Aktywacja karty SIM - problem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 24 sty 2017, o 19:29
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Gdzie mogę sprawdzić czy wyraziłem zgodę na uruchomienie usługi przed 14 dniem?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja karty SIM - problem
brynio87,
informację taką znajdziesz w załączniku do umowy. Ewentualnie możesz skontaktować się z kanałem sprzedaży, poprzez który realizowałeś zamówienie i tam dowiedzieć się, jakie zgody wyraziłeś.
informację taką znajdziesz w załączniku do umowy. Ewentualnie możesz skontaktować się z kanałem sprzedaży, poprzez który realizowałeś zamówienie i tam dowiedzieć się, jakie zgody wyraziłeś.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 27 sty 2017, o 01:31
Re: Aktywacja karty SIM - problem
moge takze prosic o aktywacje karty sim?
Re: Aktywacja karty SIM - problem
nika574@o2.pl,
- czy w Twoim przypadku chodzi o nową umowę, czy też wymieniana była sama karta?
- czy w Twoim przypadku chodzi o nową umowę, czy też wymieniana była sama karta?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 2 lut 2017, o 08:12
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witam
Wczoraj wymieniona został karta sim na nano sim. Miała być aktywowana w ciągu 2 godzin a nie działa do tej pory. Proszę o pomoc
Wczoraj wymieniona został karta sim na nano sim. Miała być aktywowana w ciągu 2 godzin a nie działa do tej pory. Proszę o pomoc
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Aktywacja karty SIM - problem
aaandzia82 czy stara karta SIM jeszcze działa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 2 lut 2017, o 08:12
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Tak, działa
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Aktywacja karty SIM - problem
aaandzia82 w momencie kiedy przestanie działać stara karta SIM, nowa będzie możliwa do użycia.
Czy zgłaszałaś zaistniałą sytuację do Działu Obsługi Klienta?
Czy zgłaszałaś zaistniałą sytuację do Działu Obsługi Klienta?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 2 lut 2017, o 08:12
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Tak, dzwoniłam i konsultant powiedział mi, że trzeba czekać. Czy nie można w żaden sposób przyspieszyć aktywacji tej nowej karty?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja karty SIM - problem
aaandzia82,
prześlij proszę numer telefonu, numer seryjny nowej i dotychczasowej karty SIM oraz imię i nazwisko poprzez ten formularz.
prześlij proszę numer telefonu, numer seryjny nowej i dotychczasowej karty SIM oraz imię i nazwisko poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witam, 10 lutego podpisałam umowę i wymieniałam kartę sim. Stara przestała działać niestety nowa nadal nie działa. Problem był zgłaszany w dziale obsługi klienta, dziale technicznym i w punkcie plusa.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witaj Asia 123,
czy posiadasz numer zgłoszenia?Asia 123 pisze:Problem był zgłaszany w dziale obsługi klienta, dziale technicznym i w punkcie plusa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Niestety nikt nie podał mi numeru zgłoszenia. Jednak jak w środę dzwoniłam kolejny raz to poinformowano mnie, że w systemie jest zapisane moje zgłoszenie i aby przyspieszyć ponowi je.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Dzień dobry. Zmieniałam wczoraj kartę sim na micro do nowego telefonu, niestety stara karta jest już nieaktywna, a nowa w dalszym ciągu nie aktywowana. Czy mogę prosić o przyspieszenie aktywacji, bez telefonu nie mogę przelewać pieniędzy z konta bankowego. Pozdrawiam