Konfiguracja telefonu + problem z LTE

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post autor: Magda_Plus »

ankawawa89 a czy możesz mi jeszcze podać swoją lokalizację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ankawawa89
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 31 lip 2016, o 15:45

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post autor: ankawawa89 »

Warszawa, Wał Miedzeszyński ten bliski. 6 km od Centralnego więc lokalizacja dobra i nigdy nie było problemów z zasięgiem i odbiorem
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post autor: Magda_Plus »

Czy mogłabyś doprecyzować lokalizację?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ankawawa89
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 31 lip 2016, o 15:45

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post autor: ankawawa89 »

Most Siekierkowski i ten Wał przy Nim. Do piątku śmiało wszystko, Play, TMOBILE tutaj też działa bez zarzutu.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post autor: Magda_Plus »

ankawawa89 czy możesz dokładnie napisać, do jakiego modelu aparatu przekładałaś kartę SIM? Sprawdziłam podaną przez Ciebie lokalizację i nie dysponujemy zgłoszeniami o problemach z LTE w tamtym rejonie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ankawawa89
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 31 lip 2016, o 15:45

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post autor: ankawawa89 »

Z Samsung EDGE do IPhone 5s. H i 3g też słabo chodzą, w każdym razie nie tak jak śmigalo kilka dni temu.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post autor: Magda_Plus »

ankawawa89 sprawę przekazałam do Działu Technicznego. Jak tylko będę coś wiedzieć, to dam Ci znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ankawawa89
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 31 lip 2016, o 15:45

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post autor: ankawawa89 »

Witam czy już wiadomo co jest nie tak. 5 dni to trochę za długo tym bardziej, że na Waszym internecie też pracuję a nawet 3g za który dopłacam nie jest w stanie pociągnąć mi internetu. Przełożyłam ponownie kartę do innego telefonu i tam jest ten sam problem, do swojego włożyłam kartę Play i łapie mi sieć LTE bez problemu. Czy najprostszym i najszybszym rozwiązaniem nie będzie wymiana karty sim nawet jeżeli będę musiała za to znów dopłacić?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post autor: Magda_Plus »

ankawawa89 proszę Cię jeszcze o cierpliwość. W tej chwili sprawa jest rozwiązywana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ankawawa89
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 31 lip 2016, o 15:45

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post autor: ankawawa89 »

Mija prawie 3 dzień od rozwiązywania sprawy przez dział techniczny. Czy wiadomo już o co chodzi?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post autor: Ewa_Plus »

ankawawa89,
- na razie nie mamy jeszcze odpowiedzi. Damy znać, jak Dział Techniczny zweryfikuje Twoją sprawę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
czaplasty
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 10 mar 2017, o 10:39

Jest internet, nie ma MMS lub odwrotnie.

Post autor: czaplasty »

Dzień dobry.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
Od 09.03.2017 mam aktywny abonament Ja+39,0zł i w nim 8GB internetu.
Problem jest taki, że jeśli wybiorę APN internet jako zaznaczony to nie działa mi wysyłanie/odbieranie MMS. Jeśli zaznaczę APN mms to nie łączy się z netem. Dzieje się tak na włączonej transmisji danych jak i na wyłączonej. Ponieważ testowałem różne ustawienia APN spisane z innych działających w PLUS telefonów to zaczynam się zastanawiać czy przyczyną może być stara karta SIM z 1996roku?
Telefon to Prestigio PSP5505 Duo (nie obsługuje LTE) na Android 4.4.2 (Kit Kat)
Ustawienia:
Tryb sieci: 2G/3G (tryb automatyczny)
Usługa 3G włączona
Ustawienia APN dla internetu:
Nazwa: Plus Internet
APN: plus
Typ APN: default, supl
MMC:260
MNC: 01
Typ uwierzytelniania: nie ustawiono
Protokół APN: IPv4
Protokół APN podczas roamingu: IPv4
Pozostałe pozycje mają wpis „nie ustawiono”.

Ustawienia dla MMS;
Nazwa: Plus MMS
APN: mms
Typ APN: default, mms
MMSC: http://mms.plusgsm.pl:8002
Proxy dla MMS: 212.2.96.16
Port MMS: 8080
MMC: 260
MNC: 01
Protokół APN: IPv4
Protokół APN podczas roamingu: IPv4
Pozostałe pozycje mają wpis „nie ustawiono”.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Jest internet, nie ma MMS lub odwrotnie.

Post autor: Krzysiek_Plus »

czaplasty pisze: czy przyczyną może być stara karta SIM z 1996roku?
Raczej jest to mało prawdopodobnie ale jeśli jest rzeczywiście taka stara karta to przysługuje Ci bezpłatna wymiana.
czaplasty pisze:Typ APN: default, supl
czaplasty pisze:Typ APN: default, mms
Wykasuj spacje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
czaplasty
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 10 mar 2017, o 10:39

Re: Jest internet, nie ma MMS lub odwrotnie.

Post autor: czaplasty »

Krzysiek_Plus pisze: Wykasuj spacje.
Przepraszam, moja wina, napisałem ortograficznie poprawnie z odstępem ale jego nie ma w ustawieniach. W telefonie jest bez spacji czyli nie to jest przyczyną. Szukamy dalej.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Konfiguracja telefonu + problem z LTE

Post autor: Basia_Plus »

czaplasty,

konfiguracja telefonu jest prawidłowa, prawdopodobnie problem leży po stronie aparatu. Spróbuj jeszcze sprawdzić inną kartę SIM w swoim telefonie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ