Brak LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 20
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 14 gru 2014, o 15:21
Re: Brak LTE
PLUS
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Brak LTE
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 20
- Rejestracja: 14 gru 2014, o 15:21
Re: Brak LTE
Wysłałem
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Brak LTE
Lugamiar2111,
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 20
- Rejestracja: 14 gru 2014, o 15:21
Re: Brak LTE
Ok, już działa, dziękuję!
Re: Brak LTE
Podpinam się do tematu. Nie wiem dlaczego moja prędkość mobilnego internetu jest ostatnio bardzo mała. Testując prędkość mobilną mam:pobieranie 0.49 Mbps wysyłanie 0,02 Mbps Ping 143ms Warszawa inny w kolejności 1,08 0,01 46 i tak mógłbym pisać i pisać.W abonamencie mam 5,5 GB których praktycznie nie mogę wykorzystać bo wszystko wolno chodzi. Dziś przeprowadziłem konfigurację internetu on-line ale to nie pomogło.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Brak LTE
amaryl556 w tym wątku chodzi o brak możliwości połączenia z Internetem w technologii LTE (brak usługi dla danego numeru). Czy Twój telefon nie pokazuje Ci ikony LTE przy próbie nawiązania połączenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Nie chciałem zakładać nowego wątku i zaśmiecać forum. Łącząc się wyświetla mi się ikonka połączenia LTE i nawet się łączy ale kwestia prędkości to już jest do dyskusji. Wyszukuje mi serwery w trakcie testu łącza i przeważnie jest to Emitel.Magda_Plus pisze:amaryl556 w tym wątku chodzi o brak możliwości połączenia z Internetem w technologii LTE (brak usługi dla danego numeru). Czy Twój telefon nie pokazuje Ci ikony LTE przy próbie nawiązania połączenia?
Popieranie i wysyłanie też ma wiele do życzenia. Jak pobieranie jest wyższe to wysyłanie słabe. Dziś naprzykład wysyłanie było 0,52 Mbps i 5.99Mbps ale to był wyjątek. Histora uploadu nie dochodzi nigdy do 1Mbps.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Brak LTE
amaryl556 czy tak się dzieje cały czas? W jakiej dokładnie lokalizacji się znajdujesz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Moja lokalizacja to Kabaty na Ursynowie okolice Wąwozowej i Rosoła. Te objawy zaobserwowałem od około tygodnia czasu bo w domu używam WiFi ale też i LTE w przypadku zaniku sygnału WiFi.
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Brak LTE
amaryl556, masz możliwość przetestowania, czy niskie prędkości transferu występują stale, niezależnie od godziny, czy raczej o jednej, określonej porze?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Niskie prędkości występują stale o różnych porach. Testowanie cykliczne zacząłem od przedwczoraj z uwagi na fakt słabego działania internetu mobilnegoPrzemek_Plus pisze:amaryl556, masz możliwość przetestowania, czy niskie prędkości transferu występują stale, niezależnie od godziny, czy raczej o jednej, określonej porze?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
amaryl556, proszę wymuś z poziomu swojego telefonu połączenie w sieci 3G i sprawdź czy również w przypadku tej technologi występuje ten sam problem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
W 3G D i U mają po 0.18 Mbps podobnie w 3G/WCMD
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
amaryl556, czy masz możliwość przetestowania karty SIM w innym urządzeniu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ