Teraz jest 22 lut 2018, o 07:30

Zostaw Kontakt





Program SmartDom

Wszystko na temat nowości i promocje w sieci Plus
Offline
Avatar użytkownika

paulu

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 7 sty 2017, o 19:23
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: 79,99
  • Model telefonu: LG

Duży problem SmartDom

Post7 sty 2017, o 19:37

Witam.
Kończyła mi się umowa na internet (była to usługa z 50% rabatem). Chcąc zmienić opcję SmartDom tak, aby drugą usługą był Cyfrowy Polsat, a trzecią internet zaproponowano mi rozwiązanie umowy z zachowaniem miesiąca. Oczywiście zgodziłem się. Kilka dni później zadzwonił Pan z działu utrzymania klienta proponując mi internet 40 GB za 19,90 poza jakąkolwiek ofertą SmartDom zapewniając, że najpóźniej 5 stycznia będę mógł podpisać umowę na telewizję jako drugi produkt. Niestety w systemie Plusa mój internet widnieje ciągle jako SmartDom. Na infolinii nic nie mogą zrobić tłumacząc, że chyba zniknie za miesiąc. W punkcie Plusa też nic nie wiedzą. Czary? Na razie zgłosiłem reklamację tylko szkoda tego czasu i nerwów...
Offline
Avatar użytkownika

keisyzrk

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 21
  • Dołączył(a): 15 wrz 2016, o 16:20
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Program SmartDom

Post18 lip 2017, o 12:16

witam
a czy jest możliwość zmiany kolejności rabatowania usług?
np. zmiana z 1-TV, 2-TELEFON, 3-INTERNET NA 1.TELEFON, 2 -TV I 3 INTERNET?
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5132
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 301 razy
    Otrzymał podziękowań: 439 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S7

Re: Program SmartDom

Post18 lip 2017, o 14:43

Nie
Offline
Avatar użytkownika

Tomo400

Prawie PlusManiak

  • Posty: 47
  • Dołączył(a): 12 lut 2013, o 17:20
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Program SmartDom

Post25 sie 2017, o 10:21

Cześć. Mam pytanie. Można zmienić kolejność naliczania rabatów smartdom? Pewnie musiałbym zerwać umowy na te dwie usługi, poczekać trochę :-D i po podpisywać nowe umowy według nowej kolejności. Napiszcie, dobrze myślę?? ;-)
Offline
Avatar użytkownika

pim4

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 15 kwi 2013, o 17:59
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Nowy Smartdom od 14.02.18

Post11 lut 2018, o 09:36

Witam,
aktualnie korzystam ze smartdomu z pierwszej edycji, czy podczas przedłużania kolejnej umowy będzie obowiązywać mnie stara promocja czy nowa, która wchodzi od 14.02.18 ???
Pozdrawiam
Poprzednia strona

Etui Huawei P10 Lite

Powrót do Nowości i promocje



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości