Witam przenoszę sie do plusa z Premium Mobile, umowę podpisalem na poczatku grudnia, przeniesienie mialo wg. infolinii nastąpić 17 stycznia i od tego czasu mam problem.
Tzn. gdy ktos dzwoni do mnie słyszy "nie ma takiego numeru", natomiast ja bez problemu mogę dzwonić.
Probowalem wczoraj kolo poludnia kontaktu z wasza infolinią, po 30 minutach czekania konsultant potwierdzil ze numer jest juz w Plusie i wysłał info do dzialu technicznego i cisza.
Witam. Ostatnio wraz z mężem chcieliśmy przenieśc numer z Orange do plus. Zainteresowani byliśmy abonamenem i pan z pkt obsługi zaproponował nam opcję promocyjną za 30 zł nielimitowane rozmowy i SMS oraz 10 GB internetu. Wszystko ładnie tylko telefon który nas nie interesował rzekomo był nie dostępny w magazynie. Mieli się odezwać jak się pojawi i cisza. Gdzie mogę zasięgnąć informacji o dostępności produktu?
Ostatnio zmieniony 30 sty 2017, o 14:08 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:połączono wątki- podobny temat
nie mamy wglądu w stany magazynowe punktów sprzedaży. Informacje o dostępności danych modeli możesz uzyskiwać bezpośrednio w punktach https://www.plus.pl/znajdz-salon
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam,
byłem w salonie plusa 17.01 żeby przenieść numer a do dnia dzisiejszego czyli 22.02 numer nadal tkwi w starej sieci. Ile jeszcze mogę czekać żeby w końcu zostać przeniesionym na abonament? Już dobry miesiąc minął, a nadal numer tkwi bez zmian.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 22 lut 2017, o 13:04 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:połączono wątki- ten sam temat.
jaki tryb przeniesienia numeru został wybrany?
Dostępne tryby przeniesienia:
• dzień roboczy lub n–dni roboczych (można wybrać termin przeniesienia w przedziale 1-120 dni roboczych),
• termin zgodny z okresem wypowiedzenia umowy u DAWCY (dotychczasowego operatora),
• termin zgodny z dniem zakończenia umowy terminowej u DAWCY (na koniec okresu promocyjnego).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam,
W sobotę podpisałem umowy oraz wniosek na przeniesienie 2 numerów do +. Umowy mam do 01.07 i 07.07 co kilkukrotnie potwierdzane było u obecnego operatora, oraz widnieje w jego apce mobilnej - "do końca umowy pozostało 3 miesiące i 5 dni".
W poniedziałek dostałem SMS że 1 nr uzyskał zgodę, a nr 2 nie bo podano zbyt odległa datę przeniesienia.
Złożyłem drugi wniosek, ale po 3 godzinach znów SMS z odmowa.
Pytanie brzmi - czy mogę ponowic złożenie wniosku 07.04 (za 10 dni)i czy uda się przenieść nr 2 w miejsce nr tymczasowego? Na warunkach na jakie mam podpisaną umowę oczywiscie.
07.04 to data od której jest 120 dni do końca okresu rozliczeniowego w którym kończy się moja umowa z obecnym operatorem. Uważam że wprowadzono mnie w błąd - kilkukrotnie informowałem że zamierzam zakończyć współpracę i chce poznać datę końca umowy, może jestem matołkiem ale dla mnie data końca umowy to data od której mogę podpisać umowę z innym operatorem, tak to rozumiem, na moim przykładzie widać jednak że data nie ma zupelnie znaczenia bo koniec umowy wyznaczył sobie mój obecny operator okresem rozliczeniowym.
Oczywiście opisałem już cała sytuację w UKE ale ich czas reakcji może być deko dlugi.
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 28 mar 2017, o 09:02 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:połączenie wątków
jeśli wniosek został złożony zbyt wcześnie – czyli data uwolnienia numeru wypadłaby po okresie dłuższym niż 120 dni, wówczas operator ma prawo odrzucić prośbę o przeniesienie numeru. Wniosek oczywiście można ponowić z datą mieszczącą się terminie 120 dni. Numer tymczasowy pozostaje do Twojej dyspozycji do momentu przeniesienia numeru do sieci Plus.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Czyli nic się nie stanie jeśli porostu w przyszłym tygodniu pójdę i ponownie złożę wniosek o przeniesienie tego numeru w salonie +, tzn nic zlego w sensie finansowym dla mnie za to ze tamten op nie chce oddac numeru ? Rozumiem że umowa nadal obowiązuje i to że wniosek o przeniesienie złożę ponownie 07.04 nic w niej nie zmieni - oprócz oczywiście tego że nr przeniesie się do was w sierpniu a nie w lipcu?
Troszkę zacząłem się martwić ponieważ numer ma podpisana umowe na przeniesienie w taryfie duet z telefonem na raty który wybrała sobie moja żona i zaczęła już z niego korzystac , nie chciałbym stracić profitow płynących z tej umowy - tu mówię o niższym abonamencie na drugi przenoszony nr, nie chciałbym także być zmuszony do używania na stałe numeru tymczasowego bo inny op nie chce oddać numeru, i co logiczne wolałbym nie płacić kary umownej w tamtej sieci za wcześniejsze zerwanie umowy, bo i taka opcja była rozwazana :)
wystarczy ponowić wniosek o przeniesienie numeru z datą mieszczącą się w terminie 120 dni. Opłaty u obecnego operatora będą naliczane do momentu rozwiązania umowy i przeniesienia numeru.
Data przeniesienia numeru jest wyznaczana przez obecnego operatora. Do tego momentu będziesz korzystać z tymczasowo przydzielonego Ci numeru. W momencie uwolnienia numeru nastąpi zamiana numeru tymczasowego na numer docelowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ