenie. Zasięg Rozwiązane 25/09/2016 20:43
Dalej nic i czekan na odpowiedź na proste pytanie. Oczywiście tylko Plus nie może odpowiedzieć.
Dalej nic i czekan na odpowiedź na proste pytanie. Oczywiście tylko Plus nie może odpowiedzieć.