sprawdź pocztę.kineko pisze:Juz znalazłam i nawet odpisalam na pw
SmartDOM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
kineko,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 12 sty 2017, o 07:25
Re: SmartDOM
Dzień dobry. 16 grudnia 2016 podpisałam umowę na internet w salonie Cyfrowego Polsatu. Umowa na sam SIM bez sprzętu, 49,99 miesięcznie, Internet LTE bez limitu i 40GB w pakiecie. Dodatkowo 3 miesiące gratis bo miałam potwierdzenie wpłaty rachunku za internet od innego operatora. No i tylko opłata aktywacyjna 49 zł. Wszystko działa i z tą umową nie było żadnego problemu.
2 stycznia 2017 podpisałam zamówioną przez internet umowę na telefon z abonamentem. Brałam również do tego telefon za 99zł (opłata jednoraazowa). Abonament miał wynosić 50 zł ponieważ była to oferta za 99,99zł (rozmowy i smsy darmowe, 10GB internetu) i miała uwzględniać ofertę SMARTDOM - druga rzecz za pół ceny. Tak mnie zapewnił konsultant online a także konsultant w salonie przy podpisywaniu pierwszej umowy (na internet). W ramach tej umowy przenosiłam także numer na kartę do sieci Plus. Zamówienie było złożone prawidłowo, sprawdzał je nawet konsultant online. Dostałam potwierdzenie złożenia zamówienia i w tym potwierdzeniu wszystko się zgadzało. Natomiast, na koncie plus online dostałam fakture na 116,11 zł! Oferta SMARTDOM w ogóle nie została uwzględniona. Naliczono mi 99,99 za abonament oraz resztę za część okresu rozliczeniowego kiedy miałam numer tymczasowy od Plusa (gdy mój numer był przenoszony). Gdy chciałam wyjaśnić tą sprawę w salonie Plusa to nic się nie dowiedziałam bo konsultant miał "awarię systemu". Na infolinię też za nic nie da się dodzwonić. Więc pytam tutaj, o co chodzi i dlaczego nie została mi uznana oferta SMARTDOM? Gdzie mam to wyjaśnić i co zrobić żeby została uznana tak jak było w zamówieniu? Pozdrawiam
PS. Oczywiście w obu umowach mam -10zł za E-fakturę.
2 stycznia 2017 podpisałam zamówioną przez internet umowę na telefon z abonamentem. Brałam również do tego telefon za 99zł (opłata jednoraazowa). Abonament miał wynosić 50 zł ponieważ była to oferta za 99,99zł (rozmowy i smsy darmowe, 10GB internetu) i miała uwzględniać ofertę SMARTDOM - druga rzecz za pół ceny. Tak mnie zapewnił konsultant online a także konsultant w salonie przy podpisywaniu pierwszej umowy (na internet). W ramach tej umowy przenosiłam także numer na kartę do sieci Plus. Zamówienie było złożone prawidłowo, sprawdzał je nawet konsultant online. Dostałam potwierdzenie złożenia zamówienia i w tym potwierdzeniu wszystko się zgadzało. Natomiast, na koncie plus online dostałam fakture na 116,11 zł! Oferta SMARTDOM w ogóle nie została uwzględniona. Naliczono mi 99,99 za abonament oraz resztę za część okresu rozliczeniowego kiedy miałam numer tymczasowy od Plusa (gdy mój numer był przenoszony). Gdy chciałam wyjaśnić tą sprawę w salonie Plusa to nic się nie dowiedziałam bo konsultant miał "awarię systemu". Na infolinię też za nic nie da się dodzwonić. Więc pytam tutaj, o co chodzi i dlaczego nie została mi uznana oferta SMARTDOM? Gdzie mam to wyjaśnić i co zrobić żeby została uznana tak jak było w zamówieniu? Pozdrawiam
PS. Oczywiście w obu umowach mam -10zł za E-fakturę.
Ostatnio zmieniony 12 sty 2017, o 15:56 przez Mariola_92, łącznie zmieniany 1 raz.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: SmartDOM
Mariola_92 rabat z Programu smartDOM jest naliczany z reguły na drugiej fakturze. Pierwsza faktura została wystawiona prawidłowo.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 12 sty 2017, o 07:25
Re: SmartDOM
A czy można gdzieś sprawdzić czy rabat z Programu smartDOM jest uznany czy nie? Bo na umowach nie widzę, żeby gdzieś to było wspomniane, tak samo jak nie ma tego uwzględnionego na kontach online Plusa i CP. Rozumiem, że jak opłacę tą fakturę to następna zostanie wystawiona z korektą do tej? Czy ten pierwszy miesiąc z reguły nie wlicza się w rabat?Magda_Plus pisze:Mariola_92 rabat z Programu smartDOM jest naliczany z reguły na drugiej fakturze. Pierwsza faktura została wystawiona prawidłowo.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: SmartDOM
Nie. Z opisanej sytuacji wynika, że spełniasz warunki dotyczące naliczenia rabatu.Mariola_92 pisze:A czy można gdzieś sprawdzić czy rabat z Programu smartDOM jest uznany czy nie?
Zgodnie z tym co napisałam, pierwsza faktura jest prawidłowo wystawiona i żadna korekta nie będzie do niej wystawiona.Mariola_92 pisze:Rozumiem, że jak opłacę tą fakturę to następna zostanie wystawiona z korektą do tej? Czy ten pierwszy miesiąc z reguły nie wlicza się w rabat?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Witam,
kończy mi się umowa na podstawowy numer w SMART DOMIE ( numer w Mixie doładowanie za 50 zł). Nie upieram się przy pozostaniu w Mixie, ale jestem skłonna również przejść na abonament i tu moje pytanie ile kosztowałby najniższy abonament aby utrzymać rabat na drugim numerze?
kończy mi się umowa na podstawowy numer w SMART DOMIE ( numer w Mixie doładowanie za 50 zł). Nie upieram się przy pozostaniu w Mixie, ale jestem skłonna również przejść na abonament i tu moje pytanie ile kosztowałby najniższy abonament aby utrzymać rabat na drugim numerze?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Witaj joadom,
zgodnie z regulaminem Programu smartDOM http://www.plus.pl/documents/16/3fe603f ... rtDOM3.pdf paragraf 4, punkt 6.
W przypadku, jeśli Umową Uprawniającą jest Umowa Plus Mix, dokonanie konwersji tej umowy z Plus Mix do Plus Abonament nie powoduje utraty Rabatu/Upustu specjalnego na Nowej Umowie I/Nowej Umowie II, o ile po dokonaniu konwersji umowa Plus Abonament spełnia warunki określone w §1 ust. 3 Regulaminu i minimalna kwota miesięcznego zobowiązania nie jest niższa niż minimalna kwota doładowania Plus Mix. W takiej sytuacji umowa konwertowana pozostaje Umową Uprawniającą, co jednocześnie oznacza, że Abonent nie może na niej otrzymać Rabatu/Upustu specjalnego.
zgodnie z regulaminem Programu smartDOM http://www.plus.pl/documents/16/3fe603f ... rtDOM3.pdf paragraf 4, punkt 6.
W przypadku, jeśli Umową Uprawniającą jest Umowa Plus Mix, dokonanie konwersji tej umowy z Plus Mix do Plus Abonament nie powoduje utraty Rabatu/Upustu specjalnego na Nowej Umowie I/Nowej Umowie II, o ile po dokonaniu konwersji umowa Plus Abonament spełnia warunki określone w §1 ust. 3 Regulaminu i minimalna kwota miesięcznego zobowiązania nie jest niższa niż minimalna kwota doładowania Plus Mix. W takiej sytuacji umowa konwertowana pozostaje Umową Uprawniającą, co jednocześnie oznacza, że Abonent nie może na niej otrzymać Rabatu/Upustu specjalnego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Tzn. że mogę przejść na abonament utrzymując minimalny abonament w kwocie doładowania tj. 50 zł?
EDIT:
Czy abonament w wysokości 49,90 zł będzie akceptowalny do utrzymania uprawnień (kilku konsultantów twierdzi, że tak inni, że minimalny abonament to 69,99 zł)?
EDIT:
Czy abonament w wysokości 49,90 zł będzie akceptowalny do utrzymania uprawnień (kilku konsultantów twierdzi, że tak inni, że minimalny abonament to 69,99 zł)?
Ostatnio zmieniony 14 sty 2017, o 06:29 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów.
Powód: Połączenie postów.
Re: SmartDOM
Na pewno nie .Brakuje 10 gr. Musi być 50 i więcej.
Re: SmartDOM
joadom pisze:Czy abonament w wysokości 49,90 zł będzie akceptowalny do utrzymania uprawnień (kilku konsultantów twierdzi, że tak inni, że minimalny abonament to 69,99 zł)?
Link do regulaminu: https://www.plus.pl/documents/16/600666 ... 012016.pdfWarunki dotyczące umowy uprawniającej do skorzystania z Programu („Umowa uprawniająca”)
na zasadach określonych w Regulaminie, w zależności od rodzaju usługi, z zastrzeżeniem § 1
ust. 8, przedstawiają się następująco:
a. umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus w ofercie Plus Abonament
z usługą głosową („Umowa Plus Abonament”) lub umowa o świadczenie usług
telekomunikacyjnych w sieci Plus w ofercie Komórka Stacjonarna („Umowa Komórka
Stacjonarna”) lub umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus w
ofercie Plus Internet („Umowa Plus Internet”) lub Umowa o świadczenie usługi
telekomunikacyjnej dostępu do Internetu w Cyfrowym Polsacie („Umowa Internet CP”) o
minimalnej wartości miesięcznego zobowiązania dla każdej z umów:
- w przypadku Nowych Klientów: 39,90 zł z VAT w ofertach bez sprzętu (ewentualnie ze
sprzętem tylko w sprzedaży ratalnej lub na udostępnienie) lub 59,90 zł z VAT w ofertach
ze sprzętem na własność (co najmniej jeden sprzęt bez rat)
- w przypadku Obecnych Klientów: 49,90 zł z VAT4
.
Wysokość miesięcznego zobowiązania obejmuje abonament i nie obejmuje raty za
nabycie sprzętu telekomunikacyjnego w ofertach ratalnych. W przypadku Umowy
Internetu CP wysokość miesięcznego zobowiązania nie obejmuje raty za nabycie sprzętu
telekomunikacyjnego w ofertach ratalnych oraz opłaty za udostępnienie sprzętu.
b. umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus w ofercie Plus Mix5
,
(„Umowa Plus Mix”) o minimalnej wartości miesięcznego zobowiązania:
- w przypadku Nowych Klientów: 60 zł z VAT w ofercie standardowej oraz 40/80 zł z
VAT w ofertach elastycznych;
- w przypadku Obecnych Klientów: 50 zł z VAT w ofercie standardowej oraz 30/60 zł z
VAT w ofercie elastycznej.
c. umowa o świadczenie usług w zakresie zapewnienia dostępu do programów
telewizyjnych w sieci Cyfrowy Polsat (w tym Multioferty) („Umowa TV”) o minimalnej
wartości miesięcznego zobowiązania:
- w przypadku Nowych Klientów: 59,90 zł z VAT (z wyłączeniem opłat za udostępnienie
sprzętu, opłat za Multiroom oraz ON THE GO);
- w przypadku Obecnych Klientów: 49,90 zł z VAT (z wyłączeniem opłat za
udostępnienie sprzętu, opłat za Multiroom oraz ON THE GO);
Jesteś już w SmartDom czy masz zamiar dopiero dołączyć?
Re: SmartDOM
Jestem już w SmartDom. Kończy mi się pierwsza umowa (ta uprawniająca do zniżki).patryk7588 pisze:joadom pisze:Czy abonament w wysokości 49,90 zł będzie akceptowalny do utrzymania uprawnień (kilku konsultantów twierdzi, że tak inni, że minimalny abonament to 69,99 zł)?Link do regulaminu: https://www.plus.pl/documents/16/600666 ... 012016.pdfWarunki dotyczące umowy uprawniającej do skorzystania z Programu („Umowa uprawniająca”)
na zasadach określonych w Regulaminie, w zależności od rodzaju usługi, z zastrzeżeniem § 1
ust. 8, przedstawiają się następująco:
a. umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus w ofercie Plus Abonament
z usługą głosową („Umowa Plus Abonament”) lub umowa o świadczenie usług
telekomunikacyjnych w sieci Plus w ofercie Komórka Stacjonarna („Umowa Komórka
Stacjonarna”) lub umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus w
ofercie Plus Internet („Umowa Plus Internet”) lub Umowa o świadczenie usługi
telekomunikacyjnej dostępu do Internetu w Cyfrowym Polsacie („Umowa Internet CP”) o
minimalnej wartości miesięcznego zobowiązania dla każdej z umów:
- w przypadku Nowych Klientów: 39,90 zł z VAT w ofertach bez sprzętu (ewentualnie ze
sprzętem tylko w sprzedaży ratalnej lub na udostępnienie) lub 59,90 zł z VAT w ofertach
ze sprzętem na własność (co najmniej jeden sprzęt bez rat)
- w przypadku Obecnych Klientów: 49,90 zł z VAT4
.
Wysokość miesięcznego zobowiązania obejmuje abonament i nie obejmuje raty za
nabycie sprzętu telekomunikacyjnego w ofertach ratalnych. W przypadku Umowy
Internetu CP wysokość miesięcznego zobowiązania nie obejmuje raty za nabycie sprzętu
telekomunikacyjnego w ofertach ratalnych oraz opłaty za udostępnienie sprzętu.
b. umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus w ofercie Plus Mix5
,
(„Umowa Plus Mix”) o minimalnej wartości miesięcznego zobowiązania:
- w przypadku Nowych Klientów: 60 zł z VAT w ofercie standardowej oraz 40/80 zł z
VAT w ofertach elastycznych;
- w przypadku Obecnych Klientów: 50 zł z VAT w ofercie standardowej oraz 30/60 zł z
VAT w ofercie elastycznej.
c. umowa o świadczenie usług w zakresie zapewnienia dostępu do programów
telewizyjnych w sieci Cyfrowy Polsat (w tym Multioferty) („Umowa TV”) o minimalnej
wartości miesięcznego zobowiązania:
- w przypadku Nowych Klientów: 59,90 zł z VAT (z wyłączeniem opłat za udostępnienie
sprzętu, opłat za Multiroom oraz ON THE GO);
- w przypadku Obecnych Klientów: 49,90 zł z VAT (z wyłączeniem opłat za
udostępnienie sprzętu, opłat za Multiroom oraz ON THE GO);
Jesteś już w SmartDom czy masz zamiar dopiero dołączyć?
Re: SmartDOM
I ile wynosi opłata za tą umowę?
Re: SmartDOM
patryk7588 pisze:I ile wynosi opłata za tą umowę?
50 zł.
Re: SmartDOM
Więc musisz ją utrzymać co najmniej na tym poziomie.
Re: SmartDOM
OK.patryk7588 pisze:Więc musisz ją utrzymać co najmniej na tym poziomie.
Dziękuję :)