Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
pafcioo
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 28 kwie 2015, o 21:47

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

Post autor: pafcioo »

Podpisałem umowę na konwersję przez telefon i zgodziłem się na taryfę 49 zł minus 10zł faktura elektroniczna i minus 10 zł za czwartą usługę, czyli abonament 29zł. Dzisiaj przyszedł dokument umowy i jest Pakiet taryfowy JA+ 49 złotych - 15F3V, nazwa promocji KPRS Tylko SIM JA+ Super B NSIIS24B07. Ile będę płacił, bo nie mam wyszczególnionych na umowie zniżek, które obiecał mi konsultant?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

Post autor: Basia_Plus »

pafcioo,

informację odnośnie upustu za aktywną e-fakturę znajdziesz w regulaminie promocji. Benefit w postaci rabatu 10 zł. na abonament będzie widoczny na fakturze najpóźniej od drugiego pełnego okresu rozliczeniowego, jeśli zostały spełnione warunki abonamentu na umowie uprawniającej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pafcioo
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 28 kwie 2015, o 21:47

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

Post autor: pafcioo »

Mam czekać na drugą fakturę, żeby przekonać się czy na pewno udzielono mi rabatu?
Mam tylko 14 dni na odstąpienie od umowy i zastanawiam się czy tego nie zrobić.
Jak mogę się dowiedzieć jakie będą opłaty miesięczne zanim umowa zacznie obowiązywać?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

Post autor: Magda_Plus »

pafcioo zgodnie z treścią Twojego postu rozumiem, korzystasz już ze SmartDOMU, zatem jestem przekonana, że znasz mechanizm udostępnienia zniżki.
Zgodnie z tym, co napisała Ci Basia_Plus, zniżka zostanie uwzględniona najpóźniej na drugiej fakturze.
pafcioo pisze:Jak mogę się dowiedzieć, jakie będą opłaty miesięczne, zanim umowa zacznie obowiązywać?
Umowa już Cię obowiązuje, skoro ją podpisałeś. Jeśli wszystkie warunki Programu SmartDOM będą spełnione, wówczas Twój abonament będzie w wysokości 29,99 zł (po odliczeniu e-faktury).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pafcioo
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 28 kwie 2015, o 21:47

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

Post autor: pafcioo »

Znam mechanizm udostępnianie zniżki ale chcialbym mieć to na piśmie bo zawarłem umowę przez telefon. A tymczasem na piśmie, które dostałem nie ma mowy o zniżkach, które obiecał pracownik Plusa. Skąd mogę wiedzieć, czy umowa, którą dostałem jest zgodna z ustaleniami w rozmowie telefinicznej jeśli brakuje w niej zapisów o upustach, które obiecał pracownik Plusa?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

Post autor: Magda_Plus »

pafcioo pisze:kąd mogę wiedzieć, czy umowa, którą dostałem jest zgodna z ustaleniami w rozmowie telefinicznej, jeśli brakuje w niej zapisów o upustach, które obiecał pracownik Plusa?
Zgodnie z tym, co Ci wcześniej napisano, informacje o zniżce za e-fakturę masz widoczne w regulaminie obowiązującej Cię promocji.
Zniżka 10 złotych za kolejna zawartą umowę jest wpisana w regulamin obowiązującej Cię wersji Programu SmartDOM (SD).
Jeśli nie dysponujesz tym regulaminem, to jego kopię możesz uzyskać, wysyłając stosowne zapytanie na adres bo@plus.pl. W e-mailu podaj datę przystąpienia do SD.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pafcioo
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 28 kwie 2015, o 21:47

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

Post autor: pafcioo »

Dziękuję za odpowiedź.
Niestety nie ma tych informacji na umowie.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

Post autor: Magda_Plus »

pafcioo regulamin obowiązującej Cię promocji powinien być dołączony do dokumentów, jakie otrzymałeś od kuriera.
Jeśli tego dokumentu też Ci brakuje, to proponuję Ci, skorzystanie z mojej poprzedniej propozycji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sosna
Początkujący PlusManiak
Posty: 22
Rejestracja: 21 cze 2014, o 16:09

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

Post autor: sosna »

Witam chciałem dokonać konwersji z mix na abonament. Do piątku od przeszło 3 tyg. nie udało mi się skontaktować z działem utrzymania klienta, w dziale obsługi też prosiłem o pozostawienie wiadomości o kontakt bezskutecznie. W piątek udało mi się połączyć z Duk, ale nie przedstawiono żadnej konkretnej oferty, a na zapytanie czy 6 miesięcy za 0 przysługuje mi konsultantka się rozłączyła. W Plusie jestem przeszło 13 lat może więcej, mam dwa numery abonamentowe, myślałem że z racji tego, mogę liczyć na ofertę przygotowaną dla mnie. Chciałby się dowiedzieć jaką drogą mogę zostawić namiar jaki numer chcę przenieść, i pod jakim oczekuje kontaktu. Proszę o szybką odpowiedź. Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

Post autor: Basia_Plus »

Witaj sosna,

proponuję abyś zostawił dane kontaktowe na stronie, która pojawi się, kiedy klikniesz w baner w moim podpisie wówczas konsultant będzie mógł do Ciebie oddzwonić i przedstawić warianty dostępnych ofert.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sosna
Początkujący PlusManiak
Posty: 22
Rejestracja: 21 cze 2014, o 16:09

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

Post autor: sosna »

Witam. Jaki jest czas oczekiwania na kontakt ze strony konsultanta, od momentu zostawieniu danych poprzez formularz z tej strony.Bo nikt się jeszcze nie odezwał. Wygląda to tak jakby Plusowi nie zależało na obecnych klientach.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

Post autor: Magda_Plus »

sosna kontakt jest realizowany w kolejności zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sosna
Początkujący PlusManiak
Posty: 22
Rejestracja: 21 cze 2014, o 16:09

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

Post autor: sosna »

Witam. W formularzu kontaktowym podałem numer do kontaktu, inny aniżeli ten który chciałem przenieść. Ale usilnie ktoś kontaktuje się na nr. do przeniesienia. Sytuacja powtarza się któryś raz, a zgłoszeń robiłem już chyba ze trzy. Zaczyna mnie to bardzo irytować. Na szczęście z przeniesieniem do innej sieci jest znacznie mniej problemów. Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

Post autor: Magda_Plus »

sosna podaj mi, poprzez ten formularz numer telefonu, którego dotyczyć ma konwersja oraz numer kontaktowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sosna
Początkujący PlusManiak
Posty: 22
Rejestracja: 21 cze 2014, o 16:09

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

Post autor: sosna »

Magda. Dziękuje za szybkie załatwienie sprawy odnośnie kontaktu. Konsultant zadzwonił ale nie przedstawił mi propozycji satysfakcjonującej mnie. Na stwierdzenie ze inna sieć proponuje lepsze warunki skwitował to ze mam sie przenieść. Kurde tak sie chce zatrzyma abonenta z wieloletnim stażem, do tego posiadam jeszcze dwa numery abonamentowe. Przykro jest gdyż sie coś takiego słyszy. Dodam tylko że przenosząc numer do innej sieci i wybierając nawet wyższy abonament od tego zaproponowaneg w plusie i tak całkowita opłata zliczając wszystko wyjdzie niższa. Do tego więcej internetu i lepsze warunki w roamingu. Tak że z przykrością ale chyba będę zmuszony przenieść numer do innej sieci. No chyba że zostaną zaproponowane mi jeszcze jakieś inne ofert. Pozdrawiam.
ODPOWIEDZ