iPhone - konfiguracja
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: iPhone 5s - LTE
fooox5,
jak wygląda sytuacja po przełożeniu Twojej karty SIM do innego telefonu?
jak wygląda sytuacja po przełożeniu Twojej karty SIM do innego telefonu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: iPhone 5s - LTE
Działa. Kartę sim miałem wymieniają na nową bo miałem starą
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: iPhone 5s - LTE
fooox5,
czy sprawdzałeś inną kartę SIM w swoim telefonie? Jeśli masz taką możliwość to proszę zrób taki test i daj nam znać czy usługa LTE działa.
czy sprawdzałeś inną kartę SIM w swoim telefonie? Jeśli masz taką możliwość to proszę zrób taki test i daj nam znać czy usługa LTE działa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: iPhone 5s - LTE
Postaram się sprawdzić jak wrócę z pracy
Re: iPhone 5s - LTE
Zrobiłem test i nie działa LTE
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: iPhone 5s - LTE
fooox5 czy możesz nam podać numer modelu Twojego iPhone'a? Tę informację znajdziesz z tyłu na obudowie swojego aparatu. Ten numer zaczyna się od litery A i zawiera dodatkowo 4 cyfry.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: iPhone 5s - LTE
fooox5 Twój aparat nie obsługuje LTE800 (działa w LTE 1800). Jeśli jest jesteś w zasięgu tylko tego pasma to, telefon nie połączy się z LTE.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 5 maja 2017, o 21:11
iPhone i sieć PLUS
Witam serdecznie. Chciałbym podnieść jeden ważny temat który mam nadzieję dotyczy wielu użytkowników tej firmy. Problem użytkowania iPhone w sieci PLUS polega na tym, iż jest to sieć NIEUTORYZOWANA przez firmę APPLE.
Problem polega na tym iż wkładając kartę PLUSA do jakiegokolwiek urządzenia skonfiguruje się ono tylko do transmisji danych w zakresie 3G natomiast wszystkie dane do odbierania MMS, transmisji LTE należy wpisać ręcznie. To nie jest takie proste.
Nazwa: mms
APN: mms
MMSC: http://mms.plusgsm.pl:8002
Proxy MMS: 212.2.96.16
Port MMS: 8080
MCC: 260
MNC: 01
Typ uwierzytelniania: PAP
Typ APN: mms
Można się raz poświęcić przy zakupie ale jeśli ktoś często bywa w romingu musi powtarzać tą opcję za każdym razem. To jest utopia.
Moje pytanie jest bardzo proste:
Czy państwa sieć zamierza usunąć ten problem a jeśli tak to kiedy?
Czy to jest kwestia jakiś oszczędności bo jak się domyślam to wiąże się z jakimiś kosztami ?
Abonent z piętnastoletnim stażem.
Problem polega na tym iż wkładając kartę PLUSA do jakiegokolwiek urządzenia skonfiguruje się ono tylko do transmisji danych w zakresie 3G natomiast wszystkie dane do odbierania MMS, transmisji LTE należy wpisać ręcznie. To nie jest takie proste.
Nazwa: mms
APN: mms
MMSC: http://mms.plusgsm.pl:8002
Proxy MMS: 212.2.96.16
Port MMS: 8080
MCC: 260
MNC: 01
Typ uwierzytelniania: PAP
Typ APN: mms
Można się raz poświęcić przy zakupie ale jeśli ktoś często bywa w romingu musi powtarzać tą opcję za każdym razem. To jest utopia.
Moje pytanie jest bardzo proste:
Czy państwa sieć zamierza usunąć ten problem a jeśli tak to kiedy?
Czy to jest kwestia jakiś oszczędności bo jak się domyślam to wiąże się z jakimiś kosztami ?
Abonent z piętnastoletnim stażem.
Ostatnio zmieniony 8 maja 2017, o 16:52 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączyłam wątki. Podobny temat.
Powód: Połączyłam wątki. Podobny temat.
Re: iPhone 5s - LTE
- nie posiadamy informacji, aby w najbliższym czasie miało się coś w tej kwestii zmienić.15lat_zPlus pisze:Czy państwa sieć zamierza usunąć ten problem a jeśli tak to kiedy?
Czy to jest kwestia jakiś oszczędności bo jak się domyślam to wiąże się z jakimiś kosztami ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Problem z internetem a raczej jego kompletny brak
Witam serdecznie. Jestem już stałym klientem Plusa od 8 lat. Posiadam telefon iPhone 7 w taryfie Lider Bis 2 (na abonament). Wykupiłem ostatnio pakiet internetu iPlus LTE 2GB. Otóż mój problem jest taki, iż pomimo poprawnej według mnie konfiguracji telefonu, internet niestety nie działa, ani 3G ani LTE. Próbowałem już wszelkich sposobów ale niestety nadal nie działa więc zwracam się z prośbą o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu tutaj na forum. Za każda pomoc z góry dziękuje :) Poniżej załączam screeny z ustawień internetu.
Ostatnio zmieniony 19 maja 2017, o 12:13 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Re: iPhone - konfiguracja
maczekb,
- czy usługa GPRS jest aktywna na Twoim numerze? Możesz to sprawdzić przez mobilną aplikację Plus online (zakładka "usługi" -> "Internet" -> "Pakietowa Transmisja Danych".
- czy usługa GPRS jest aktywna na Twoim numerze? Możesz to sprawdzić przez mobilną aplikację Plus online (zakładka "usługi" -> "Internet" -> "Pakietowa Transmisja Danych".
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: iPhone - konfiguracja
Niestety nie mam dostępu do takiej aplikacji, ponieważ nie znam Pluskodu :(Ewa_Plus pisze:maczekb,
- czy usługa GPRS jest aktywna na Twoim numerze? Możesz to sprawdzić przez mobilną aplikację Plus online (zakładka "usługi" -> "Internet" -> "Pakietowa Transmisja Danych".
Re: iPhone - konfiguracja
maczekb,
- czy MMS-y możesz wysyłać/odbierać?
Czy po przełożeniu karty SIM do innego urządzenia Internet działa?
- czy MMS-y możesz wysyłać/odbierać?
Czy po przełożeniu karty SIM do innego urządzenia Internet działa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: iPhone - konfiguracja
Z pozycji telefonu MMS-ów nie moge odbierać, ani tez wysyłać lecz tylko na stronie Plusa. Po przełożeniu internet nadal nie działa.Ewa_Plus pisze:maczekb,
- czy MMS-y możesz wysyłać/odbierać?
Czy po przełożeniu karty SIM do innego urządzenia Internet działa?