Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 33
- Rejestracja: 9 kwie 2015, o 19:26
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Wysłane, dziękuję.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Tomasz Zbroński,
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
To co się ostatnio dzieje z waszą siecią to są straszne jaja...
Warszawa, stolica, centrum Polski, praktycznie centrum miasta..konkretniej Ochota, ulica Okińskiego i równoległe ulice.
Możemy siedzieć obok siebie (obydwoje w Plusie) a w słuchawce usłyszymy, sygnał zajętości lub wyłączony telefon. Jak już uda się połączyć gdy jeden z telefonów jest w tej lokalizacji, zaś drugi w zupełnie innej dzielnicy wtedy praktycznie rozmówcy się nie słyszą.. Zasięg LTE jest z jedną kreską albo wcale go nie ma, czasem uda mu się wyłapać jakiś zasięg 3G ale to totalne minimum. A coraz częściej urządzenia pokazują brak sieci (brak zasięgu)... Przypomnę, że mamy rok 2017!!!
Wcześniej nic takiego się nie działo a problem związany z urządzeniem można wykluczyć z uwagi na fakt, że sprawdzam ten przypadek na dwóch telefonach. Trzeci telefon w Play jakoś w tej samej chwili, w tym samym miejscu nie ma najmniejszego problemu z zasięgiem.
Nadajniki w odłegłości 0,45 / 0,50 km (dwa w pobliżu). Współrzedne mojej lokalizacji: 52.197333, 20.975652
Warszawa, stolica, centrum Polski, praktycznie centrum miasta..konkretniej Ochota, ulica Okińskiego i równoległe ulice.
Możemy siedzieć obok siebie (obydwoje w Plusie) a w słuchawce usłyszymy, sygnał zajętości lub wyłączony telefon. Jak już uda się połączyć gdy jeden z telefonów jest w tej lokalizacji, zaś drugi w zupełnie innej dzielnicy wtedy praktycznie rozmówcy się nie słyszą.. Zasięg LTE jest z jedną kreską albo wcale go nie ma, czasem uda mu się wyłapać jakiś zasięg 3G ale to totalne minimum. A coraz częściej urządzenia pokazują brak sieci (brak zasięgu)... Przypomnę, że mamy rok 2017!!!
Wcześniej nic takiego się nie działo a problem związany z urządzeniem można wykluczyć z uwagi na fakt, że sprawdzam ten przypadek na dwóch telefonach. Trzeci telefon w Play jakoś w tej samej chwili, w tym samym miejscu nie ma najmniejszego problemu z zasięgiem.
Nadajniki w odłegłości 0,45 / 0,50 km (dwa w pobliżu). Współrzedne mojej lokalizacji: 52.197333, 20.975652
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
mati55 nie ma zgłoszeń dotyczących problemów z zasięgiem w podanej przez Ciebie lokalizacji.
Czy zgłaszałeś tą sprawa do Działu Obsługi Klienta?
Czy zgłaszałeś tą sprawa do Działu Obsługi Klienta?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Nie, dotychczas tego nie zrobiłem z uwagi na fakt, że podczas zgłaszania problemów w DUK jestem olewany przez szanownych konsultantów.. Sytuacja powtórzyła się kilkukrotnie a składanie kolejnych zgłoszeń związanych z pracą DUK i podejściem konsultantów nic nie pomogło. :)
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
mati55 proponuję, zatem przesłanie opisu problemu z zasięgiem wraz z numerem, którego to dotyczy i lokalizacją na adres bok@plus.pl. W momencie otrzymaniu numeru referencyjnego podaj nam go tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Witam, oto numer zgłoszenia: Zagadnienie: 170125-002613Magda_Plus pisze:mati55 proponuję, zatem przesłanie opisu problemu z zasięgiem wraz z numerem, którego to dotyczy i lokalizacją na adres bok@plus.pl. W momencie otrzymaniu numeru referencyjnego podaj nam go tutaj.
Proszę o info jak tylko coś będzie wiadomo...
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Witaj mati55,
sprawa została skierowana do Departamentu Reklamacji. Poprosiłam o przyspieszenie rozwiązania zgłoszenia.
sprawa została skierowana do Departamentu Reklamacji. Poprosiłam o przyspieszenie rozwiązania zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
No w sumie nie mogłem spodziewać się innej odpowiedzi z działu reklamacji..
Problemu nie widzicie... a problem istnieje... Po raz kolejny kpicie sobie z klientów!!! Tym razem po raz kolejny ze mnie!!!!!
Problemu nie widzicie... a problem istnieje... Po raz kolejny kpicie sobie z klientów!!! Tym razem po raz kolejny ze mnie!!!!!
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Witam mam tylko jedno pytanie czy jest jakaś awaria w okolicy Sułoszowej woj. Małopolskie ponieważ ostatni czasy zasięg plusa się zminimalizował do jednej kreski a internet zwolnił. był bym wdzięczny za odp.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
tomus2610 nie ma zgłoszeń dotyczących okolicy, w której się znajdujesz? Czy próbowałeś korzystać z trybu sieci 2G/3G?
mati55 ponownie sprawdziłam lokalizację, którą nam podałeś. Faktycznie, w okolicach ulicy Okińskiego i Baleya są kłopoty z zasięgiem. Moja poprzednia odpowiedź była błędna. Bardzo za to przepraszam.
Przesłałam zapytanie czy i kiedy sytuacja ulegnie zmianie.
mati55 ponownie sprawdziłam lokalizację, którą nam podałeś. Faktycznie, w okolicach ulicy Okińskiego i Baleya są kłopoty z zasięgiem. Moja poprzednia odpowiedź była błędna. Bardzo za to przepraszam.
Przesłałam zapytanie czy i kiedy sytuacja ulegnie zmianie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Nie mam nic Ci za złe.. badziej do osób, które odpowiadają na moje reklamacje i nie widzą problemu a jest i nie można przy tym korzystać z sieci, w której płacimy kilka abonamentów...Magda_Plus pisze:
mati55 ponownie sprawdziłam lokalizację, którą nam podałeś. Faktycznie, w okolicach ulicy Okińskiego i Baleya są kłopoty z zasięgiem. Moja poprzednia odpowiedź była błędna. Bardzo za to przepraszam.
Przesłałam zapytanie czy i kiedy sytuacja ulegnie zmianie.
Mam rozumieć, że sytuacja może nie ulec poprawie, tak?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Nie, uzyskałam informację, że w planach jest uruchomienie nowego nadajnika, który powinien poprawić obecny stan rzeczy.mati55 pisze:Mam rozumieć, że sytuacja może nie ulec poprawie, tak?
Niestety nie określono jeszcze finalnego terminu realizacji tych planów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Ciekawy jest tylko fakt, dlaczego nagle tak się dzieje, że są ogromne problemy z zasiegiem. Dział reklamacji się do tego nie przyznaję ponieważ żądam zrabatowania ostatnich abonamentów? Jeśli są takie problemy z zasięgiem to chyba logiczne, że nie mogę korzystać z warunków umowy i mam możliwość jej przedwczesnego rozwiązania tak?