SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Gabriel12
Starszy Plusmaniak
Posty: 155
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 20 lis 2015, o 23:15

Re: SmartDOM

Post autor: Gabriel12 »

Niestety ale wyszła tu niewiedza i nieznajomość regulaminów przez pracowników plusa regulamin Smartdomu 3 jednoznacznie nowi że rabat nie jest przyznawany taryfie ja+rodzina w tej sytuacji istnieje możliwość reklamacji ale prawdopodobnie zostanie ona negatywnie rozpatrzona gdyż gdy podpisujecie umowę to oznacza zapoznanie się z nią i akceptowanie jej warunków. Należy jedynie współczuć ale mogło być gorzej ;-) mnie kiedyś t-mobile urzekło :lol: ratami przez 4lata których miało nie być i co łatwo do przewidzenia dla tego jestem w plusie.
Paragraf 3
http://www.plus.pl/documents/16/6006667 ... 012016.pdf
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Kesaldop,
Kesaldop pisze:Tak składałem reklamacje
poprosiłam o przyspieszenie rozwiązania podanych numerów zgłoszeń.

Gabriel12,

wykluczenia, o których mowa w Regulaminie Programu smartDOM 3 nie odnoszą się do Umowy uprawniającej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zur555
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 15 paź 2015, o 11:42

Re: SmartDOM

Post autor: zur555 »

Witam;
Jestem posiadaczem cyfrowego Polsatu (70zł) i internetu z plusa 50zł( w smartdomie 25zł). Teraz chciałbym wziąć abonament z telefonem. Byłem pewien ze będę mógł skorzystać z smartdom3, jednak czatując z konsultantką napisała mi ze jest to niemożliwe. I ze przysługuje mi rabat 18zł na 3 produkt.

Ja to jest naprawdę ?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: SmartDOM

Post autor: Magda_Plus »

zur555 kiedy przystąpiłeś do Programu smartDOM?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zur555
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 15 paź 2015, o 11:42

Re: SmartDOM

Post autor: zur555 »

Magda_Plus pisze:zur555 kiedy przystąpiłeś do Programu smartDOM?
Abonamentem cyfrowego Polsatu jestem od 2007 roku w tym ze w 2015 roku podpisałem nową umowę. Umowe na internet w ramach smartDomu podpisałem w Lipcu 2016 roku
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: SmartDOM

Post autor: Magda_Plus »

zur555 dziękuję za odpowiedź. Zgodnie z informacją jaką otrzymałeś, zawierając II nową umowę objętą Programem smartDOM zniżka na abonament to 18,99 zł.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Marzon
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 10 sty 2017, o 16:13

Re: SmartDOM

Post autor: Marzon »

Witam, mam problem z Smartdom, posiadam telefon w plusie o nominale 39,99+ raty (elastyczna), jako druga usługa kupilem internet 90GB, pani w salonie zapewniala, ze bedzie -50% na druga usluge, a tu zdziwienie dostalem druga fakture bez rabatu, co jest nie tak?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: SmartDOM

Post autor: Magda_Plus »

Marzon kiedy dokładnie podpisałeś umowę, na którą miała być zniżka w smartDOM i jak nazywała się ta promocja?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Marzon
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 10 sty 2017, o 16:13

Re: SmartDOM

Post autor: Marzon »

03.11.2016 Ja+Internet LTE 90
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: SmartDOM

Post autor: Magda_Plus »

Marzon w cely wyjaśnienia braku naliczonego rabatu, proponuję Ci przesłanie zapytania do Internetowej Obsługi Klienta. Dzięki temu, będzie można zweryfikować zaistniałą sytuację. Jak tylko wyślesz wiadomość, to podaj nam jej numer tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Marzon
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 10 sty 2017, o 16:13

Re: SmartDOM

Post autor: Marzon »

Numer wysłałem Pani na PW
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: SmartDOM

Post autor: Magda_Plus »

Marzon sprawdź pocztę, proszę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kineko
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 8 sty 2017, o 14:17

Z abonamentu 29,99zl na 79,99 :-) zapraszam do wypowiedzi

Post autor: kineko »

Witam wszystkich.

Zatem tak zostałam nabita w butelkę przez plusa.
Wzięłam Internet za 38,99zl z "oferta smart dom"
Tzn przedłużyłam na taki abonament bo wczesniej miałam 49,99zl
Ale pani w salonie tego nie widziała i wydala mi telefon w ofercie smart dom mimo ze mi nie przysługuje( dowiedzialam sie o tym po podpisaniu umowy :D)Na dodatek plus odrzucił moja reklamacje.
Niech ktos kompetentny mi odpowie, dlaczego mam płacić z abonamentu 29,99zl + rata za sprzęt
Na 79,99zl + rata za sprzęt? Przecież plus widzi umowy zobowiązania w komputerach i dlaczego ktos ma w tym wypadku ja mam płacić po tyle forsy. Nadmienię ze musiałam podwyższyć Internet.
Plus nie reaguje na reklamacje, sprawę zgłosiłam do UKE.
Czy ktos miał taka sytuacje?

EDYCJA:
Basia_Plus pisze:kineko,
kineko pisze:złożyliśmy wniosek reklamacyjny.
czy posiadasz numer złożonej reklamacji?

Witaj Kesaldop,
Kesaldop pisze:Niestety po 2 okresach rozliczeniowych okazało się że Cyfrowy Polsat odmówił mi możliwości rabatowania ze względu na to że nie mam możliwości rabatowania tych 2 produktów razem.
rozumiem, że obecnie nie korzystasz z Programu smartDOM?
Tak posiadam, wniosek reklamacyjny jest odmowny.
Złożyłam do UKE cala sprawę, pani ktora podpisywala ze mną umowę powinna miec moja aktualna umowę Internetu, a nie ze od słowa do słowa dochodzi do tego, ze umowy anulować sie nie da a ja jestem zwiazana na tyle czasu i na tyle pieniedzy
Ostatnio zmieniony 12 sty 2017, o 09:05 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 3 razy.
Powód: połączono posty
Andrzej62
Szalony PlusManiak
Posty: 208
Rejestracja: 20 paź 2014, o 13:32

Re: Z abonamentu 29,99zl na 79,99 :-) zapraszam do wypowiedz

Post autor: Andrzej62 »

kineko pisze:Witam wszystkich.
Jestem nowa osobą, której ktos ostatnio usunął temat
Moze dla moderatorów był on prawdziwy i nie zbyt wygodny../
Oj tam, oj tam ;-)
Twój wpis znajduje się tutaj: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=98& ... 16#p211216 . Nikt go nie usunął i nawet Basia_Plus zadała tam pytanie, skierowane do Ciebie.
Wystarczy poszukać
kineko
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 8 sty 2017, o 14:17

Re: Z abonamentu 29,99zl na 79,99 :-) zapraszam do wypowiedz

Post autor: kineko »

Andrzej62 pisze:
kineko pisze:Witam wszystkich.
Jestem nowa osobą, której ktos ostatnio usunął temat
Moze dla moderatorów był on prawdziwy i nie zbyt wygodny../
Oj tam, oj tam ;-)
Twój wpis znajduje się tutaj: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=98& ... 16#p211216 . Nikt go nie usunął i nawet Basia_Plus zadała tam pytanie, skierowane do Ciebie.
Wystarczy poszukać

Juz znalazłam i nawet odpisalam na pw do tej pani dzieki wielkie, po prostu jestem w szoku postawa plusa.

EDIT:
patrol69 pisze:Witam
Prosze was o pomoc bo rece opadaja podczas rozmowy z pracownikami salonu oraz BOK-u.
Kazdy przekazuje inne informacje.

Zostalem wprowadzony w blad poniewaz telemarketerka w zwiazku ze posiadam mixa 50 zaproponowala mi drugi produkt za 50% natomiast trzeci za 1zl. Do tego 3 miesiace mialy byc za darmo. Generalnie po 3 miesiacach abonament za wszystko mial wynosic 29,99zl.
Drugim produktem jest internet LTE 20GB bez limitu zas trzecim simka na abonament z bezlimitowymi smsami oraz rozmowami do wszystkich.
Wszystkie aktywacje mialy byc za 1 zloty.

Przychodzi kurier z umowami a tu na poczatek :
-oplata aktywacyjna za karte SIM 29zl INTERNET
-oplata aktywacyjna za karte SIM 49zl ABONAMENT

Napisalem reklamacje 7 dni temu, do dzisiaj brak odpowiedzi.

Dzisiaj otrzymalem haslo dzwoniac do BOK-u wchodze i kolejny szok
-koszty do zaplaty 29zl INTERNET
-koszty do zaplaty 76zl ABONAMENT
Skad te wszystkie kosmiczne kwoty ? Gdzie sa te 3 miesiace darmowe ?
Zaluje ze nie zwrocilem tego wszystkiego w ciagu 10 dni, mialbym "swiety spokoj" ...

Zauwazylem ze na forum SMARTdom cieszy sie ogromna "popularnoscia" i nie tylko ja zostalem oszukany, wprowadzony w blad.

Jezeli na forum nie znajde odpowiedzi, ostatnia deska ratunku pozostaje UOKiK.
Ja miałam taka sama sytuacje jak ty.
Przedłużyłam umowę internetową na 38,99zl i poszłam wziac telefon do salonu z opłat abonamentowych z 29,99zl + sprzęt zrobiło mi sie 79,99zl + sprzęt. Jak drukowala umowę noc nie mowila dopiero po podpisaniu wyszlo ze mi sie nie należy.
Wniosek wczoraj pisałam do UKE
Ostatnio zmieniony 12 sty 2017, o 08:49 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączyłam Twoje posty.
ODPOWIEDZ