Usługa "Kto dzwonił"
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 292
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 mar 2014, o 23:53
Re: Usługa "Kto dzwonił"
A jak to się ma do regulaminu usługi? Proszę o wskazanie punktu regulaminu stwierdzającego, że usługa ma wadę w postaci niepoprawnego działania (tzn. niedziałania) w LTE.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił"
mpmdembi,
czas „powrotu” do LTE zależy od:
1. Lokalnych warunków radiowych;
2. Samego urządzenia (niektóre modele przelogowania dokonują szybciej i na nich prawdopodobieństwo wystąpienia powyższej sytuacji jest niewielkie).
Aktualnie trwają analizy nad zmianami w usłudze, których celem jest wyeliminowanie takich incydentalnych przypadków.
czas „powrotu” do LTE zależy od:
1. Lokalnych warunków radiowych;
2. Samego urządzenia (niektóre modele przelogowania dokonują szybciej i na nich prawdopodobieństwo wystąpienia powyższej sytuacji jest niewielkie).
Aktualnie trwają analizy nad zmianami w usłudze, których celem jest wyeliminowanie takich incydentalnych przypadków.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Ja rozumiem problem, ale z punktu widzenia użytkownika mało on mnie interesuje. Obowiązuje mnie regulamin zarówno w zakresie obowiązków wobec operator, jak i warunków świadczenia usług. Proszę o wskazanie w regulaminie usługi tego co Pani napisała powyżej. Jeśli nie ma klauzuli, że coś może w pewnych okolicznościach nie działać prawidłowo (ja jej nie potrafię znaleźć, więc proszę o wskazanie), to mam pełne prawo do oczekiwania, że usługa będzie działać poprawnie. Jeśli można wiedzieć kiedy mogę spodziewać się końca analiz problemu, który trwa od ponad roku? A przede wszystkim kiedy usługa zacznie działać prawidłowo? Czy "Lider Technologiczny" potrzebuje aż tyle czasu aby przeanalizować problem?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił"
mpmdembi,
Na tę chwilę niestety nie posiadam takich informacji.mpmdembi pisze:Jeśli można wiedzieć kiedy mogę spodziewać się końca analiz problemu
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Poczta głosowa wyłączona, "Notka SMS" wyłączona. Usługa "Kto dzonił" włączona. Efekt jest taki, że jeśli telefon zostanie wyłączony (przez użycie wyłącznika), to osoba dzwoniąca na ten numer zamiast usłyszeć komunikat "Abonent ma wyłączony aparat..." słyszy krótki sygnał, podobny jak gdyby połączenie zostało odrzucone. SMS powiadamiający o próbie połączenia nie przychodzi. To jest kolejny numer w mojej rodzinie z podobnym problemem. Czy za każdym razem jedyne rozwiązanie polega na składaniu pisemnej reklamacji?
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Niestety chyba tak, i mnie było to samo.
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Pugilares,
- podeślij numer, o który chodzi przez formularz.
Poproszę dział techniczny, żeby to sprawdził. W wiadomości podaj też proszę przykładowe połączenie przychodzące na Twój numer, przy którym opisana sytuacja miała miejsce (data, godzina, numer z którego połączenie było wykonane).
- podeślij numer, o który chodzi przez formularz.
Poproszę dział techniczny, żeby to sprawdził. W wiadomości podaj też proszę przykładowe połączenie przychodzące na Twój numer, przy którym opisana sytuacja miała miejsce (data, godzina, numer z którego połączenie było wykonane).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił"
A może są jakieś wieści na temat uruchomienia połączeń oczekujących w Plusie na kartę, które przynajmniej po części wyeliminują konieczność korzystania z usługi "Kto dzwonił"?
Re: Usługa "Kto dzwonił"
rafnov,
- na razie nic się w tej kwestii nie zmienia :/
- na razie nic się w tej kwestii nie zmienia :/
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Wprowadzając pseudousługę "Notka SMS" Plus tak przekombinował, że już nawet technicy Plusa nie są w stanie się w tym połapać, jak działają przekierowania narzucone przez pseudousługę i w efekcie prowadzą one donikąd. Taka sytuacja ma miejsce od wielu miesięcy, sprawa jest wiadoma, bo była podnoszona na tym forum, ale w Plusie nie ma nikogo, komu chciałoby się to sprawdzić. Na etapie wdrażania usługi nie znalazł się nikt, kto by się zastanowił "a co będzie jeśli klient/abonent postanowi wyłączyć pseudousługę Notka SMS?".
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Pewnie usługę wprowadził jakiś poprzedni dyrektor/prezes, a teraz nie ma komu się z tego wycofać. A to przecież żenujące naciąganie dzwoniących na koszty... fuj, fuj, fuj Plusie...
Re: Usługa "Kto dzwonił"
U mnie ta usluga tez nie działa. Napisałem ci priv z opisem... Możesz pomoc? Napisałem mail do ewa.plus
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił"
88michal,
Ewa odpisała na Twoją wiadomość .
Ewa odpisała na Twoją wiadomość .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Odpisałem tez... Niestry nie pomogło. Moze do obsługi klienta zadzwonić?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił"
88michal,
nie. Wiadomość od Ewy - na Twojej skrzynce e-mail. Proszę o kontynuowanie tego wątku w jednym kanale komunikacji.
nie. Wiadomość od Ewy - na Twojej skrzynce e-mail. Proszę o kontynuowanie tego wątku w jednym kanale komunikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ