SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

kineko,
kineko pisze:Juz znalazłam i nawet odpisalam na pw
sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Mariola_92
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 12 sty 2017, o 07:25

Re: SmartDOM

Post autor: Mariola_92 »

Dzień dobry. 16 grudnia 2016 podpisałam umowę na internet w salonie Cyfrowego Polsatu. Umowa na sam SIM bez sprzętu, 49,99 miesięcznie, Internet LTE bez limitu i 40GB w pakiecie. Dodatkowo 3 miesiące gratis bo miałam potwierdzenie wpłaty rachunku za internet od innego operatora. No i tylko opłata aktywacyjna 49 zł. Wszystko działa i z tą umową nie było żadnego problemu.
2 stycznia 2017 podpisałam zamówioną przez internet umowę na telefon z abonamentem. Brałam również do tego telefon za 99zł (opłata jednoraazowa). Abonament miał wynosić 50 zł ponieważ była to oferta za 99,99zł (rozmowy i smsy darmowe, 10GB internetu) i miała uwzględniać ofertę SMARTDOM - druga rzecz za pół ceny. Tak mnie zapewnił konsultant online a także konsultant w salonie przy podpisywaniu pierwszej umowy (na internet). W ramach tej umowy przenosiłam także numer na kartę do sieci Plus. Zamówienie było złożone prawidłowo, sprawdzał je nawet konsultant online. Dostałam potwierdzenie złożenia zamówienia i w tym potwierdzeniu wszystko się zgadzało. Natomiast, na koncie plus online dostałam fakture na 116,11 zł! Oferta SMARTDOM w ogóle nie została uwzględniona. Naliczono mi 99,99 za abonament oraz resztę za część okresu rozliczeniowego kiedy miałam numer tymczasowy od Plusa (gdy mój numer był przenoszony). Gdy chciałam wyjaśnić tą sprawę w salonie Plusa to nic się nie dowiedziałam bo konsultant miał "awarię systemu". Na infolinię też za nic nie da się dodzwonić. Więc pytam tutaj, o co chodzi i dlaczego nie została mi uznana oferta SMARTDOM? Gdzie mam to wyjaśnić i co zrobić żeby została uznana tak jak było w zamówieniu? Pozdrawiam

PS. Oczywiście w obu umowach mam -10zł za E-fakturę.
Ostatnio zmieniony 12 sty 2017, o 15:56 przez Mariola_92, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: SmartDOM

Post autor: Magda_Plus »

Mariola_92 rabat z Programu smartDOM jest naliczany z reguły na drugiej fakturze. Pierwsza faktura została wystawiona prawidłowo.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Mariola_92
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 12 sty 2017, o 07:25

Re: SmartDOM

Post autor: Mariola_92 »

Magda_Plus pisze:Mariola_92 rabat z Programu smartDOM jest naliczany z reguły na drugiej fakturze. Pierwsza faktura została wystawiona prawidłowo.
A czy można gdzieś sprawdzić czy rabat z Programu smartDOM jest uznany czy nie? Bo na umowach nie widzę, żeby gdzieś to było wspomniane, tak samo jak nie ma tego uwzględnionego na kontach online Plusa i CP. Rozumiem, że jak opłacę tą fakturę to następna zostanie wystawiona z korektą do tej? Czy ten pierwszy miesiąc z reguły nie wlicza się w rabat?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: SmartDOM

Post autor: Magda_Plus »

Mariola_92 pisze:A czy można gdzieś sprawdzić czy rabat z Programu smartDOM jest uznany czy nie?
Nie. Z opisanej sytuacji wynika, że spełniasz warunki dotyczące naliczenia rabatu.
Mariola_92 pisze:Rozumiem, że jak opłacę tą fakturę to następna zostanie wystawiona z korektą do tej? Czy ten pierwszy miesiąc z reguły nie wlicza się w rabat?
Zgodnie z tym co napisałam, pierwsza faktura jest prawidłowo wystawiona i żadna korekta nie będzie do niej wystawiona.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
joadom
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 13 sty 2017, o 11:18

Re: SmartDOM

Post autor: joadom »

Witam,

kończy mi się umowa na podstawowy numer w SMART DOMIE ( numer w Mixie doładowanie za 50 zł). Nie upieram się przy pozostaniu w Mixie, ale jestem skłonna również przejść na abonament i tu moje pytanie ile kosztowałby najniższy abonament aby utrzymać rabat na drugim numerze?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Witaj joadom,

zgodnie z regulaminem Programu smartDOM http://www.plus.pl/documents/16/3fe603f ... rtDOM3.pdf paragraf 4, punkt 6.
W przypadku, jeśli Umową Uprawniającą jest Umowa Plus Mix, dokonanie konwersji tej umowy z Plus Mix do Plus Abonament nie powoduje utraty Rabatu/Upustu specjalnego na Nowej Umowie I/Nowej Umowie II, o ile po dokonaniu konwersji umowa Plus Abonament spełnia warunki określone w §1 ust. 3 Regulaminu i minimalna kwota miesięcznego zobowiązania nie jest niższa niż minimalna kwota doładowania Plus Mix. W takiej sytuacji umowa konwertowana pozostaje Umową Uprawniającą, co jednocześnie oznacza, że Abonent nie może na niej otrzymać Rabatu/Upustu specjalnego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
joadom
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 13 sty 2017, o 11:18

Re: SmartDOM

Post autor: joadom »

Tzn. że mogę przejść na abonament utrzymując minimalny abonament w kwocie doładowania tj. 50 zł?

EDIT:
Czy abonament w wysokości 49,90 zł będzie akceptowalny do utrzymania uprawnień (kilku konsultantów twierdzi, że tak inni, że minimalny abonament to 69,99 zł)?
Ostatnio zmieniony 14 sty 2017, o 06:29 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów.
ktry
Szalony PlusManiak
Posty: 212
Rejestracja: 4 maja 2014, o 13:18
Lokalizacja: ZACH-POM

Re: SmartDOM

Post autor: ktry »

Na pewno nie .Brakuje 10 gr. Musi być 50 i więcej.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: SmartDOM

Post autor: habish »

joadom pisze:Czy abonament w wysokości 49,90 zł będzie akceptowalny do utrzymania uprawnień (kilku konsultantów twierdzi, że tak inni, że minimalny abonament to 69,99 zł)?
Warunki dotyczące umowy uprawniającej do skorzystania z Programu („Umowa uprawniająca”)
na zasadach określonych w Regulaminie, w zależności od rodzaju usługi, z zastrzeżeniem § 1
ust. 8, przedstawiają się następująco:
a. umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus w ofercie Plus Abonament
z usługą głosową („Umowa Plus Abonament”) lub umowa o świadczenie usług
telekomunikacyjnych w sieci Plus w ofercie Komórka Stacjonarna („Umowa Komórka
Stacjonarna”) lub umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus w
ofercie Plus Internet („Umowa Plus Internet”) lub Umowa o świadczenie usługi
telekomunikacyjnej dostępu do Internetu w Cyfrowym Polsacie („Umowa Internet CP”) o
minimalnej wartości miesięcznego zobowiązania dla każdej z umów:
- w przypadku Nowych Klientów: 39,90 zł z VAT w ofertach bez sprzętu (ewentualnie ze
sprzętem tylko w sprzedaży ratalnej lub na udostępnienie) lub 59,90 zł z VAT w ofertach
ze sprzętem na własność (co najmniej jeden sprzęt bez rat)
- w przypadku Obecnych Klientów: 49,90 zł z VAT4
.
Wysokość miesięcznego zobowiązania obejmuje abonament i nie obejmuje raty za
nabycie sprzętu telekomunikacyjnego w ofertach ratalnych. W przypadku Umowy
Internetu CP wysokość miesięcznego zobowiązania nie obejmuje raty za nabycie sprzętu
telekomunikacyjnego w ofertach ratalnych oraz opłaty za udostępnienie sprzętu.
b. umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus w ofercie Plus Mix5
,
(„Umowa Plus Mix”) o minimalnej wartości miesięcznego zobowiązania:
- w przypadku Nowych Klientów: 60 zł z VAT w ofercie standardowej oraz 40/80 zł z
VAT w ofertach elastycznych;
- w przypadku Obecnych Klientów: 50 zł z VAT w ofercie standardowej oraz 30/60 zł z
VAT w ofercie elastycznej.
c. umowa o świadczenie usług w zakresie zapewnienia dostępu do programów
telewizyjnych w sieci Cyfrowy Polsat (w tym Multioferty) („Umowa TV”) o minimalnej
wartości miesięcznego zobowiązania:
- w przypadku Nowych Klientów: 59,90 zł z VAT (z wyłączeniem opłat za udostępnienie
sprzętu, opłat za Multiroom oraz ON THE GO);
- w przypadku Obecnych Klientów: 49,90 zł z VAT (z wyłączeniem opłat za
udostępnienie sprzętu, opłat za Multiroom oraz ON THE GO);
Link do regulaminu: https://www.plus.pl/documents/16/600666 ... 012016.pdf

Jesteś już w SmartDom czy masz zamiar dopiero dołączyć?
joadom
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 13 sty 2017, o 11:18

Re: SmartDOM

Post autor: joadom »

patryk7588 pisze:
joadom pisze:Czy abonament w wysokości 49,90 zł będzie akceptowalny do utrzymania uprawnień (kilku konsultantów twierdzi, że tak inni, że minimalny abonament to 69,99 zł)?
Warunki dotyczące umowy uprawniającej do skorzystania z Programu („Umowa uprawniająca”)
na zasadach określonych w Regulaminie, w zależności od rodzaju usługi, z zastrzeżeniem § 1
ust. 8, przedstawiają się następująco:
a. umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus w ofercie Plus Abonament
z usługą głosową („Umowa Plus Abonament”) lub umowa o świadczenie usług
telekomunikacyjnych w sieci Plus w ofercie Komórka Stacjonarna („Umowa Komórka
Stacjonarna”) lub umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus w
ofercie Plus Internet („Umowa Plus Internet”) lub Umowa o świadczenie usługi
telekomunikacyjnej dostępu do Internetu w Cyfrowym Polsacie („Umowa Internet CP”) o
minimalnej wartości miesięcznego zobowiązania dla każdej z umów:
- w przypadku Nowych Klientów: 39,90 zł z VAT w ofertach bez sprzętu (ewentualnie ze
sprzętem tylko w sprzedaży ratalnej lub na udostępnienie) lub 59,90 zł z VAT w ofertach
ze sprzętem na własność (co najmniej jeden sprzęt bez rat)
- w przypadku Obecnych Klientów: 49,90 zł z VAT4
.
Wysokość miesięcznego zobowiązania obejmuje abonament i nie obejmuje raty za
nabycie sprzętu telekomunikacyjnego w ofertach ratalnych. W przypadku Umowy
Internetu CP wysokość miesięcznego zobowiązania nie obejmuje raty za nabycie sprzętu
telekomunikacyjnego w ofertach ratalnych oraz opłaty za udostępnienie sprzętu.
b. umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus w ofercie Plus Mix5
,
(„Umowa Plus Mix”) o minimalnej wartości miesięcznego zobowiązania:
- w przypadku Nowych Klientów: 60 zł z VAT w ofercie standardowej oraz 40/80 zł z
VAT w ofertach elastycznych;
- w przypadku Obecnych Klientów: 50 zł z VAT w ofercie standardowej oraz 30/60 zł z
VAT w ofercie elastycznej.
c. umowa o świadczenie usług w zakresie zapewnienia dostępu do programów
telewizyjnych w sieci Cyfrowy Polsat (w tym Multioferty) („Umowa TV”) o minimalnej
wartości miesięcznego zobowiązania:
- w przypadku Nowych Klientów: 59,90 zł z VAT (z wyłączeniem opłat za udostępnienie
sprzętu, opłat za Multiroom oraz ON THE GO);
- w przypadku Obecnych Klientów: 49,90 zł z VAT (z wyłączeniem opłat za
udostępnienie sprzętu, opłat za Multiroom oraz ON THE GO);
Link do regulaminu: https://www.plus.pl/documents/16/600666 ... 012016.pdf

Jesteś już w SmartDom czy masz zamiar dopiero dołączyć?
Jestem już w SmartDom. Kończy mi się pierwsza umowa (ta uprawniająca do zniżki).
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: SmartDOM

Post autor: habish »

I ile wynosi opłata za tą umowę?
joadom
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 13 sty 2017, o 11:18

Re: SmartDOM

Post autor: joadom »

patryk7588 pisze:I ile wynosi opłata za tą umowę?

50 zł.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: SmartDOM

Post autor: habish »

Więc musisz ją utrzymać co najmniej na tym poziomie.
joadom
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 13 sty 2017, o 11:18

Re: SmartDOM

Post autor: joadom »

patryk7588 pisze:Więc musisz ją utrzymać co najmniej na tym poziomie.
OK.
Dziękuję :)
ODPOWIEDZ