iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Mobilne Plus online

Post autor: Magda_Plus »

largo pisze:dodam że przed awarią plus online było ok... ?

O jakiej awarii piszesz?
largo pisze:obecnie dodając konta dodatkowe jest ok ale jak z konta dodatkowego chce się wrócić na konto główne nie ma możliwości tylko wylogować i ponowne logowanie...

Zgodnie z tym co napisałam w poście do sedziego20: „Żeby móc się przełączać płynnie między numerami należy z pozycji numeru A dodać numer B i z pozycji numeru B dodać numer A.”
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Mobilne Plus online

Post autor: habish »

Magda_Plus pisze:
largo pisze:dodam że przed awarią plus online było ok... ?

O jakiej awarii piszesz?
Zapewne o tej: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=99& ... 60#p211701
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Mobilne Plus online

Post autor: sedzia20 »

Witam!

Trzy dni temu z mobilnego PO ponownie zniknęły mi numery zaprzyjaźnione, które widnieją w webowej wersji aplikacji.
Kiedyś też tak było, i po mojej interwencji zostały podłączone przez techników - ponownie proszę o pomoc w tej sprawie. Dziękuję.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Mobilne Plus online

Post autor: Magda_Plus »

sedzia20 podaj mi przez formularz numer, którego dotyczy sprawa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Mobilne Plus online

Post autor: sedzia20 »

Magda_Plus pisze:sedzia20 podaj mi przez formularz numer, którego dotyczy sprawa.
Info poszło :)
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Mobilne Plus online

Post autor: Magda_Plus »

sedzia20 sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Mobilne Plus online

Post autor: largo »

Czy w koncu ktos ustabilizuje aplikacje dla androida co chwilw awarie (bledy serwera) itp a teraz PORAZ KOLEJNY zniknely nr ktorymi moge zarzadzac. Kontakt meilowy tragedia bo konsulatant chce informacji ktore ani zwiazku nie maja z problemem choc jeszcze mogl zapytac o ... Hmmm

Widze ze tu pomoc jakas jest udzielana wiec prosze i o reakcje w mojej sprawie.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

largo ,

sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mekong
PlusManiak
Posty: 53
Rejestracja: 26 sie 2013, o 16:16

Re: Mobilne Plus online

Post autor: mekong »

Dzień dobry!
Zwracam się z pytaniem do Specjalistów Plusa - czy od wczoraj coś może się coś niedobrego dzieje z mobilną aplikacją Plus Online? Otrzymuje na trzech różnych telefonach przy logowaniu informację: "Błąd logowania" lub "Błąd aplikacji", czasem "Nie można zweryfikować wersji aplikacji". Wersja webowa działa poprawnie. Dotyczy to trzech różnych telefonów z różnymi wersjami Androida (5, 6 i 7). Nie wiem, czy dotyczy to mojego konta indywidualnie, czy jest to jakaś awaria "systemu" o szerszym zakresie? Jeśli indywidualna - gdzie mogę to zgłosić?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Mobilne Plus online

Post autor: Ewa_Plus »

mekong,
- tak, ta sytuacja jest nam już znana. Trwają prace naprawcze.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mekong
PlusManiak
Posty: 53
Rejestracja: 26 sie 2013, o 16:16

Re: Mobilne Plus online

Post autor: mekong »

Bardzo dziękuję za informację. Już wszystko działa poprawnie!
rajmek
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 29 lip 2015, o 06:36

Re: Mobilne Plus online

Post autor: rajmek »

Niestety dalej jest jakaś awaria bo dalej nie mogę się zalogować

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

EDIT:
Pozwolę sobie napisać, że będąc na wifi nie mogłem się zalogować od paru dni, komunikaty jak u kolegów wyżej, wyłączyłem wifi i pomogło. A teraz najciekawsze wracam na wifi i........ zalogowałem się bez problemów. Jaki czort?

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 17 maja 2017, o 09:11 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów pisanych jeden pod drugim.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Mobilne Plus online

Post autor: Ewa_Plus »

rajmek,
- w tej chwili opisana sytuacja nie powinna już występować. Możliwe, że to były jakieś chwilowe zakłócenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Mobilne Plus online

Post autor: habish »

Czy w aplikacji mobilnej powinien się wyświetlać stan pakietu Internet Extra?
Wczoraj dokupiłem 3GB w abonamencie głosowym, niestety stan pakietu jest tylko w wersji webowej Plus Online.

Wcześniej, uruchamiałem "nielegalnie" pakiet 30GB który nie był dedykowany dla mojej taryfy ale stan tego pakietu był dostępny w Plus Online.
Niestety ktoś w Plusie się ogarnął i naprawił błąd pozwalający na aktywację tego pakietu... :-(
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Mobilne Plus online

Post autor: Joanna_Plus »

patryk7588,
patryk7588 pisze:Czy w aplikacji mobilnej powinien się wyświetlać stan pakietu Internet Extra?
Jeżeli chodzi o mobilną wersję aplikacji Plus online, to prezentacja tych pakietów nie jest niestety możliwa dla wszystkich taryf i promocji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ