Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja ?
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22384
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Witaj Shook123,
jaki komunikat pojawia się przy próbie nawiązania połączenia? Konto tego numeru jest aktualnie aktywne (posiada dodatnie saldo i zachowany termin ważności)?
jaki komunikat pojawia się przy próbie nawiązania połączenia? Konto tego numeru jest aktualnie aktywne (posiada dodatnie saldo i zachowany termin ważności)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Dostanie słabo jest termin ważności upłynął 8
Żaden komunikat się nie wyświetla
Edycja:
Dodatnie*
Żaden komunikat się nie wyświetla
Edycja:
Dodatnie*
Ostatnio zmieniony 10 lut 2017, o 18:32 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty.
Powód: Połączono posty.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22384
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Shook123,
jeżeli termin ważności konta upłynął 08/02 to wówczas zestawienie połączenia nie będzie możliwe. Zgodnie z regulaminem promocji:
jeżeli termin ważności konta upłynął 08/02 to wówczas zestawienie połączenia nie będzie możliwe. Zgodnie z regulaminem promocji:
6. Abonent może korzystać z Pakietu internetowego, gdy posiada dodatnią wartość swojego konta (min. 1 grosz) i jednocześnie znajduje się w Okresie ważności dla Usług wychodzących (posiada aktywne konto).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
nie działą interenet
witam posiadam abonament mix plus musze doladowywać co miesiac 30 zł za 10 zł uruchamia sie internet za 10 rozmowy za 10 sms takze wszystko przepada na pakiety problem w tym ze spozinilem sie 10 dni z opłata i gdy doladowalem pakiet internetowy sie załaczyl lecz nie moge korzystac z internetu lecz widac znaczek LTE w dodatku gdy weszłem w google wlaczylo sie cos z plusa ze jak doladuje konto to bede mogł normalnie korzystać Co sie dzieje ???
Ostatnio zmieniony 14 lut 2017, o 15:29 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22384
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
crypto,
Konto numeru ma dodatnie saldo i zachowany termin ważności?
Ten pakiet aktualnie jest aktywny? Podaj proszę co dokładnie pojawia się w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kody *136#?crypto pisze:spozinilem sie 10 dni z opłata i gdy doladowalem pakiet internetowy sie załaczyl lecz nie moge korzystac z internetu
Konto numeru ma dodatnie saldo i zachowany termin ważności?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 14 lut 2017, o 23:07
nie działający internet
Witam serdecznie. Mam problem z internetem w telefonie.
Mam telefon na kartę i pakiet za 35 zł miesięcznie ( w tym nielimitowanie rozmowy i smsy do wszystkich sieci oraz internet). Co miesiąc przychodzi mi sms, że pakiet jest aktywowany. Niestety internet mi nie działa. Włączam transmisję danych i nic. Sytuacja trwa od 3 miesięcy. W aktywnych usługach mam GPRS.
Co robić?
Mam telefon na kartę i pakiet za 35 zł miesięcznie ( w tym nielimitowanie rozmowy i smsy do wszystkich sieci oraz internet). Co miesiąc przychodzi mi sms, że pakiet jest aktywowany. Niestety internet mi nie działa. Włączam transmisję danych i nic. Sytuacja trwa od 3 miesięcy. W aktywnych usługach mam GPRS.
Co robić?
Ostatnio zmieniony 15 lut 2017, o 11:04 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22384
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Witaj paulapodlas,
prośba o odpowiedź na poniższe pytania:
- model posiadanego telefonu to ten podany w opisie profilu?
- konto numeru jest aktualnie aktywne (posiada dodatnie saldo i zachowany termin ważności)?
- jaki komunikat pojawia się przy próbie zestawienia połączenia?
- telefon jest odpowiednio skonfigurowany?
prośba o odpowiedź na poniższe pytania:
- model posiadanego telefonu to ten podany w opisie profilu?
- konto numeru jest aktualnie aktywne (posiada dodatnie saldo i zachowany termin ważności)?
- jaki komunikat pojawia się przy próbie zestawienia połączenia?
- telefon jest odpowiednio skonfigurowany?
- wcześniej transmisja danych była dostępna?paulapodlas pisze:Sytuacja trwa od 3 miesięcy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Prosze o pomoc z Plushem na karte.
W dniu 30.01. br zakupilem starter Plusha i go od razu zarejestrowalem, nastepnie wyslalem sms wspr. bonusa 50gb i 500zl, na ktorego dostalem potwierdzenie.
Nie wyslalem sms aktywujacego LTE.
Od paru dni korzystalem z internetu 3G w routerze B315-s22 z plusa. Predkosc tragedia - mniej niz 10kb/sek mimo bdb wartosci polaczenia.
Nastepnie wyslalem sms w spr. aktywacji LTE. Dostalem potwierdzenie o aktywacji LTE. Od tego momentu router nie moze polaczyc sie z zadna siecia. W telefonie zasieg jest utrzymanym natomiast przy probie polaczenia glosowego otrzymuje info o zablokowanych polaczeniach wychodzacych. WTF???? a gdzie 500zl wazne 30 dni?
Czy ktos moze mi wyjasni co jest grane, albo co robie/zrobilem zle?
W dniu 30.01. br zakupilem starter Plusha i go od razu zarejestrowalem, nastepnie wyslalem sms wspr. bonusa 50gb i 500zl, na ktorego dostalem potwierdzenie.
Nie wyslalem sms aktywujacego LTE.
Od paru dni korzystalem z internetu 3G w routerze B315-s22 z plusa. Predkosc tragedia - mniej niz 10kb/sek mimo bdb wartosci polaczenia.
Nastepnie wyslalem sms w spr. aktywacji LTE. Dostalem potwierdzenie o aktywacji LTE. Od tego momentu router nie moze polaczyc sie z zadna siecia. W telefonie zasieg jest utrzymanym natomiast przy probie polaczenia glosowego otrzymuje info o zablokowanych polaczeniach wychodzacych. WTF???? a gdzie 500zl wazne 30 dni?
Czy ktos moze mi wyjasni co jest grane, albo co robie/zrobilem zle?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Mario80 czy zasiliłeś konto po rejestracji karty SIM?
Podaj mi, proszę informacje jakie dostajesz po wpisaniu kodów *136#,*100# oraz *101#.
Podaj mi, proszę informacje jakie dostajesz po wpisaniu kodów *136#,*100# oraz *101#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Pytanie trafne ;) Problem rozwiazany.Magda_Plus pisze:Mario80 czy zasiliłeś konto po rejestracji karty SIM?
Podaj mi, proszę informacje jakie dostajesz po wpisaniu kodów *136#,*100# oraz *101#.
Akurat jak wysylalem sms o wlaczenie LTE bylo to pare minut przed polnocą. Potwierdzenie dostalem od razu i jak przystapilem do testow bylo juz po polnocy i 15 dniowym terminie aktywnego konta, o czym dowiedzialem sie w rozmowie z BOK.
Zmylil mnie sms o bonusie, waznym 30 dni.
Konto doladowalem i LTE smiga po zmianie ustwien na glosowe w B315.
Nie wiem tylko czemu przed aktywacja LTE, predkosc na 3G byla żenująco niska - ok 10kb/sek. Teraz max 30-35Mbps, ktore rowniez wyciagam na 3G orange.
Problem z interntem
Witam,
mam problem z internetem, posiadam taryfe JA+ MIX, mam doładowania kartą za 50zł, w tym mam za 15zł 3 GB Internetu (pozostało w tej chwili ok. 2,1 GB). Dotychczasowo działało wszystko zgodnie z oczekiwaniami, lecz teraz Internet nie działa, mimo, że pakiet ten posiadam. Konkretnie Facebook i Mesenger działają, a np. YouTube, Snapchat nie. Również problem pojawia się w przeglądarce, gdy chcę wejść na jakąś stronę (google.pl) to odsyła mnie do "www.doladuj.plus.pl" i wyskakuje komunikat, że "Uups, coś poszło nie tak, brak środków na koncie lub pakietu danych". Proszę o pomoc, co może być przyczyną? Czy to, że mam 0.00zł na koncie to nie mogę mieć Internetu, muszę zawsze coś mieć?
mam problem z internetem, posiadam taryfe JA+ MIX, mam doładowania kartą za 50zł, w tym mam za 15zł 3 GB Internetu (pozostało w tej chwili ok. 2,1 GB). Dotychczasowo działało wszystko zgodnie z oczekiwaniami, lecz teraz Internet nie działa, mimo, że pakiet ten posiadam. Konkretnie Facebook i Mesenger działają, a np. YouTube, Snapchat nie. Również problem pojawia się w przeglądarce, gdy chcę wejść na jakąś stronę (google.pl) to odsyła mnie do "www.doladuj.plus.pl" i wyskakuje komunikat, że "Uups, coś poszło nie tak, brak środków na koncie lub pakietu danych". Proszę o pomoc, co może być przyczyną? Czy to, że mam 0.00zł na koncie to nie mogę mieć Internetu, muszę zawsze coś mieć?
Ostatnio zmieniony 29 mar 2017, o 10:47 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do włąściwego działu.
Powód: Przeniesiono do włąściwego działu.
Re: Problem z interntem
Tak, minimum 1 grosz.
Re: Problem z interntem
A jeśli doładowuje za 50zł (zabiera mi za rozmowy 15zł i internet 25zł) to gdzie mogę stracić te 10zł? Jakieś czasoumilacze, albo subskrybcje? Jak to sprawdzić?
Re: Problem z interntem
Może zacząłeś korzystać z pakietu zanim się on uaktywnil i dlatego zeżarło kasę ?
Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22384
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Witaj kubascs,
kubascs pisze:Czy to, że mam 0.00zł na koncie to nie mogę mieć Internetu, muszę zawsze coś mieć?
Potwierdzam - konto numeru musi być aktywne czyli posiadać zachowany termin wazności i dodatnie saldo.patryk7588 pisze:Tak, minimum 1 grosz.
Historię naliczonych opłat można sprawdzić w mobilnej wersji aplikacji Plus online. Przy pobraniu aplikacji należny pamiętać o zabezpieczeniu kosztów.kubascs pisze:A jeśli doładowuje za 50zł (zabiera mi za rozmowy 15zł i internet 25zł) to gdzie mogę stracić te 10zł? Jakieś czasoumilacze, albo subskrybcje? Jak to sprawdzić?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ