rafnov pisze:To mam te pieniądze specjalnie zużyć?
Decyzja w tej sprawie należy do Ciebie. Ważne aby w momencie przeniesienia numeru do opcji abonamentowej numer był w okresie ważności konta dla połączeń wychodzących oraz stan konta był dodatni.
rafnov pisze:Czy nie można wnioskować o odzyskanie takich środków podaniem do Plusa?
Obawiam się, że nie uzyskasz zwrotu, gdyż zgodnie z tym, co wcześniej pisałam, decydując się na konwersję, akceptujesz jej warunki, tym samym wyrażasz zgodę na przepadek kwoty pozostałego na koncie zasilenia. Te pieniądze nie podlegają zwrotowi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Basia_Plus pisze:tak, możesz skorzystać z Programu Ja PLUS Ty.
Cytując regulamin:
1. Po spełnieniu warunków opisanych w § 1 zarówno Abonent jak i Znajomy otrzymają jeden z
poniższych Benefitów:
a) Abonent/ Znajomy posiadający usługę w ofercie Plus Abonament / Plus Abonament dla Firm
/ Plus Internet / Plus Internet dla Firm – jednorazowy rabat na konto w wysokości 50 PLN
brutto („Rabat”). Rabat pomniejszy wartość bieżącego zobowiązania na fakturze VAT. Wprzypadku, gdy przyznany Rabat jest wyższy niż kwota bieżącego zobowiązania, różnica
będzie uwzględniona na fakturze w kolejnych okresach rozliczeniowych
Czy to oznacza, że w ofercie z tematu będę miał darmowy czwarty abonament a piąty wyniesie mnie 8 zł? 50-29=21, 29-21=8.
Czy jest wątek dedykowany "Ja Plus Ty"? Szukarka forum wyświetla info, że te słowa są zbyt częste i nie chce mi nic znaleźć.
tak, zgodnie z przytoczonym przez Ciebie zapisem z regulaminu. Jeśli przyznany rabat jest większy niż bieżąca kwota na fakturze to różnica będzie widoczna na fakturze w kolejnych okresach rozliczeniowych.
Nie ma oddzielnego wątku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
rafnov pisze:Czy takie zabieranie środków z konta jest zgodne z prawem?
Tak. Warunkiem dokonania przeniesienia numeru opcji abonamentowej jest to, że konto danego numeru będzie aktywne.
Możesz zatem pozostawić na nim minimalną kwotę pieniędzy, resztę wykorzystując uprzednio.
Czy warunkiem każdej umowy jest aktywne konto? Nie podpisałem umowy w promocji 2G na 3G na czas i skończyła się ważność konta na jednym numerze, ale są na nim środki. Czy muszę doładować konto, żeby podpisać umowę?
Edycja:
largo pisze:Kwota niewykorzystana w czasie przejscia przepada.
Znalazłem na to sposób: teleprzelew.
Ostatnio zmieniony 8 lut 2017, o 13:29 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:post pod postem
Z tym nie ma problemu, doładowałem piątaka i włączyłem RWK, bo sprawa ma nieco... wolny tok (2G na 3G). Najbardziej mnie jednak teraz "boli" problem środków na numerze, który chciałem przekształcić w abonament w ramach promocji opisanej w tym wątku. Widzę, że i tutaj rozwlecze się w czasie, bo pozostała mi już tylko reklamacja, której nie mogę wysłać online:
rafnov pisze:Na stronie http://www.plus.pl/kontakt jest odnośnik "Formularz kontaktowy".
Nie mogę jednak wysłać reklamacji/zapytania przez niego.
Po wypełnieniu wszystkich opcji i naciśnięciu "Prześlij pytanie" strona przekierowuje do tworzenia nowego konta. Gdy próbuję to zrobić pojawia się komunikat:
Utworzenie konta nie powiodło się
Podany adres email jest już wykorzystywany w bazie danych. Jeśli zarejestrowali Państwo adres e-mail w Plus online, należy zalogować się do stron Internetowego Biura Obsługi Klienta za pośrednictwem aplikacji pod adresem http://www.online.plus.pl
Na http://www.online.plus.pl mogę się zalogować jednak nie widzę tam nigdzie formularza kontaktowego.
w przypadku telefonu na kartę nie ma możliwości złożenia reklamacji poprzez Plus online, możesz natomiast skorzystać z pozostałych form złożenia reklamacji. Tutaj znajdziesz informacje jak można to zrobić http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Ależ ja właśnie próbuję przez bok.plusgsm.pl i formularz. Ta opcja każe mi się logować na Plus online. A skoro nie da się tak i tak to odpadają mi już dwie formy złożenia reklamacji bez wychodzenia z domu. Faksu nie posiadam (kto ma dziś faks w domu?), a zatem zostaje mi wyjazd na pocztę lub do punktu Plusa... I stanie w kolejkach w dobie wszechpanującego Internetu...
Witam ponownie. Reklamacja wysłana mailem, przyszło potwierdzenie przyjęcia oraz odrębna informacja o przekazaniu do działu reklamacji. Podoba mi się szybka reakcja, zabawne jest tylko, że dział obsługi maili informuje o możliwości skorzystania z infolinii, po tym jak infolinia poinformowała mnie o możliwości złożenia reklamacji ;) Takie "wkołomacieju".
Czy konsultanci z forum mają jakiś wpływ na dalsze losy zgłoszeń? Zagadnienie: 170209-001341. Bardzo mi zależy na tej umowie i godzę się na utratę bonusów wynikających z promocji doładowań, ale nie na utratę wpływów z moich osobistych doładowań.
Uważam, że deklaracja dwuletniego kontraktu ze strony klienta powinna skłonić firmę do umożliwienia podpisania umowy bez zabierania środków z konta prepaid. Firma dla użytkowników, nie użytkownik dla firmy ;) Nie oczekuję już wypłaty tych środków, choć widziałem gdzieś artykuł, że władze krajowe miały się za to wziąć, ale środki te mogłyby być wliczone w poczet przyszłych opłat abonamentowych. Uważam, że to byłby rozsądny kompromis.
Przypominam też, że jedynym faktem, który przekonał mnie do podpisania umowy jest obecność połączeń oczekujących w abonamencie Plusa. Gdyby nie brak tego, co mają inne firmy, nie zawracałbym sobie głowy kontraktem i został przy prepaidzie, z którego z miesiąca na miesiąc, przepraszam - z dnia na dzień, mogę się przenieść do innej sieci ;)
Nie, oferta jest dostępna w punktach sprzedaży i na infolinii. EDYCJA:
Przepraszam Cię za pomyłkę oferta jest dostępna także w naszym sklepie internetowym.
Co to znaczy że video streaming się nie wlicza? Serwisy typu youtube będą poza pakietem danych? Bardzo podobał mi się ten pakiet w abonamencie.. jednak dobrze że czytam regulaminy. Jeżeli dobrze rozumię to video streaming to min.. youtube.. za niego trzeba płacić oddzielnie. To ja zostaje przy prepaidzie.
Co prawda przez APN video naliczane są opłaty a przez INTERNET nie, nawet oglądając YouTube.. Jednak nie chcę się martwić czy aby nie przeskoczyło mi na APN video i czy nie płacę. Wole spokojną głowę w pre-paidzie.