Zakończenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Zakończenie umowy
sapient a w którym punkcie byłeś?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Skoczów Ul.Cieszyńska 8 tam Pani stwierdziła że MUSI być adres
Skoczów Ul.Cieszyńska 7 tam Pan stwierdził że tylko 30dni wcześniej w innym wypadku poleconym
Adresy są z mapy na stronie http://www.plus.pl/znajdz-salon
Na szczęście na poczcie nie było problemu 3 polecone wysłane więc temat zamknięty
Skoczów Ul.Cieszyńska 7 tam Pan stwierdził że tylko 30dni wcześniej w innym wypadku poleconym
Adresy są z mapy na stronie http://www.plus.pl/znajdz-salon
Na szczęście na poczcie nie było problemu 3 polecone wysłane więc temat zamknięty
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Zakończenie umowy
sapient dziękuję za informacje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Wypowiedzenie umowy listem poleconym
Witam . Dnia 16.01.2017 wysłałem listem poleconym wypowiedzenie umowy dla numeru na abonament . Dziś dzwoniłem na biuro obsługi klienta z zapytaniem czy wypowiedzenie zostało przyjęte . Pani poinformowała mnie że nic do nich nie dotarło.
Czy sieć Plus poinformuje mnie w jakiś sposób że wypowiedzenie zostało przyjęte ?
Jak mam sprawdzić skuteczność mojego wypowiedzenia?
Czy sieć Plus poinformuje mnie w jakiś sposób że wypowiedzenie zostało przyjęte ?
Jak mam sprawdzić skuteczność mojego wypowiedzenia?
Ostatnio zmieniony 26 sty 2017, o 16:30 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków
Powód: połączenie wątków
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Zakończenie umowy
fernando otrzymasz od nas potwierdzenie wpływu pisma z wypowiedzeniem umowy. W tym dokumencie będzie wpisana data wyłączenia Twojego numeru telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wypowiedzenie umowy listem poleconym
Możesz sprawdzić na stronie operatora pocztowego, kiedy dokładnie list został doręczony - od tego momentu twoje oświadczenie woli jest ważne.fernando pisze:16.01.2017 wysłałem listem poleconym wypowiedzenie umowy dla numeru na abonament .
Czy sieć Plus poinformuje mnie w jakiś sposób że wypowiedzenie zostało przyjęte ?
Jak mam sprawdzić skuteczność mojego wypowiedzenia?
SmartDOM - promocja do naciągania klientów
Niestety również zaliczam się do dużej grupy klientów która została oszukana podczas zawierania Umowy.
Promocja ta poprzez swoją budowę i brak jasnych, jednoznacznych zapisów które jeszcze wchodzą w życie od pierwszego okresu rozliczeniowego, brak wiedzy na temat tej promocji wśród konsultantów w sposób skuteczny nabija klientów Plusowi i Cyfrowemu Polsatowi jednocześnie nabijając klientów w butelkę. Jest to bardzo krótkowzroczne gdyż nikt z rodziny i znajomych nie skorzysta później z usług firmy która w ten sposób traktuje, naciąga klienta. Ale wynik to wynik - liczy się tu i teraz. Mam nadzieję że sprawa trafi do mediów i Plus zamiast krótkowzrocznych korzyści poniesie tak duże straty na wizerunku że zrozumie że zamiast stosować agresywną, nieprzygotowaną promocje należy dbać o klienta a nie go oszukiwać przy podpisywaniu umowy. Ja jako kilkunastoletni klient Plusa mam dosyć ciągłego wysłuchiwania bzdur od niekompetentnych konsultantów infolinii z których każdy mówi coś innego a jeszcze coś innego otrzymywać w wyniku reklamacji.
Bardzo proszę o informację w jaki sposób można w przypadku wprowadzenia w błąd przez konsultanta rozwiązać umowę z PLUS bez płacenia kary umownej.
Kesaldop
Promocja ta poprzez swoją budowę i brak jasnych, jednoznacznych zapisów które jeszcze wchodzą w życie od pierwszego okresu rozliczeniowego, brak wiedzy na temat tej promocji wśród konsultantów w sposób skuteczny nabija klientów Plusowi i Cyfrowemu Polsatowi jednocześnie nabijając klientów w butelkę. Jest to bardzo krótkowzroczne gdyż nikt z rodziny i znajomych nie skorzysta później z usług firmy która w ten sposób traktuje, naciąga klienta. Ale wynik to wynik - liczy się tu i teraz. Mam nadzieję że sprawa trafi do mediów i Plus zamiast krótkowzrocznych korzyści poniesie tak duże straty na wizerunku że zrozumie że zamiast stosować agresywną, nieprzygotowaną promocje należy dbać o klienta a nie go oszukiwać przy podpisywaniu umowy. Ja jako kilkunastoletni klient Plusa mam dosyć ciągłego wysłuchiwania bzdur od niekompetentnych konsultantów infolinii z których każdy mówi coś innego a jeszcze coś innego otrzymywać w wyniku reklamacji.
Bardzo proszę o informację w jaki sposób można w przypadku wprowadzenia w błąd przez konsultanta rozwiązać umowę z PLUS bez płacenia kary umownej.
Kesaldop
Ostatnio zmieniony 27 sty 2017, o 10:06 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Re: Zakończenie umowy
- decyzję w tej sprawie może podjąć tylko Departament Reklamacji.Kesaldop pisze:w jaki sposób można w przypadku wprowadzenia w błąd przez konsultanta rozwiązać umowę z PLUS bez płacenia kary umownej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Departament reklamacji odrzucił moją reklamację nie badając szczegółowo sprawy (nie pytając pracownika co mi przekazał i dlaczego) W jaki sposób mogę skontaktować się z kompetentną osobą która rozwiąże sprawę, bo nie chce kolejny raz odbywać rozmów z kolejnymi konsultantami z których każdy mówi coś innego? Proszę przeczytać mój wątek w innym poście to zrozumie Pani ile czasu straciłem w tej sprawie.
Re: Zakończenie umowy
Kesaldop,
- przekazałam sprawę do dalszej weryfikacji. Sprawa jest złożona, ponieważ rabat ma być na umowie nie w Plusie tylko w CP. To dwie odrębne firmy, dlatego może zająć to trochę więcej czasu.
- przekazałam sprawę do dalszej weryfikacji. Sprawa jest złożona, ponieważ rabat ma być na umowie nie w Plusie tylko w CP. To dwie odrębne firmy, dlatego może zająć to trochę więcej czasu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wypowiedzenie umowy listem poleconym
Z tego co czytałem to liczy się dzień nadania. Wiec jak jest naprawde?zif pisze:Możesz sprawdzić na stronie operatora pocztowego, kiedy dokładnie list został doręczony - od tego momentu twoje oświadczenie woli jest ważne.fernando pisze:16.01.2017 wysłałem listem poleconym wypowiedzenie umowy dla numeru na abonament .
Czy sieć Plus poinformuje mnie w jakiś sposób że wypowiedzenie zostało przyjęte ?
Jak mam sprawdzić skuteczność mojego wypowiedzenia?
List został nadany 16.01 a doręczony 20.01.2017 .sprawdziłem na stronie poczty polskiej.
Ostatni okres rozliczeniowy z faktury to 17.12.2016 do 16.01.2017 Napisałem źe z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia.
Kiedy umowa wygaśnie ?
Według mnie to powinna sie zakonczyć 15.02.2017 gdyby liczyła sie data nadania.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Zakończenie umowy
fernando okres wypowiedzenia wynosi 30 dni i liczony jest od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego następującego po okresie rozliczeniowym, w którym złożono wypowiedzenie umowy. Za dzień złożenia wypowiedzenia przyjmuje się dzień złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu w punkcie sprzedaży lub nadania przesyłki zawierającej wypowiedzenie do Działu Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Rozwiązanie umowy
witam
mam pytanie odnośnie rozwiązania umowy. Mam abonament "LTE 89.99" na 36-mc z telefonem na raty = karę umowną za rozwiązanie mam wpisaną 2200 zł, do konca umowy zostało mi 12 m-cy. Telefon nie mi spadł i sie rozwalił tak że nie da się z niego korzystać i lezy gdzieś na strychu nie korzystam z numeru który mam. Jaka była by kara i jak państwo rozwiązujecie sprawe przy zerwaniu umowy z telefon który spłacam ratami. Czy za niego też jest jaką kara?
mam pytanie odnośnie rozwiązania umowy. Mam abonament "LTE 89.99" na 36-mc z telefonem na raty = karę umowną za rozwiązanie mam wpisaną 2200 zł, do konca umowy zostało mi 12 m-cy. Telefon nie mi spadł i sie rozwalił tak że nie da się z niego korzystać i lezy gdzieś na strychu nie korzystam z numeru który mam. Jaka była by kara i jak państwo rozwiązujecie sprawe przy zerwaniu umowy z telefon który spłacam ratami. Czy za niego też jest jaką kara?
Ostatnio zmieniony 7 lut 2017, o 14:23 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków
Powód: połączenie wątków
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zakończenie umowy
Witaj matiinho,
kwota kary umownej zostanie rozliczona proporcjonalnie do okresu jaki pozostał do jej zakończenia. W przypadku rozwiązania umowy raty należy regulować zgodnie z harmonogramem spłat.
Masz prawo do zapłaty kilku rat lub całości urządzenia przed wymaganym terminem, o czym należy poinformować Polkomtel pisemnie, na adres:
Polkomtel Sp. z o.o.
Sekcja Obsługi Płatności, Market Sp. z o.o. Centrum obsługi
ul. Warszawska 222A 26-617 Radom
Pismo powinno zawierać informacje:
a) Imię i nazwisko,
b) Nr telefonu,
c) Liczba rat, które chce się wcześniej uregulować oraz ich wartość,
d) Termin dokonania wpłaty.
kwota kary umownej zostanie rozliczona proporcjonalnie do okresu jaki pozostał do jej zakończenia. W przypadku rozwiązania umowy raty należy regulować zgodnie z harmonogramem spłat.
Masz prawo do zapłaty kilku rat lub całości urządzenia przed wymaganym terminem, o czym należy poinformować Polkomtel pisemnie, na adres:
Polkomtel Sp. z o.o.
Sekcja Obsługi Płatności, Market Sp. z o.o. Centrum obsługi
ul. Warszawska 222A 26-617 Radom
Pismo powinno zawierać informacje:
a) Imię i nazwisko,
b) Nr telefonu,
c) Liczba rat, które chce się wcześniej uregulować oraz ich wartość,
d) Termin dokonania wpłaty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Witam. Plus jak zwykle dostarcza co jakiś czas niezłych emocji. Prawie po każdym przedłużeniu umowy, a jestem w plusie od 2009r. zmuszany jestem do składania reklamacji w związku z niezgodnościami przedstawianymi przez konsultantów, a tymi które występują na umowach. Teraz plus poszedł dalej. W dniu 05.02.2017r. od rana nie miałem całkowicie sygnału na moim numerze. Przekładałem kartę do innego telefonu żeby sprawdzić czy to wina telefonu czy sieci. okazało się, że wina leży po stronie sieci. Ponadto żona ma też nr w plusie i wszystko u niej działało, a także internet na routerze. Zadzwoniłem na infolinię z zapytaniem o przyczynę braku sygnału. Po kilku minutach pani przywróciła mi sygnał twierdząc, że coś niewiadomego spowodowało wyłączenie usługi. Podziękowałem i cieszyłem się, że problem został rozwiązany. Po tygodniu dostałem fakturę za mój nr oraz notę obciążeniową na kwotę 1 300 zł za niedotrzymanie warunków umowy. Jestem na etapie złożenia reklamacji. Mam tylko taką uwagę. Czy w Plusie w tych działach robią ludzie czy bezduszne maszyny co przyjmują wszystko co im ten debilny system wygeneruje. Nota jest oczywiście podpisana i przypieczętowana, więc ktoś musiał przynajmniej sprawdzić na jakiej podstawie doszło do niedotrzymania umowy z mojej strony. Nadmieniam, że umowę mam do marca 2019 r. i regularnie opłacam abonament. Mam nawet nadpłatę na koncie. Przecież żeby zerwać umowę w trakcie trwania okresu promocyjnego powinien być w tym kierunku jakiś ruch z mojej strony (tzn pismo wypowiedzenia przed upływem tego okresu). Żadnego takiego pisma nie wysyłałem. Nie pisze tego żeby otrzymać jakąś odpowiedź od konsultantów plusa bo sprawa jest w toku - czyli zgłoszona jest reklamacja. Piszę to żeby ostrzec przed niechlujstwem i bezdusznym wysyłaniem głupot zamiast to wcześniej sprawdzić.