Joanna_Plus pisze:
podaj mi jeszcze proszę, jakie dokładnie usługi na tym numerze widnieją pod kodem *101#?
Jak będę się widział z ciocią to wprowadzę ten kod i podam.
Chciałbym powiedzieć tak od serca, co o tym myślę
Mam już tego wszystkiego dosyć, czyli rozwiązywania czyichś problemów na odległość. Starsza osoba (moja ciocia) ma telefon dotykowy, nie ma pojęcia jak instalować aplikacje, nie zna się na menu w telefonie, ale musi taki mieć, z powodu tego, że wszyscy mają, albo inaczej - nie wypada nie mieć.
równie dobrze można by ograniczyć opcje w telefonie do
- robienia zdjęć
- prowadzenia rozmów i wysyłania smsów
- przeglądania internetu przez wi-fi
I o to cały czas toczy się walka, mimo trzech czynności, które są wykonywane, uwali kilkadziesiąt złotych raz na miesiąc.
Gdyby dało się wyłączyć dożywotnio dane komórkowe na tym telefonie/numerze, to bym zdecydował się od razu, niestety nie jest to takie proste.
Możliwe, że powiem cioci, że "wymiękam" i nie dam rady niczego więcej zrobić z tym telefonem, niech szuka sobie kogoś innego, dla którego tajniki danych mobilnych i usług w sieci plus w telefonu samsung galaxy grand prime, nie stanowią żadnego problemu i na poczekanie coś zaradzi, tak by telefon nie pobierał pieniędzy.
Dziekuję i pozdrawiam
PS. Jeśli powyższy post zabrzmiał tak jakbym miał pretensje do pomocników z Plusa, to tak nie jest, pretensje to ja mam sam do siebie, że nie umiem i nie wiem jak wyłączyć te dane