Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
SebaK ,
ponownie zgłosiłam problem z usługą do działu technicznego.
ponownie zgłosiłam problem z usługą do działu technicznego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
Dlaczego nie działa mi usługa kto dzwonił gdy jestem nieosiągalny ? przy zajętości i wyłączonym telefonie nie ma problemu usługa działa ale gdy nr znajdzie się poza zasięgiem sieć nie wysyła powiadomień
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
Focus,
czy sprawa dotyczy numeru, który już posiadamy? Jeśli nie to prześlij mi numer telefonu poprzez ten formularz.
czy sprawa dotyczy numeru, który już posiadamy? Jeśli nie to prześlij mi numer telefonu poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
Tak problem dotyczy mojego nr który już macie
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
Focus,
zgłosiłam problem z usługą do działu technicznego.
zgłosiłam problem z usługą do działu technicznego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
Widać poskutkowało bo dziś już usługa działa prawidłowo
Dzięki za Pomoc
Dzięki za Pomoc
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
Focus,
super, cieszę się, że mogłam pomóc.
super, cieszę się, że mogłam pomóc.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
Mam ten sam problem, że nie działa mi usługa, kto dzwonił gdy jestem nieosiągalny. Kiedyś działało a od jakiegoś czasu przestało działać. Proszę o pomoc.
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
tomeski,
- podeślij swój numer przez formularz najlepiej wraz z kilkoma przykładami - czyli z jakiego nr i kiedy miały miejsce próby połączenia.
- podeślij swój numer przez formularz najlepiej wraz z kilkoma przykładami - czyli z jakiego nr i kiedy miały miejsce próby połączenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Nie przychodzą SMSy kto dzwonił
Witam, aktywowałem ponownie usługę "kto dzwonił" ale niestety mimo to nie przychodzą smsy do mnie kto próbował się połączyć.
Chciałbym aby podczas tego jak rozmawiam z kimś innym lub jestem poza zasięgiem nadawca usłyszał sygnał zajętości lub coś podobnego(byle nie notatkę sms) a do mnie żeby przychodził sms kto próbował się połączyc.
Chciałbym aby podczas tego jak rozmawiam z kimś innym lub jestem poza zasięgiem nadawca usłyszał sygnał zajętości lub coś podobnego(byle nie notatkę sms) a do mnie żeby przychodził sms kto próbował się połączyc.
Ostatnio zmieniony 29 maja 2018, o 10:36 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków - przeniesienie postu do wątku o poruszanej tematyce.
Powód: połączenie wątków - przeniesienie postu do wątku o poruszanej tematyce.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
Witaj diabeelek,
jeśli połączenie jest przekierowywane na pocztę głosową, nie będą wysyłane wiadomości SMS w ramach usługi "Kto dzwonił". Dodatkowo opcja „nie wysyłaj gdy zajęty” powinna być wyłączona (SMS treści: ZN wysłany pod bezpłatny numer 8023). Dezaktywuj również "Notkę SMS" (SMS-em o treści: DEAKT NSMS pod bezpłatny nr 2601). Zweryfikuj proszę powyższe i daj znać, jak wygląda sytuacja.
jeśli połączenie jest przekierowywane na pocztę głosową, nie będą wysyłane wiadomości SMS w ramach usługi "Kto dzwonił". Dodatkowo opcja „nie wysyłaj gdy zajęty” powinna być wyłączona (SMS treści: ZN wysłany pod bezpłatny numer 8023). Dezaktywuj również "Notkę SMS" (SMS-em o treści: DEAKT NSMS pod bezpłatny nr 2601). Zweryfikuj proszę powyższe i daj znać, jak wygląda sytuacja.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
Połączenie nie jest przekazywane na pocztę głosową. Po prostu jak mam zajęty to nadawca słyszy dźwięk zajętości.
Opcja "NIE WYSYŁAJ SMS GDY ZAJĘTY" usługa kto dzwonił została wyłączona.
A SMSów jak nie mam tak nie mam
Opcja "NIE WYSYŁAJ SMS GDY ZAJĘTY" usługa kto dzwonił została wyłączona.
A SMSów jak nie mam tak nie mam
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
Dobra już działa.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
diabeelek,
Cieszę się i dziękuję za info.diabeelek pisze:Dobra już działa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ