Aktywacja karty SIM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Aktywacja Karty Sim, pomocy!
Luni323, wymieniałeś kartę, czy chodzi o nową kartę w ramach podpisanej umowy? W jaki sposób oraz kiedy zawarłeś umowę? Czy została wyrażona zgoda na aktywację przez upływem 10 dni? Aby sprawdzić, czy karta jest już aktywna zrestartuj urządzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 16 lut 2017, o 10:37
Aktywacja karty SIM
Witam
Wczoraj otrzymałem router z kartą sim na internet mobilny. Umowa podpisana u kuriera. Po podłączeniu do laptopa - brak dostępu do sieci. Wszystkie 3 diody świecą, z tym, że dioda wi-fi ciągle miga na niebiesko.
Czy powodem tego jest brak aktywacji karty sim?
EDIT:
Faktycznie, następnego dnia po podpisaniu umowy usługa została włączona. Wszystko jest ok.
Wczoraj otrzymałem router z kartą sim na internet mobilny. Umowa podpisana u kuriera. Po podłączeniu do laptopa - brak dostępu do sieci. Wszystkie 3 diody świecą, z tym, że dioda wi-fi ciągle miga na niebiesko.
Czy powodem tego jest brak aktywacji karty sim?
EDIT:
Faktycznie, następnego dnia po podpisaniu umowy usługa została włączona. Wszystko jest ok.
Ostatnio zmieniony 17 lut 2017, o 11:03 przez machar1978, łącznie zmieniany 1 raz.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Aktywacja karty SIM
machar1978, karta może nie być jeszcze aktywna. Czy wyraziłeś zgodę na aktywację usługi przed upływem 14 dni? Jeśli tak to aktywacja karty z reguły następuje kolejnego dnia roboczego od dostarczenia przesyłki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Witam,
Jeżeli nie odznaczyłem żądania o rozpoczęciu świadczenia usług przed upływem 14 dni, czy da się to odkręcić było to po prostu niedopatrzenie a chciałbym żeby to już działało. Umowa podpisana 27.02
Jeżeli nie odznaczyłem żądania o rozpoczęciu świadczenia usług przed upływem 14 dni, czy da się to odkręcić było to po prostu niedopatrzenie a chciałbym żeby to już działało. Umowa podpisana 27.02
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Aktywacja karty SIM
server, możesz poprosić o wcześniejszą aktywację rezygnując z prawa do odstąpienia od umowy. Skontaktuj się w tej sprawie z kanałem sprzedaży, w którym zamówiłeś usługę.
Jeśli umowę zamówiłeś w sklepie internetowym to skontaktuj się w tej sprawie z obsługą sklepu: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4365
Jeśli przez telemarketing to możesz zadzwonić pod numer 601100601 (od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00 - 20:00). Do konkretnych przedstawicieli telemarketingowych kontakt znajdziesz na stronie: http://www.plus.pl/kontakt
Jeśli przez Dział Obsługi Klienta to sprawę załatwisz na infolinii pod numerem 601102601 (2601 z numeru w Plusie).
Jeśli umowę zamówiłeś w sklepie internetowym to skontaktuj się w tej sprawie z obsługą sklepu: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4365
Jeśli przez telemarketing to możesz zadzwonić pod numer 601100601 (od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00 - 20:00). Do konkretnych przedstawicieli telemarketingowych kontakt znajdziesz na stronie: http://www.plus.pl/kontakt
Jeśli przez Dział Obsługi Klienta to sprawę załatwisz na infolinii pod numerem 601102601 (2601 z numeru w Plusie).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Jak dzisiaj podpisałem umowę przy kurierze (koło 13 godziny) to jest szansa ze na sobotę wieczorem karta już zadziała? Jest to nowy abonament( tylko internet) + modem. Oczywiście tą prośbę o rozpoczęcie usług wcześniej niż przed 14 dniami dałem na tak. Nie wiem czy to ma jakiekolwiek znaczenie ale mam już usługi w plusie na takie dane na jakie podpisywałem ta właśnie umowę.
Dzięki
Dzięki
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
eloszki, a przez jaki kanał sprzedaży realizowałeś to zamówienie (sklep internetowy, infolinia)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Sklep internetowy. Sorry nie dopisałem.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
eloszki, w takim wypadku do 4 dni roboczych, ale najprawdopodobniej już w poniedziałek karta zostanie aktywowana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Ok dziękuje.
ODU zielony, IDU czerwona - Typ sieci: Unknown
Dzień dobry,
wczoraj montowałem teściowej nowy zestaw ODU IDU 200. Wymieniła całkiem dobrze działający ODU IDU 100, który wcześniej u niej też zakładałem.
Po uruchomieniu przez chwilę modem ODU łapał dobry sygnał (zielona, niebieska dioda), ale w tym samym czasie router IDU migał czerwoną diodą.
W ustawieniach (192.168.0.1) nie ma nic. Tu gdzie normalnie mam napis Plus LTE był status Unknown i LTE. Czy jest możliwe, że karta nie została aktywowana wczoraj?
Nie znalazłem podobnego tematu, ale jak można go podpiąć pod ogólne problemy z ODU IDU proszę to zrobić.
Pozdrawiam.
wczoraj montowałem teściowej nowy zestaw ODU IDU 200. Wymieniła całkiem dobrze działający ODU IDU 100, który wcześniej u niej też zakładałem.
Po uruchomieniu przez chwilę modem ODU łapał dobry sygnał (zielona, niebieska dioda), ale w tym samym czasie router IDU migał czerwoną diodą.
W ustawieniach (192.168.0.1) nie ma nic. Tu gdzie normalnie mam napis Plus LTE był status Unknown i LTE. Czy jest możliwe, że karta nie została aktywowana wczoraj?
Nie znalazłem podobnego tematu, ale jak można go podpiąć pod ogólne problemy z ODU IDU proszę to zrobić.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 30 lip 2017, o 10:09 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Aktywacja karty SIM
mfenix, czy sprawa dotyczy nowej aktywacji, czy przedłużenia umowy? W jakim kanale sprzedaży został zakupiony zestaw oraz kiedy? Czy do routera została włożona karta SIM? Czy została włożona nowa karta SIM, czy przełożona z innego urządzenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Umowa była nowa. Zestaw został kupiony w salonie Plusa w sobotę (29.07.2017). Karta SIM na pewno jest w ODU, co do routera nie wiem. Karta SIM była nowa.
Z tego co mi mówiono to internetu dalej nie ma. Na ODU miga zielona dioda, na IDU czerwona. Jutro po południu postaram się wszystko bardzo dokładnie posprawdzać - zarobienie kabla i te karty SIM.
Z tego co mi mówiono to internetu dalej nie ma. Na ODU miga zielona dioda, na IDU czerwona. Jutro po południu postaram się wszystko bardzo dokładnie posprawdzać - zarobienie kabla i te karty SIM.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Aktywacja karty SIM
mfenix, karta SIM nie zawsze jest aktywna od razu i w Twojej sytuacji najprawdopodobniej właśnie karta jeszcze nie działa. Maksymalny czas na aktywację to 7 dni. Podaj jeszcze proszę lokalizację (ulica, miejscowość), abym mógł sprawdzić dostępny zasięg.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
OK. Rozumiem. Lokalizacja niewesoła. Przeborowo 26, województwo lubuskie.