Witam sprawa wygląda dziwnie i nie zrozumiale . 12.02.17 wybrałem przejście z karty na mix w opcji standard 24x30 i huawei y 5 II i wszystko byłoby w porządku gdyby nie to, że jest już 20.02 a nadal nie wysłano do mnie umowy i telefonu .
W środę 15.02 otrzymałem mail ,że nie może być ten sam numer do korespondencji co i do przejścia na mix - to odpisałem z innym numerem ... Od tej pory cisza nic się nie zmieniło , w plus.pl/status jest WSTRZYMANE ...
Kontaktując się z infolinią konsultant nie umiał mi wytłumaczyć dlaczego jest wstrzymane twierdząc, że mają 4-5 dni na wysłanie a dziś już mija 6 i nic się nie zmieniło
Natomiast w Internetowej Obsłudze Klienta wygląda to tak :
Po odpowiedzi z tym drugim numerem otrzymałem odpowiedz (Dziękuję za przesłaną wiadomość.
W związku z przesłaniem numeru kontaktowego, zamówienie przekazałam/przekazałem do ponownej weryfikacji przez Dział Aktywacji.)
Po 3 dniach ciszy tj 18.02 napisałem wiadomość co z telefonem bo minął piąty dzień , otrzymałem odpowiedz (Chciałabym wyjaśnić, że w złożonym zamówieniu wystąpił błąd techniczny wydłużający jego realizację.
Dodam, że nasi technicy intensywnie pracują nad rozwiązaniem zaistniałej sytuacji. Niestety nie posiadam informacji, kiedy zamówienie zostanie zrealizowane.)
Sprawdzając ofertę kolor biały huawei nie był dostępny więc napisałem, że jeśli z tym byłby problem to niech wyślą czarny .. odp (Chciałabym poinformować, że błąd techniczny nie polega na braku telefonu, lecz na tym, że system nie może wygenerować tej oferty.Dodam, że oczywiście zamówienie zostanie zrealizowane na takich warunkach jakie Pan wybrał.)
Jeszcze odpisałem ile to będzie trwało (Niestety nie mamy wpływu na przyśpieszenie usunięcie błędu i niestety musimy czekać na możliwość wprowadzenia zamówienia.
Dodam, że niestety w tym momencie nie mogę udzielić Panu informacji kiedy dokładnie zamówienie zostanie zrealizowane.)
I tak oto co mam teraz zrobić ? Na infolinii nie wiedzą , IOK nie wie a już czekać nie mam nerwów ...
Można jakoś to anulować ?????