Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Ron,
sprawdź pocztę.
sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Tak czytałem wczoraj odpowiedź. Wszystko fajnie wiem, że 2 stację mnie obsługują, ale już położenia tych stacji nie znam, a prosiłem. Wiem gdzie są, ale które to dwie stacje już nie.Basia_Plus pisze:Ron,
sprawdź pocztę.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Ron, orientacyjne położenie BTS'ów możesz sprawdzić na mape: http://beta.btsearch.pl/.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Tak, znam na pamięć każdy nadajnik i domyślam się o które chodzi
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Witam. Mam problem z zasięgiem w Karsinie przy ul. Długiej w Gminie Karsin, powiat kościerski. Problem trwa od kilku miesięcy. Po kontakcie z biurem obsługi dostałam informację, że mogę napisać wypowiedzenie umowy z powodu braku zasięgu i nie zostanę obciążona karą umowną. Czy to prawda? Aczkolwiek dotychczas byłam zadowolona z tej sieci i może coś się zmieni?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Witaj Tośka89,
czy problem występuje zarówno w 2G jak i 3G?Tośka89 pisze:Mam problem z zasięgiem w Karsinie przy ul. Długiej
Jeżeli rozwiążesz umowę przed jej zakończeniem zostanie naliczona kara umowna z tytułu niedotrzymania warunków umowy.Tośka89 pisze:dostałam informację, że mogę napisać wypowiedzenie umowy z powodu braku zasięgu i nie zostanę obciążona karą umowną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
http://beta.btsearch.pl/?dataSource=loc ... 71&zoom=13Tośka89 pisze:Witam. Mam problem z zasięgiem w Karsinie przy ul. Długiej w Gminie Karsin, powiat kościerski. Problem trwa od kilku miesięcy. Po kontakcie z biurem obsługi dostałam informację, że mogę napisać wypowiedzenie umowy z powodu braku zasięgu i nie zostanę obciążona karą umowną. Czy to prawda? Aczkolwiek dotychczas byłam zadowolona z tej sieci i może coś się zmieni?
Do stacji bazowej Osowo masz jakies 5 km. To nie malo, ale tez nie za duzo. Piszesz, ze wczesniej bylo OK i na to wygladaloby. Spytaj lepiej czy Plus nie wylaczyl stacji Osowo, Odry lub Wiele
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Przez ostatnie parę tygodni sygnał Plusa w mojej okolicy znacznie się poprawił. Naiwny sądziłem, że technicy po cichu coś poprawili w ustawieniach BTS-a. Niestety od wczoraj czy przedwczoraj sygnał ciągle zanika do 0 nawet na zewnątrz budynków. Czyli jest jeszcze gorzej nawet niż było latem.Krzysiek_Plus pisze:Nie stwierdzono żadnej awarii, BTS z którego korzystałeś przez cały ten czas działał prawidłowo (obsługiwał innych użytkowników itp).jack4x4 pisze:Widzę że Specjaliści Plusa wrócili z wakacji i znowu pojawiają się na forum. Dlatego przypominam, że w mojej lokalizacji po awarii z przed kilku miesięcy nadal prawie nie ma zasięgu.
Sam zaś poziom sygnału nie jest stały i jest zależy o wielu czynników i uwarunkowań zewnętrznych (niezależnie od działania/ustawień BTS'a), w tym geograficznych (np.: wysokie budynki wokoło, ukształtowanie terenu) i urbanistyczne (np. typ zabudowy, odległość do okna) miejsca w którym użytkownik się znajduje, zmienności naturalnych warunków propagacji fal radiowych (np. pogorszenie wynikające z warunków atmosferycznych) oraz odległość od najbliższego nadajnika i aktualne obciążenia stacji nadawczo-odbiorczych wynikające z okoliczności, więc nie ma stałej odległości która gwarantuje bezproblemowe korzystanie.
Tak, technicy już zweryfikowali wszystkie możliwości, ustawienia anteny były zmieniane kilkakrotnie, niestety jak sam zauważyłeś nie miało to wpływu na poprawę sygnału w Twojej lokalizacji.jack4x4 pisze:Po trwającej wiele tygodni interwencji techników nadal jest znacznie gorzej niż było przed awarią, ale przedstawiciele Polkomtela czują się rozgrzeszeni, bo przecież:
"wszelkie dostępne rozwiązania zostały już wdrożone
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Czy ma ktoś może poza mną problemy z zasięgiem w Wieliczce ? Problem polega na tym że podczas korzystania z 3G zdarzają się przypadki gdzie podczas rozmowy (ostatnio coraz częsciej) - po losowym czasie (od 15 sekund do nawet godziny rozmowy bez problemów) nagle przestaje słyszeć rozmówce - natomiast on mnie słyszy świetnie. Nie jest to zależne od telefonu ponieważ na dwóch innych telefonach oraz numerach w Plus jest to samo. Natomiast po przełączeniu na zasięg 2G problem znika :/ Niestety jest to uporczywe ponieważ cały czas muszę przełączać między zasięgiem 2G/4G :/
Zgłosiłem usterkę telefonicznie na infolini ale do tej pory nie dostałem żadnej odpowiedzi - w związku z tym podaje numer zgłoszenia: C00000001319325
Pozdrawiam,
Dominik
Zgłosiłem usterkę telefonicznie na infolini ale do tej pory nie dostałem żadnej odpowiedzi - w związku z tym podaje numer zgłoszenia: C00000001319325
Pozdrawiam,
Dominik
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
devhost97,
EDYCJA:
Podaj proszę poprzez ten formularz kilka przykładów, kiedy występowały problemy ze słyszalnością.
wysłałam do działu technicznego prośbę o przyspieszenie rozwiązania tego zgłoszenia.devhost97 pisze:podaje numer zgłoszenia: C00000001319325
EDYCJA:
Podaj proszę poprzez ten formularz kilka przykładów, kiedy występowały problemy ze słyszalnością.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Witam,
mieszkam w miejscowości Cekanowo (ul. Fiołkowa) między Płockiem a Słupnem (woj. mazowieckie)
Jest problem z zasięgiem... Wychylając się do okna jakoś można gadać, ale jest to męczące... Wg mapy też tutaj występuje brak zasięgu.
Co mogę zrobić ? Czy są jakieś plany wzmocnienia zasięgu w tym rejonie ?
mieszkam w miejscowości Cekanowo (ul. Fiołkowa) między Płockiem a Słupnem (woj. mazowieckie)
Jest problem z zasięgiem... Wychylając się do okna jakoś można gadać, ale jest to męczące... Wg mapy też tutaj występuje brak zasięgu.
Co mogę zrobić ? Czy są jakieś plany wzmocnienia zasięgu w tym rejonie ?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 19 gru 2016, o 23:22
Błąd
Witam
Mam taki problem w dn 9 grudnia zarejestrowalem się
Ale później (ten sam dzień) wziąłem abonament z telefonem. Występują często problemy nie mogę zadzwonić, wysłać SMsa i niedziela internet na początku wszystko działało przez ok 5dni. Więc proszę o pomoc bo niewiem co się dzieje np w dn 19 grudnia 2016 do godziny 9:00 działały wszystkie usługi wymienione powyżej. Mam tel sony xperia e5.
Dziękuję za przeczytanie i proszę o pomoc
Mam taki problem w dn 9 grudnia zarejestrowalem się
Ale później (ten sam dzień) wziąłem abonament z telefonem. Występują często problemy nie mogę zadzwonić, wysłać SMsa i niedziela internet na początku wszystko działało przez ok 5dni. Więc proszę o pomoc bo niewiem co się dzieje np w dn 19 grudnia 2016 do godziny 9:00 działały wszystkie usługi wymienione powyżej. Mam tel sony xperia e5.
Dziękuję za przeczytanie i proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony 20 gru 2016, o 10:14 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
Powód: połączono wątki- podobny temat
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Witaj zSzymek122,
jak wygląda kwestia zasięgu, czy problem występuje zarówno w 2 G, jak i 3 G?zSzymek122 pisze: Występują często problemy nie mogę zadzwonić, wysłać SMsa i niedziela internet
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 33
- Rejestracja: 9 kwie 2015, o 19:26
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Dzień dobry,
nie chciałem zakładać nowego tematu. Numer dezaktywowany mimo iż po rezygnacji została podpisana umowa. Reklamacja uwzględniona, numer miał zostać ponownie włączony przed 06.01.2017. Zbliża się koniec kolejnego weekendu i nadal numer nie działa.
Poproszę o interwencję w tej sprawie.
nie chciałem zakładać nowego tematu. Numer dezaktywowany mimo iż po rezygnacji została podpisana umowa. Reklamacja uwzględniona, numer miał zostać ponownie włączony przed 06.01.2017. Zbliża się koniec kolejnego weekendu i nadal numer nie działa.
Poproszę o interwencję w tej sprawie.