Ewa_Plus pisze:Witaj mariush19,
- przykro mi z powodu sytuacji, jaka Cię spotkała. Podeślij mi swój numer przez ten formularz. Zlecę wówczas pilny kontakt naszego konsultanta.
Witam. Sprawa nabrała jeszcze większych rumieńców. Przyszedł telefon Ale inny niż był w umowie na jaką się zgodziłem. Inne były też warunki. Dużo drożej i na 36 m zamiast 24. Złożyłem reklamacje wszystko dokładnie opisując. Czekam od odpowiedź.
Jestem użytkownikiem od wielu lat plusa na kartę. Obecnie za 30zł doładowywując mam darmowe rozmowy, smsy do wszystkich sieci oraz kilka GB. Jeżeli bym chciał przejść na abonament (aby skorzystać ze SmartDom) to jest coś takiego z samą kartą sim za 39zł? Bo albo źle widzę albo takie coś co ja płacę za 29zł w abonamencie jest za 59,99.
mariush19 pisze:Złożyłem reklamacje wszystko dokładnie opisując. Czekam od odpowiedź.
czy posiadasz numer złożonej reklamacji? Jeśli tak, to podaj mi go tutaj. Jeśli nie, to prześlij numer telefonu, którego dotyczy reklamacja, poprzez ten formularz. Postaram się przyspieszyć rozwiązanie tej sprawy.
peterka,
czy posiadasz umowę uprawniającą?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
To znaczy jeszcze raz wyjaśnię :))
Obecnie nie mam żadnej umowy w plusie. Mam plusa na kartę ponieważ za 29zł mam nielimitowane rozmowy i smsy oraz kilka GB internetu. Chciałbym skorzystać ze smartDOM, żeby internet LTE złapać za połowę ceny. Telefonu nie potrzebuję. Rozumiem, że aby złapać LTE po połowie ceny musiałbym mieć abonament za 39,90 i byłbym w stanie zapłacić te 10zł więcej ponieważ internet wyszedłby mnie taniej o 45zł.
Tylko z tego co widzę u Państwa w ofercie - abonament tylko SIM (z taką ofertą jaką jestem ja niezwiązany żadną umową) kosztuje 59,90. To jest jakiś błąd? Niezwiązany umową, ładuję kiedy chcę telefon kosztuje mnie to 30zł a w abonamencie jest to 2 razy droższe?
peterka pisze:Rozumiem, że aby złapać LTE po połowie ceny musiałbym mieć abonament za 39,90
tak, w przypadku Nowych Klientów wymagana kwota abonamentu to 39,90 zł z VAT w ofertach bez sprzętu (ewentualnie ze sprzętem tylko w sprzedaży ratalnej lub na udostępnienie) lub 59,90 zł z VAT w ofertach ze sprzętem na własność (co najmniej jeden sprzęt bez rat).
Inne będą warunki w ofercie Plus na Kartę a inne w Plus Abonament.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mariush19 pisze:Złożyłem reklamacje wszystko dokładnie opisując. Czekam od odpowiedź.
czy posiadasz numer złożonej reklamacji? Jeśli tak, to podaj mi go tutaj. Jeśli nie, to prześlij numer telefonu, którego dotyczy reklamacja, poprzez ten formularz. Postaram się przyspieszyć rozwiązanie tej sprawy.
Zagadnienie: 170117-002622 taki numer został nadany przy złożeniu reklamacji przez plus online. Nie wiem czy to numer reklamacji..