Plus online - nie działa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 42
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 15 cze 2011, o 13:48
Re: Plus online - nie działa
I jak ? Wiadomo już cos na temat tego dla czego są problemy z aplikacją na windowsie ?
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Plus online - nie działa
KamilPowerLte, tak, od niedawna pakiety są widoczne także w wersji mobilnej
zord, wysłałem Ci odpowiedź na @.
zord, wysłałem Ci odpowiedź na @.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online - nie działa
Niestety ale nadal nie działa.Przemek_Plus pisze:
zord, wysłałem Ci odpowiedź na @.
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Plus online - nie działa
zord, otrzymałem informację, że wedle naszych systemów udane logowanie z numeru, który podałeś w @, miało miejsce kilkukrotnie - w tym w dniu dzisiejszym. Jak to wygląda z Twojej strony? W dalszym ciągu ten sam komunikat? W którym dokładnie momencie się on pojawia?
Spróbuj też proszę przeinstalować na nowo aplikację oraz wyczyścić pamięć podręczną.
Spróbuj też proszę przeinstalować na nowo aplikację oraz wyczyścić pamięć podręczną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online - nie działa
Aplikacja przeinstalowana na komputerze i telefonie, bez zmian nadal nie działa.
Co do tego czy zalogowałem się to może, komunikat pojawia się w chwile po zatwierdzeniu numeru i pewnie dla waszych systemów wygląda to w porządku...
W komentarzach w sklepie widać że niektórzy mają podobne problemy
https://www.microsoft.com/pl-pl/store/p ... gs-reviews
Co do tego czy zalogowałem się to może, komunikat pojawia się w chwile po zatwierdzeniu numeru i pewnie dla waszych systemów wygląda to w porządku...
W komentarzach w sklepie widać że niektórzy mają podobne problemy
https://www.microsoft.com/pl-pl/store/p ... gs-reviews
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Plus online - nie działa
zord, przekazaliśmy sprawę do dalszej analizy. Dam znać, gdy uzyskamy już jakąś odpowiedź.
EDIT: poproszę o ponowne sprawdzenie. Czy w dniu wczorajszym udało Ci się pomyślnie zalogować do aplikacji?
EDIT: poproszę o ponowne sprawdzenie. Czy w dniu wczorajszym udało Ci się pomyślnie zalogować do aplikacji?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online - nie działa
Nadal nie działa, a to już tydzień od zgłoszenia.
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Plus online - nie działa
zord, dziękuję za informację. Poprosiłem odpowiednią komórkę naszej firmy o przyspieszenie analizy tego problemu. Z swojej strony przepraszam, że tyle to trwa. Dam znać, gdy uzyskam już jakieś informacje w sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online - nie działa
Apka nie działa od co najmniej 2 miesięcy, 2 tygodnie temu zgłoszone było tutaj.
Czy Plus sobie kpi z klientów ???
Czy Plus sobie kpi z klientów ???
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Plus online - nie działa
zord, przepraszamy, że tak długo to trwa. Niestety na obecną chwile trwają jeszcze prace nad rozwiązaniem tego problemu. Damy znać jak tylko otrzymamy jakiekolwiek informacje w tej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online - nie działa
No i jak ktoś w końcu coś zrobi ? Przecież wystarczy tylko zaktualizować aplikacje czego plus unika już od kilku lat...
Niedługo stukną 3 miesiące odkąd zaczęły się problemy i przestała wogóle działać, jak to ma tak wyglądać to usuńcie ze sklepu i będzie jasne ze macie użytkowników windowsa gdzieś.
Niedługo stukną 3 miesiące odkąd zaczęły się problemy i przestała wogóle działać, jak to ma tak wyglądać to usuńcie ze sklepu i będzie jasne ze macie użytkowników windowsa gdzieś.
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Plus online - nie działa
zord, w dniu dzisiejszym powinna pojawić się aktualizacja aplikacji dla Windows Phone.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online - nie działa
Witam
Mam problem z plus online nie otrzymuję hasła sesji po wpisaniu numeru telefonu i kodu5. Numer telefonu.
Mam problem z plus online nie otrzymuję hasła sesji po wpisaniu numeru telefonu i kodu5. Numer telefonu.
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2017, o 10:20 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: usunięcie danych: numeru telefonu
Powód: usunięcie danych: numeru telefonu
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Plus online - nie działa
krojo, instrukcję logowania się do mobilnej aplikacji Plus Online możesz znaleźć tutaj. Jeśli próbujesz zalogować się za pomocą Plus Kodu 5 to upewnij się, że ten kod jest aktywny i poprawny. Informacje na temat Plus Kodu są tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 492
- Rejestracja: 16 sty 2015, o 00:10
Re: Plus online - nie działa
Wczoraj przy logowaniu do PlusOnline pojawił się komunikat pracach serwisowych a dzisiaj po zalogowaniu nie widzę kompletnie pakietów danych na numerze internetowym jak również na numerze "głosowym". Czy prace serwisowe nadal trwają czy może właśnie efektem tych prac było ukrycie informacji o wykorzystanych danych?