Aktywacja karty SIM - problem

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
brynio87
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 24 sty 2017, o 19:29

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: brynio87 »

Gdzie mogę sprawdzić czy wyraziłem zgodę na uruchomienie usługi przed 14 dniem?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Basia_Plus »

brynio87,

informację taką znajdziesz w załączniku do umowy. Ewentualnie możesz skontaktować się z kanałem sprzedaży, poprzez który realizowałeś zamówienie i tam dowiedzieć się, jakie zgody wyraziłeś.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
nika574@o2.pl
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 27 sty 2017, o 01:31

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: nika574@o2.pl »

moge takze prosic o aktywacje karty sim?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Ewa_Plus »

nika574@o2.pl,
- czy w Twoim przypadku chodzi o nową umowę, czy też wymieniana była sama karta?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
aaandzia82
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 2 lut 2017, o 08:12

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: aaandzia82 »

Witam
Wczoraj wymieniona został karta sim na nano sim. Miała być aktywowana w ciągu 2 godzin a nie działa do tej pory. Proszę o pomoc
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Magda_Plus »

aaandzia82 czy stara karta SIM jeszcze działa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
aaandzia82
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 2 lut 2017, o 08:12

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: aaandzia82 »

Tak, działa
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Magda_Plus »

aaandzia82 w momencie kiedy przestanie działać stara karta SIM, nowa będzie możliwa do użycia.
Czy zgłaszałaś zaistniałą sytuację do Działu Obsługi Klienta?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
aaandzia82
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 2 lut 2017, o 08:12

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: aaandzia82 »

Tak, dzwoniłam i konsultant powiedział mi, że trzeba czekać. Czy nie można w żaden sposób przyspieszyć aktywacji tej nowej karty?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Basia_Plus »

aaandzia82,

prześlij proszę numer telefonu, numer seryjny nowej i dotychczasowej karty SIM oraz imię i nazwisko poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Asia 123
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 17 lut 2017, o 09:45

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Asia 123 »

Witam, 10 lutego podpisałam umowę i wymieniałam kartę sim. Stara przestała działać niestety nowa nadal nie działa. Problem był zgłaszany w dziale obsługi klienta, dziale technicznym i w punkcie plusa.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Asia 123,
Asia 123 pisze:Problem był zgłaszany w dziale obsługi klienta, dziale technicznym i w punkcie plusa.
czy posiadasz numer zgłoszenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Asia 123
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 17 lut 2017, o 09:45

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Asia 123 »

Niestety nikt nie podał mi numeru zgłoszenia. Jednak jak w środę dzwoniłam kolejny raz to poinformowano mnie, że w systemie jest zapisane moje zgłoszenie i aby przyspieszyć ponowi je.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Basia_Plus »

Asia 123,

podaj proszę numer telefonu, którego to dotyczy poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
d_petrus
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 15 mar 2017, o 18:39

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: d_petrus »

Dzień dobry. Zmieniałam wczoraj kartę sim na micro do nowego telefonu, niestety stara karta jest już nieaktywna, a nowa w dalszym ciągu nie aktywowana. Czy mogę prosić o przyspieszenie aktywacji, bez telefonu nie mogę przelewać pieniędzy z konta bankowego. Pozdrawiam
ODPOWIEDZ