Dlatego też - jeżeli klient nie chce skorzystać z licencji na ochronę internetu, to może po prostu bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów zrezygnować z tej usługi. Jeżeli mimo to nie zgadzasz się z naliczoną opłatą, to tak jak wspomniał wcześniej Daniel_Plus - możesz złożyć reklamację, aczkolwiek my jako obsługa forum nie mamy wpływu na jej pozytywne bądź negatywne rozpatrzenie.20.W ramach Promocji, opłata za Usługę przez pierwszy pełny Okres rozliczeniowy jest wliczona w opłatę abonamentową. Jeżeli Abonent nie dezaktywuje Usługi przed końcem pierwszego Okresu rozliczeniowego, Usługa zostanie automatycznie przedłużona na kolejne płatne okresy rozliczeniowe. Opłata za korzystanie z Usługi w każdym okresie rozliczeniowym wynosi 9 zł.
21. Aby wyłączyć Usługę Abonent musi wysłać bezpłatną wiadomość SMS na numer 80088 o treści „USUN OCHRONA7”. Usługę można wyłączyć również przez Plus Online lub dzwoniąc do konsultanta Działu Obsługi Klienta pod nr 6011026014).
22. Abonent zostanie poinformowany za pomocą wiadomości SMS o zbliżającym się zakończeniu bezpłatnego okresu korzystania z Usługi, sposobie wyłączenia Usługi oraz automatycznym przedłużeniu Usługi na kolejne płatne okresy rozliczeniowe. Dodatkowo na adres e-mail podany przez Abonenta do otrzymywania Zielonej faktury Abonent otrzyma również informacje o aktywowaniu Usługi, sposobie korzystania z niej, o zbliżającym się zakończeniu bezpłatnego okresu korzystania z Usługi oraz o wyłączeniu Usługi.
Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Przedłużenie umowy
edeward, w regulaminie promocji, na którą się zdecydowałeś, znajduje się dokładny opis promocji "ochrona internetu" wraz z zaznaczeniem, iż:
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Owszem, również i mnie poinformowano, że dodatki trzeba wyłączyć. Wyłączyłem, miałem potwierdzenie na papierze, następnie w drugim miesiącu miałem również potwierdzenie o wyłączeniu pakietów płatnych od pracownika Plusa i co? Przychodzi faktura po 3 miesiącu a tu wszystkie pakiety płatne włączone, korzystam sam z tego internetu, a więc nikt go nie wyłączył i nie dostałem takiej informacji że włączyłem. Nikt w plusie nie wiedział dlaczego jest naliczone, bo niby u nich jest informacja że mam włączone( ja też miałem po tych 3 miesiącach jak z ciekawości sprawdziłem), a ponieważ wiedziałem kiedy wyłączyłem, poprosiłem o informację kiedy z powrotem włączyłem. I co? Nagle się okazało, że Plus..... nie posiada takich informacji i skorygowali fakturę po informacji, że sprawa ta trafia do UOKiK-u. Śmiech na sali, uważajcie na tych oszustów, ja pilnuje każdej faktury, ale myślę, że wiele osób jest co płacą bo "się właczył" pakiet :)
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Przedłużenie umowy
Niszczu, udzieliliśmy już odpowiedzi w Twojej sprawie w niniejszym wątku. Jeśli chcesz dalszego wyjaśnienia problemu to zgłoś reklamację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 28
- Rejestracja: 8 lip 2016, o 18:36
Re: Przedłużenie umowy
mam takie pytanie niedawno przedłużyłem umowę na internet ale do tej pory pakiet tego podpisanego aneksu do umowy nie został włączony jak sprawdzić kiedy zostanie on włączony
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Przedłużenie umowy
bartek1985, kiedy przedłużyłeś umowę oraz jaki jest okres rozliczeniowy (od którego dnia miesiąca) na numerze?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 28
- Rejestracja: 8 lip 2016, o 18:36
Re: Przedłużenie umowy
okres rozliczeniowy do 09,11,2016-08,12,2016 a umowa podpisana 15.12.2016
Re: Przedłużenie umowy
Witam, mam umowę na internet i telewizję z "plusem" i cyfrowym polsatem (umowa podpisana w salonie plusa ale wszystko jest z cp i nikt o tym fakcie podczas podpisywania umowy mnie nie poinformował ale mniejsza z tym) Umowa wychodzi mi na początku kwietnia.. Czy istnieje możliwość przedłużenia jej w plusie? W taki sposób żeby umowa była faktycznie podpisana z Plusem? Aktualnie mam ofertę smartdom z trzema "produktami"
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Przedłużenie umowy
bartek1985, nowy pakiet będzie zatem działać od najbliższego cyklu rozliczeniowego, czyli od 9 stycznia.
KtosieG, umowę w CP możesz przedłużyć w CP. Żeby mieć umowę w Plusie to musiałbyś zawrzeć nową umowę.
KtosieG, umowę w CP możesz przedłużyć w CP. Żeby mieć umowę w Plusie to musiałbyś zawrzeć nową umowę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Rejestracja: 5 sty 2016, o 17:11
Re: Przedłużenie umowy
witam,konczy mi sie umowa na internet lte 8sierpnia 2017roku.W lutym chcialbym przedluzyc umowe.Obecnie place 37zl z rabatem smartdom za 40gb.co w lutym moglbym ugrac przez telefon?
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Przedłużenie umowy
konrad12601, jako obsługa forum nie znamy szczegółów oferty, jaką może przedstawić Ci Dział Utrzymania Klienta. Jeżeli jednak masz takie życzenie, to podeślij mi tym formularzem numer telefonu przypisany do umowy, a także numer kontaktowy, a poproszę naszego pracownika o kontakt z Tobą i przedstawienie oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Rejestracja: 5 sty 2016, o 17:11
Re: Przedłużenie umowy
Dzwonił konsultant.Dostałem ofertę 70gb+200gb limit nocny+lte bez limitu po wykorzystaniu pakietu za 34,90zl.Dobra oferta czy targowac cos wiecej? obecnie place 35zl za 40gb.Umowa konczy sie w sierpniu 2017
Re: Przedłużenie umowy
Myślę że dobra szczególnie że na nowe warunki wchodzisz od następnego miesiąca i nie czekasz do końca starej umowy . Oczywiście te kilka miesięcy starej doliczone zostaje do nowej ,ale na lepszych warunkach.
Re: Przedłużenie umowy
Mam internet Power LTE 2.0 50 Gb 49,99 zł bez sprzętu. @Patryk7588 napisałeś, że można na 7 miesięcy przed składać wypowiedzenie, rozumiem, że z dopiskiem na końcu "na koniec okresu podstawowego"?. Czy orientuje się ktoś jaką ofertę można uzyskać przez DUK? Pakiet 50 Gb jest wystarczający. Oferta ze sprzętem lub bez. Czy można na 7 miesięcy przed składać wypowiedzenie na koniec okresu podstawowego w celu zmiany umowy przez DUK?
Re: Przedłużenie umowy
Mam umowę na internet w Plusie za 69(nie uwzględniając SD), która przeszła na czas nieokreślony we wrześniu 2016. Czekałem aż skończy mi się trzecia umowa w Smart Dom na telewizją aby ewentualnie obie je wypowiedzieć i może przejść na kablówkę. To co oferuje mi Plus przez stronę internetową nie jest bardzo satysfakcjonujące. Czy powinienem wypowiedzieć umowę żeby odezwał się ktoś z DUK?
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Przedłużenie umowy
pilipukas, prześlij mi proszę tym formularzem numer kontaktowy oraz numer usługi Plus Internet.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ