Mam podobny problem jak państwo tutaj. Nie mogę dokonać zakupów w aplikacji przez " dołączenie do rachunku". Wcześniej była możliwość wykonania takowej transakcji i działała pozytywnie, ale od ostatniego czasu pojawia się komunikat "na twoim koncie nie można włączyć usługi płatności mobilnych. skontaktuj się ze swoim operatorem". Usuwałem pamięc cache, odinstalowywałem aktualizacje i nic nie pomaga.
Waldemaro rozumiem, że dalej korzystasz z oferty abonamentowej? Jeśli tak, to podeślij mi zrzut ekranu danego komunikatu, oraz numer Twojego telefonu na ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
No to przyszla i na mnie pora.Problem taki jak zawsze i u kazdego z tego tematu, nie mozna skorzystac z uslugi,czyscilem pamiec,odinstalowalem aktualizacje sklepu,zmienilem konto i wszystko co sie dalo zrobilem, spelniam warunki bycia abonentem od conajmniej 5 lat w ofercie na abonament wiec nie ogarniam czemu to nie dziala ? Dajcie znac czy mam podeslac numer do was przez formularz czy co mam zrobic zeby to dzialalo,wczesniej nie musialem korzystac z tej opcji a teraz nie mam weryfikacji tylko odrazu odmowa,kupowalem kiedys w google play placac karta a teraz chcialem telefonem i lipa ;)
Ja też mam problem aby cokolwiek kupić w sklepie Play. Abonament od 9 miesięcy. Kupowałam już w listopadzie i była możliwość dopisania do rachunku. Teraz nie ma, nawet nie mogę skorzystać z promocji i kupić aplikacji za 50 groszy. Dzwoniłam na infolinię. Konsultant powiedział, że to wina parodniowych opóźnień w płatnościach faktur.
DamianXIX powodów, które uniemożliwiają Ci skorzystanie z płatności w Google Play jest kilka. Między innymi może być to brak terminowych płatności, brak dodanej usługi na koncie. W celu zweryfikowania przyczyn braku możliwości skorzystania z tej opcji proszę Cię o kontakt z Działem Obsługi Klienta.
PWojciechowska czy sprawa dotyczy numeru, który już nam podałaś?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Magda_Plus pisze:DamianXIX powodów, które uniemożliwiają Ci skorzystanie z płatności w Google Play jest kilka. Między innymi może być to brak terminowych płatności, brak dodanej usługi na koncie. W celu zweryfikowania przyczyn braku możliwości skorzystania z tej opcji proszę Cię o kontakt z Działem Obsługi Klienta.
PWojciechowska czy sprawa dotyczy numeru, który już nam podałaś?
PWojciechowska prześlij mi zrzut lub zrzuty ekranu komunikatów, które Ci się pojawiają, kiedy próbujesz dokonać płatności. Skorzystaj z tego formularza.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ