Usługa "Kto dzwonił"

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
mpmdembi
Szalony PlusManiak
Posty: 290
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 4 mar 2014, o 23:53

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: mpmdembi »

A jak to się ma do regulaminu usługi? Proszę o wskazanie punktu regulaminu stwierdzającego, że usługa ma wadę w postaci niepoprawnego działania (tzn. niedziałania) w LTE.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Joanna_Plus »

mpmdembi,

czas „powrotu” do LTE zależy od:

1. Lokalnych warunków radiowych;
2. Samego urządzenia (niektóre modele przelogowania dokonują szybciej i na nich prawdopodobieństwo wystąpienia powyższej sytuacji jest niewielkie).

Aktualnie trwają analizy nad zmianami w usłudze, których celem jest wyeliminowanie takich incydentalnych przypadków.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mpmdembi
Szalony PlusManiak
Posty: 290
Rejestracja: 4 mar 2014, o 23:53

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: mpmdembi »

Ja rozumiem problem, ale z punktu widzenia użytkownika mało on mnie interesuje. Obowiązuje mnie regulamin zarówno w zakresie obowiązków wobec operator, jak i warunków świadczenia usług. Proszę o wskazanie w regulaminie usługi tego co Pani napisała powyżej. Jeśli nie ma klauzuli, że coś może w pewnych okolicznościach nie działać prawidłowo (ja jej nie potrafię znaleźć, więc proszę o wskazanie), to mam pełne prawo do oczekiwania, że usługa będzie działać poprawnie. Jeśli można wiedzieć kiedy mogę spodziewać się końca analiz problemu, który trwa od ponad roku? A przede wszystkim kiedy usługa zacznie działać prawidłowo? Czy "Lider Technologiczny" potrzebuje aż tyle czasu aby przeanalizować problem?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Joanna_Plus »

mpmdembi,
mpmdembi pisze:Jeśli można wiedzieć kiedy mogę spodziewać się końca analiz problemu
Na tę chwilę niestety nie posiadam takich informacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pugilares
PlusManiak
Posty: 132
Rejestracja: 17 cze 2013, o 12:45

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Pugilares »

Poczta głosowa wyłączona, "Notka SMS" wyłączona. Usługa "Kto dzonił" włączona. Efekt jest taki, że jeśli telefon zostanie wyłączony (przez użycie wyłącznika), to osoba dzwoniąca na ten numer zamiast usłyszeć komunikat "Abonent ma wyłączony aparat..." słyszy krótki sygnał, podobny jak gdyby połączenie zostało odrzucone. SMS powiadamiający o próbie połączenia nie przychodzi. To jest kolejny numer w mojej rodzinie z podobnym problemem. Czy za każdym razem jedyne rozwiązanie polega na składaniu pisemnej reklamacji?
rafnov
Szalony PlusManiak
Posty: 223
Rejestracja: 17 maja 2016, o 12:07

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: rafnov »

Niestety chyba tak, i mnie było to samo.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Ewa_Plus »

Pugilares,
- podeślij numer, o który chodzi przez formularz.
Poproszę dział techniczny, żeby to sprawdził. W wiadomości podaj też proszę przykładowe połączenie przychodzące na Twój numer, przy którym opisana sytuacja miała miejsce (data, godzina, numer z którego połączenie było wykonane).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
rafnov
Szalony PlusManiak
Posty: 223
Rejestracja: 17 maja 2016, o 12:07

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: rafnov »

A może są jakieś wieści na temat uruchomienia połączeń oczekujących w Plusie na kartę, które przynajmniej po części wyeliminują konieczność korzystania z usługi "Kto dzwonił"?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Ewa_Plus »

rafnov,
- na razie nic się w tej kwestii nie zmienia :/
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pugilares
PlusManiak
Posty: 132
Rejestracja: 17 cze 2013, o 12:45

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Pugilares »

Wprowadzając pseudousługę "Notka SMS" Plus tak przekombinował, że już nawet technicy Plusa nie są w stanie się w tym połapać, jak działają przekierowania narzucone przez pseudousługę i w efekcie prowadzą one donikąd. Taka sytuacja ma miejsce od wielu miesięcy, sprawa jest wiadoma, bo była podnoszona na tym forum, ale w Plusie nie ma nikogo, komu chciałoby się to sprawdzić. Na etapie wdrażania usługi nie znalazł się nikt, kto by się zastanowił "a co będzie jeśli klient/abonent postanowi wyłączyć pseudousługę Notka SMS?".
TomPL
Szalony PlusManiak
Posty: 222
Rejestracja: 12 cze 2013, o 09:59
Lokalizacja: Warmia

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: TomPL »

Pewnie usługę wprowadził jakiś poprzedni dyrektor/prezes, a teraz nie ma komu się z tego wycofać. A to przecież żenujące naciąganie dzwoniących na koszty... fuj, fuj, fuj Plusie...
88michal
Starszy Plusmaniak
Posty: 150
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 09:00

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: 88michal »

U mnie ta usluga tez nie działa. Napisałem ci priv z opisem... Możesz pomoc? Napisałem mail do ewa.plus
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Joanna_Plus »

88michal,

Ewa odpisała na Twoją wiadomość ;-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
88michal
Starszy Plusmaniak
Posty: 150
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 09:00

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: 88michal »

Odpisałem tez... Niestry nie pomogło. Moze do obsługi klienta zadzwonić?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Joanna_Plus »

88michal,

nie. Wiadomość od Ewy - na Twojej skrzynce e-mail. Proszę o kontynuowanie tego wątku w jednym kanale komunikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ