Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 26
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 12 lut 2013, o 16:40
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Przedłużenie umowy
Witajcie w Nowym Roku!
Nadszedł czas na negocjacje warunków przedłużenia umowy abonamentowej w Plusie. Przeglądając ofertę standardową przedłużenia przeżyłem mały szok, gdyż ceny telefonów (tych „lepsiejszych”) są z kosmosu a i ceny i warunki usługi telekomunikacyjnej pozostawiają wiele do życzenia. Np. chyba tylko w Plusie w ofercie bez telefonu za 40 zł nie mamy wliczonych w cenę połączeń na stacjonarne!
Przechodząc do rzeczy, usługa, której oczekuję, nie obejmuje sprzętu (telefon kupię w wolnej sprzedaży), zapewnia mi 200-300 minut połączeń na numery stacjonarne i komórkowe, SMS i MMS wliczone w cenę (nie muszą być nielimitowane), pakiet internetowy z limitem powyżej 2GB oraz dodatkowo pakiet internetowy w roamingu (ok. 100 MB/mc) – wykorzystywany kilka (3-6) razy w roku (możliwa też aktywacja jednorazowego pakietu na żądanie, jeśli sama oferta podstawowa jest znacząco tańsza od tej w wliczonym pakietem roaming’owym).
Oferta standardowa, które te kryteria spełnia to abonament b/t 69 zł! Dla kontrastu, Orange oferuje podobną usługę bez telefonu z rabatem 6 mcy gratis dla przenoszących numer, która dodatkowo zawiera w cenie Spotify Premium (które aktualnie opłacam niezależnie) . Całość uśredniając miesięcznie wynosi ok 44 zł (nawet w identycznej opcji ale z dotowanym telefonem Orange wypada lepiej, bo średniomiesięcznie wychodzi 67,5 zł!).
Czy Plus może zaoferować mi podobne warunki tak bym mógł spokojnie zdecydować się na pozostanie w sieci na kolejne 12/24 mce? Od razu zastrzegam, ze nie chcę bawić się w wysyłanie wypowiedzenia tylko po to, by uzyskać lepszą ofertę. Albo się klienta szanuje od początku do końca, albo się go traci. Drodzy konsultanci, pomożecie?
Nadszedł czas na negocjacje warunków przedłużenia umowy abonamentowej w Plusie. Przeglądając ofertę standardową przedłużenia przeżyłem mały szok, gdyż ceny telefonów (tych „lepsiejszych”) są z kosmosu a i ceny i warunki usługi telekomunikacyjnej pozostawiają wiele do życzenia. Np. chyba tylko w Plusie w ofercie bez telefonu za 40 zł nie mamy wliczonych w cenę połączeń na stacjonarne!
Przechodząc do rzeczy, usługa, której oczekuję, nie obejmuje sprzętu (telefon kupię w wolnej sprzedaży), zapewnia mi 200-300 minut połączeń na numery stacjonarne i komórkowe, SMS i MMS wliczone w cenę (nie muszą być nielimitowane), pakiet internetowy z limitem powyżej 2GB oraz dodatkowo pakiet internetowy w roamingu (ok. 100 MB/mc) – wykorzystywany kilka (3-6) razy w roku (możliwa też aktywacja jednorazowego pakietu na żądanie, jeśli sama oferta podstawowa jest znacząco tańsza od tej w wliczonym pakietem roaming’owym).
Oferta standardowa, które te kryteria spełnia to abonament b/t 69 zł! Dla kontrastu, Orange oferuje podobną usługę bez telefonu z rabatem 6 mcy gratis dla przenoszących numer, która dodatkowo zawiera w cenie Spotify Premium (które aktualnie opłacam niezależnie) . Całość uśredniając miesięcznie wynosi ok 44 zł (nawet w identycznej opcji ale z dotowanym telefonem Orange wypada lepiej, bo średniomiesięcznie wychodzi 67,5 zł!).
Czy Plus może zaoferować mi podobne warunki tak bym mógł spokojnie zdecydować się na pozostanie w sieci na kolejne 12/24 mce? Od razu zastrzegam, ze nie chcę bawić się w wysyłanie wypowiedzenia tylko po to, by uzyskać lepszą ofertę. Albo się klienta szanuje od początku do końca, albo się go traci. Drodzy konsultanci, pomożecie?
Re: Przedłużenie umowy
Jesteśmy w plusie od niemal 20 lat, kończy się kolejna umowa, ale jeśli się szybko nic nie zmieni, albo nie pojawi się poważna oferta dla lojalnego klienta to czas się pożegnać.
Dlaczego? Nowe oferty przedłużenia umowy są nie do zaakceptowania... Nie dość, że do abonamentu dochodzi jakaś dodatkowa rata za telefony nie dająca nic w zamian, to jeszcze oferta dla nowych klientów jest atrakcyjniejsza - taka sama, ale zawierana na 24 miesiące, a nie 26...
Dlaczego? Nowe oferty przedłużenia umowy są nie do zaakceptowania... Nie dość, że do abonamentu dochodzi jakaś dodatkowa rata za telefony nie dająca nic w zamian, to jeszcze oferta dla nowych klientów jest atrakcyjniejsza - taka sama, ale zawierana na 24 miesiące, a nie 26...
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj robson,
prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy poprzez ten formularz.
Xarlith,
prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy poprzez ten formularz.
Xarlith,
podeślij proszę numer telefonu poprzez ten formularz, poproszę konsultanta DUK o kontakt z Tobą.Xarlith pisze:kończy się kolejna umowa,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam
Również jestem już w plusie od dłuższego czasu przez 9 lat nie było problemów. W najbliższym czasie również chciałem przedłużyć zbliżającą się do końca obecną umowę. Jednak po ofercie znajdującej się na stronie coraz bardziej się nad tym zastanawiam jak osoby wyżej.
Również jestem już w plusie od dłuższego czasu przez 9 lat nie było problemów. W najbliższym czasie również chciałem przedłużyć zbliżającą się do końca obecną umowę. Jednak po ofercie znajdującej się na stronie coraz bardziej się nad tym zastanawiam jak osoby wyżej.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj NexT,
prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy poprzez ten formularz, poproszę konsultanta DUK o kontakt i przedstawienie oferty.
prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy poprzez ten formularz, poproszę konsultanta DUK o kontakt i przedstawienie oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dzięki za kontakt z DUK. Takiej oferty to nawet sobie nie wysnilem w najgorszych koszmarach. Proponujecie mi ofertę bez telefonu za 59zl? Ktoś za dużo szampana wypił? Za 29zl to mam bez umowy. Moje 2 numery lecą z Plusa jak zresztą wcześniej 2 dekodery i internet LTE. Gratuluję biznesowego podejścia do klienta
Re: Przedłużenie umowy
No własnie.Xarlith pisze: Nie dość, że do abonamentu dochodzi jakaś dodatkowa rata za telefony nie dająca nic w zamian, to jeszcze oferta dla nowych klientów jest atrakcyjniejsza - taka sama, ale zawierana na 24 miesiące, a nie 26...
W Sylwestra ktos w plusie niezle dostał korkiem od szampana w pusty łeb.
Myslałem że mam błąd na stronie a tu za tel który kosztował 49pln w żądanym abo mam teraz zapłacic co miesiac 30pln na dwa lata.
Szczyt złodziejstwa bo na raty w pierwszym lepszym markecie i tak wyjdzie taniej.
Myślałem że bliżej końca umowy coś ciekawego się złapie a tu kibel bez dna.
AAaa i to jeszcze sie szyderczo nazywa Smartfon RATY dla Stałych Klientów
Stałym klientom powinniście wchodzic w tyłek i pytać na kolanach co jeszcze możemy zrobic.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
marco8207,
przykro nam, że przedstawiona oferta nie spełniła Twoich oczekiwań.
przykro nam, że przedstawiona oferta nie spełniła Twoich oczekiwań.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Czego sie bulwersujecie? Szczytny cel. Plus walczy z uzaleznieniem od smartfonow,bo przy takiej ofercie malo kto sie zdecyduje.
Co w wolnym tlumaczeniu znaczy,nie podoba sie to spadaj.
Basia_Plus pisze:marco8207,
przykro nam, że przedstawiona oferta nie spełniła Twoich oczekiwań.
Co w wolnym tlumaczeniu znaczy,nie podoba sie to spadaj.
Re: Przedłużenie umowy
Przecież wszyscy operatorzy przeszli na systemy ratalne podczas przedłużania umowy.
Re: Przedłużenie umowy
no pewniepatryk7588 pisze:Przecież wszyscy operatorzy przeszli na systemy ratalne podczas przedłużania umowy.
jeszcze powinienem ja zaproponowac abo a oni strzelą focha jak bedzie za niski nie ??
Re: Przedłużenie umowy
Odwiedziłem strony www konkurencji, także przeszli na raty, sam sprawdź.
Re: Przedłużenie umowy
Ale tu nie chodzi o to ze są te raty one mogą sobie tam być ale obecne ceny telefonów są nie do przyjęcia.
Re: Przedłużenie umowy
Chociaż patrząc tak na oferty plusa to są one droższe od konkurencji średnio 200-300zł ale za to zamian plus dorzuca więcej GB i roaming itd. Ogólnie to coś się oferty wszystkim pogorszyły czyżby jakaś zmowa? A dla nie zadowolonych radze (mi tak się udali przedłużyć ofertę) zadzwonić na infolinie i poprosić o połączenie z działem rezygnacji oni wam przedłużą na ich bardzo dobrych warunkach bez składania wypowiedzenia i to nawet pól roku wcześniej);
Re: Przedłużenie umowy
Czyli w DUK ciągle są dostępne telefony bez rat?