JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Magda_Plus »

yarek faktycznie, korekta naliczonych kosztów, będzie mogła zostać zrobiona, kiedy zostanie wystawiona faktura. Jeśli dysponujesz numerem zgłoszenia to podaj mi je tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
yarek
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 29 sty 2017, o 17:07

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: yarek »

Wiadomość z BOK otrzymała taki numer: 1701 [Zagadnienie: 170130-000270]. Mam nadzieję, że to jest numer zgłoszenia mojej sprawy.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Magda_Plus »

yarek wysłałam prośbę o wyjaśnienie sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
yarek
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 29 sty 2017, o 17:07

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: yarek »

Magda_Plus świetna robota !!! Wszystkie smsy od dzisiaj na mojej drugiej karcie widoczne są na stronie plus-online za 0zł, dziękuję. Czy smsy naliczone do wczoraj będą "wyzerowane"?
Jeszcze raz dziękuję :)
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Magda_Plus »

Cieszę się, bardzo, że możesz korzystać z bezpłatnych SMS-ów i MMS-ów. :->
yarek pisze:Czy smsy naliczone do wczoraj będą "wyzerowane"?

Zgodnie z tym co napisałam wcześniej:
Magda_Plus pisze:yarek faktycznie, korekta naliczonych kosztów, będzie mogła zostać zrobiona, kiedy zostanie wystawiona faktura.
W tej sprawie trzeba będzie złożyć reklamację. Informacje jak to zrobić znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maczala1
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 6 lut 2017, o 13:49

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: maczala1 »

Powiem szczerze, że jestem już mocno zdegustowany poziomem systemu rozliczeniowego Plusa.
Szukając taryfy rodzinnej zdecydowałem się na pozostanie w Plusie pomimo znacznie korzystniejszych warunków w T-mobile. Zwyciężył sentyment i obietnica, że pozostając w tej samej sieci nie będzie kłopotów, jakie mogą wystąpić przy zmianie operatora. Na obietnicach się niestety skończyło.
Tyle tytułem wstępu, teraz do meritum.
Umowa podpisana w grudniu na 3 numery za 99,99 zł. Pierwszy okres rozliczeniowy od 1 stycznia.
1.
Pierwsza faktura z dnia 3 stycznia i okazuje się że dla jednego numeru została naliczona opłata 25 zł za wymianę karty sim. Miało być bezpłatnie ale jest opłata, tylko dlaczego dla jednego numeru, a nie trzech, skoro wymieniane były trzy karty ???
W dniu 5 stycznia składam reklamację nr 14171855. Pani na infolinii zapewnia, że to pomyłka, która niebawem zostanie skorygowana. Dostaję pismo datowane na 10 stycznia, odpowiedź na reklamację - "faktura korygująca zostanie wystawiona w możliwie najkrótszym terminie". Po czym nic nie następuje. Nie ma żadnej faktury korygującej.
Dostaję kolejną fakturę bieżącą z dnia 3 lutego, również bez korekty. Ileż można czekać ???
2.
Wyczulony sygnałami o naliczaniu opłat za SMS, na początku stycznia sprawdzam, czy przypadkiem nie jest naliczane bieżące zużycie. Oczywiście dla jednego numeru opłata zostaje naliczona. Dzwonię 4 stycznia na infolinię i trafiam na "ściemniacza", który zamiast wszystko sprawdzić, serwuje mi bajkę o tym, że część usług nie została jeszcze włączona i że na pewno wkrótce zostaną włączone, a wszystko się automatycznie skoryguje. Czekam ale opłaty nadal są naliczane. Dzwonię na infolinię 9 stycznia i tym razem trafiam na kompetentną osobę, która informuje, że faktycznie nie ma kilku usług włączonych. Po kilku dnia usługi zostają włączone i jest OK. Oczywiście w fakturze z dnia 3 lutego figuruje opłata za te kilka SMS-ów i nic się autoamtycznie nie skorygowało.
3.
Dzisiaj próbowałem zgłosić kolejną reklamacją o zwrot 25 zł za wymianę karty sim ale poległem z wczekaniu.

Bardzo proszę o interwencję bo nie mam już siły dzwonić po raz czwarty.
Mój numer konta klienta: xxxxxxxx

Pozdrawiam, mimo wszystko :)
Ostatnio zmieniony 6 lut 2017, o 15:51 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: ukryłam nr konta klienta
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Basia_Plus »

maczala1,

jeśli otrzymałeś informację, że zostanie wystawiona faktura korygująca, to w zaistniałej sytuacji możesz od kwoty faktury odjąć kwotę korekty i różnicę wpłacić. Korekta będzie widoczna dopiero na fakturze po zakończeniu okresu rozliczeniowego.
Odnośnie opłaty, która została naliczona za SMS-y, prośba o złożenie reklamacji. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Podaj nam numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maczala1
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 6 lut 2017, o 13:49

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: maczala1 »

Okres rozliczeniowy już się zakończył i otrzymałem kolejną fakturę bieżącą bez korekty opłaty za kartę sim.
I oto właśnie mi chodzi. Widać, że automatycznie się nie naliczyło.
Jak widać w Plusie chyba nic nie odbywa się automatycznie, tylko wszystko ręcznie.

Kolejną reklamację za pobrane SMS sobię daruję, bo nie chcę spędzić znowu godziny na telefonie, żeby dostać kolejną pozytywną decyzję, z tym że bez fakury korygującej.

Proszę o interwencję.
Namiary już podałem.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Basia_Plus »

maczala1,

jeśli korekta została wystawiona po zamknięciu okresu rozliczeniowego, wówczas saldo bieżącej faktury nie uwzględni tej kwoty. Dopiero na fakturze za kolejny okres rozliczeniowy zostanie uwzględniona kwota korekty. W celu uzyskania informacji czy faktura korygująca została wystawiona skontaktuj się proszę z Działem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maczala1
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 6 lut 2017, o 13:49

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: maczala1 »

Przecież widzę, że korekta nie została wystawiona, bo jej nie ma w systemie.
Jakby były jeszcze jakieś wątpliwości to podaję pełen harmonogram zdarzenia:
3 styczeń - faktura z naliczoną opłatą za kartę sim
5 styczeń - reklamacja nr 14171855
10 styczeń - odpwiedź o uwzględnieniu reklamacji
3 luty - bieżąca faktura bez korekty
Proszę o wystawienie faktury korygującej.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Magda_Plus »

maczala1 pisze:Proszę o wystawienie faktury korygującej.
Z poziomu Plus forum nie posiadamy takowej możliwości.

Zgodnie z tym co zasugerowała Basia_Plus w jednym z poniższych postów
Basia_Plus pisze:jeśli otrzymałeś informację, że zostanie wystawiona faktura korygująca, to w zaistniałej sytuacji możesz od kwoty faktury odjąć kwotę korekty i różnicę wpłacić.
Opłata cennikowa za wymianę karty SIM to 25 zł brutto.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maczala1
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 6 lut 2017, o 13:49

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: maczala1 »

Na razie dziękuję za pomoc, bo i tak sprowadza się do tego, że muszę sam dzwonić i wisieć na telefonie pół godziny do godziny.
Ciekawe tylko jak to możliwe, że błędy o których wiadomo już od samego początku nowych taryf (naliczanie dodatkowych opłat) ciagle są powielane.
Jestem o tyle mądrzejszy, że wiem już co zrobić na koniec umowy.
Pozdrawiam

ps.
Z tą kwotą 25 zł, to raczej jest strzał w kolano, bo na pierwotnej fakturze mam naliczone 24,99 zł za kartę sim.
Jak teraz odliczę sobie 25 zł, to biorąc pod uwagę "porządek" w systemie, pewnie wyląduję zgłoszony do BIK za 0,01 zł.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Magda_Plus »

maczala1 pisze:Na razie dziękuję za pomoc, bo i tak sprowadza się do tego, że muszę sam dzwonić i wisieć na telefonie pół godziny do godziny.
W tej sprawie możesz przesłać zapytanie na adres bok@plus.pl.
maczala1 pisze:Z tą kwotą 25 zł, to raczej jest strzał w kolano, bo na pierwotnej fakturze mam naliczone 24,99 zł za kartę sim.
Jeśli na fakturze została policzona kwota 24,99 zł, w takim razie możesz ją odliczyć w takiej wysokości.
Decyzja w tej kwestii należy do Ciebie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
terasabos
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 20 sty 2017, o 22:24

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: terasabos »

Jak to jest z przeniesieniem numeru z mixa na taryfę rodzinną? Na stronie 12 na pytanie o taką możliwość jest taka odpowiedź
czy aktualnie jest możliwa konwersja mix na abonament ja+rodzina?? zostało mi 7 doładowań

Niestety nie ma takiej możliwości.
A regulaminie jest taki zapis:
f. Abonentów MIXPLUS5, Abonentów Plus Mix6, Abonentów Mix7 zachowujących dotychczas używany numer (nie dokonujących aktywacji nowej Karty SIM) („Konwertujący z oferty MIX”),
http://www.plus.pl/documents/16/6006990 ... 1_2016.pdf

To znaczy ze trzeba wykonać wszystkie doładowania żeby taki numer przenieść?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Magda_Plus »

terasabos pisze: A regulaminie jest taki zapis:
f. Abonentów MIXPLUS5, Abonentów Plus Mix6, Abonentów Mix7 zachowujących dotychczas używany numer (nie dokonujących aktywacji nowej Karty SIM) („Konwertujący z oferty MIX”),
http://www.plus.pl/documents/16/6006990 ... 1_2016.pdf
To znaczy ze trzeba wykonać wszystkie doładowania żeby taki numer przenieść?


W myśl regulaminu promocji Ja + Rodzina, który cytujesz chodzi o osoby, które już wykonały wszystkie zasilenia i chciałyby przejść do opcji abonamentowej.

Osobom, którym pozostało kilka zasileń do końca kontraktu, są oferowane z reguły oddzielne promocje. Jeśli w regulaminie promocji brak jest zapisu dotyczącego takiej specyficznej kwestii jak konwersja w trakcie kontraktu, to znaczy, że dana oferta nie jest dostępna dla klientów, którzy są w takiej sytuacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ