Brak LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Brak LTE
gregor11,
problem jest w trakcie rozwiązywania. Za utrudnienia przepraszamy.
michal8937,
na chwilę obecną występują ograniczenia prędkości pomimo niewykorzystanego pakietu danych. Nasz dział techniczny pracuje nad rozwiązaniem tego problemu.
problem jest w trakcie rozwiązywania. Za utrudnienia przepraszamy.
michal8937,
na chwilę obecną występują ograniczenia prędkości pomimo niewykorzystanego pakietu danych. Nasz dział techniczny pracuje nad rozwiązaniem tego problemu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Awaria została usunięta właśnie otrzymałem wiadomość SMS :D
Re: Brak LTE
Witam
Wczoraj otrzymałem nowy telefon iPhone SE z nową kartą SIM, do 21.03 będę miał jeszcze taryfę LTE 109,99 z rab. za E-fakt, później JA + 79,99
Mam analogiczny problem jak użytkownik plm posiadający też iPhone SE przykład opisany w poniższym wątku
http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=98&t=21897&start=30
wszystko mam poustawiane zgodnie z zaleceniami, LTE jest aktywne w usługach, pakiet niewyczerpany, jestem w zasięgu LTE (Poznań) a w telefonie cały czas przełącza się na 3G.
W przypadku użytkownika plm pomogło wypełnienie jakiegoś formularza i jakiś zabieg systemowy po stronie PLUSA. Proszę o taką lub inną skuteczną pomoc.
Wczoraj otrzymałem nowy telefon iPhone SE z nową kartą SIM, do 21.03 będę miał jeszcze taryfę LTE 109,99 z rab. za E-fakt, później JA + 79,99
Mam analogiczny problem jak użytkownik plm posiadający też iPhone SE przykład opisany w poniższym wątku
http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=98&t=21897&start=30
wszystko mam poustawiane zgodnie z zaleceniami, LTE jest aktywne w usługach, pakiet niewyczerpany, jestem w zasięgu LTE (Poznań) a w telefonie cały czas przełącza się na 3G.
W przypadku użytkownika plm pomogło wypełnienie jakiegoś formularza i jakiś zabieg systemowy po stronie PLUSA. Proszę o taką lub inną skuteczną pomoc.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Brak LTE
Fred77 podaj mi przez ten formularz numer swojego telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 13
- Rejestracja: 3 lis 2008, o 10:40
Re: Brak LTE
Witam
Mam również problem z brakiem LTE w nowym telefonie.
Mam w tej chwili telefon Xperia XZ, ustawienia zgodne (apn Plus), usługa LTE w plus online uruchomiona. Pakiet niewykorzystany.
Zasięg w pewnych miejscach bardzo dobry. A jednak nie mogę korzystać z LTE.
Przy ręcznym wyborze sieci w ogóle nie mogę się zalogować do sieci. Od razu wrzuca na 3G.
Na telefonie żony również jest brak LTE. Tu nawet wymieniałem kartę, ale na nic.
Swego czasu, jak posiadałem Xperia V, to LTE działało bez problemów. Potem zmieniłem telefon na inny, model gdzie nie było LTE, więc nie korzystałem. Teraz natomiast nie mogę korzystać.
Prośba o pomoc.
Pozdrawiam
Mam również problem z brakiem LTE w nowym telefonie.
Mam w tej chwili telefon Xperia XZ, ustawienia zgodne (apn Plus), usługa LTE w plus online uruchomiona. Pakiet niewykorzystany.
Zasięg w pewnych miejscach bardzo dobry. A jednak nie mogę korzystać z LTE.
Przy ręcznym wyborze sieci w ogóle nie mogę się zalogować do sieci. Od razu wrzuca na 3G.
Na telefonie żony również jest brak LTE. Tu nawet wymieniałem kartę, ale na nic.
Swego czasu, jak posiadałem Xperia V, to LTE działało bez problemów. Potem zmieniłem telefon na inny, model gdzie nie było LTE, więc nie korzystałem. Teraz natomiast nie mogę korzystać.
Prośba o pomoc.
Pozdrawiam
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Brak LTE
bartlomiejm, podaj mi numer telefonu przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 13
- Rejestracja: 3 lis 2008, o 10:40
Re: Brak LTE
Witam
Numery przesłane przez formularz.
Pozdrawiam
Numery przesłane przez formularz.
Pozdrawiam
Re: Brak LTE
bartlomiejm,
- wyłącz i włącz oba telefony. LTE powinno już działać.
- wyłącz i włącz oba telefony. LTE powinno już działać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 13
- Rejestracja: 3 lis 2008, o 10:40
Re: Brak LTE
Bardzo dziękuję za pomoc :-)
Lte dziala na obu numerach.
Pozdrawiam.
Lte dziala na obu numerach.
Pozdrawiam.
Re: Brak LTE
Witam.
Również mam problem z internetem LTE w swoim telefonie (Samsung S7 DualSim LTE). Mam kartę z LTE, gdyż ją przy zakupie telefonu specjalnie zmieniałem.
Pozdrawiam
Również mam problem z internetem LTE w swoim telefonie (Samsung S7 DualSim LTE). Mam kartę z LTE, gdyż ją przy zakupie telefonu specjalnie zmieniałem.
Pozdrawiam
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Brak LTE
Soban, podaj mi przez ten formularz numer telefonu, którego dotyczy sprawa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE w Honor 5x
Witam również mam ten problem z tym że telefon to galaxy a3 2016 ściągałem ustawienia poprzez stronę plusa jak i wpisywałem ręcznie ale nadal brak lte.Miasto Legionowo. Taryfa ja +2 numery za 99 zł.drago48 pisze:Witam.
Mam problem z telefonem Honor 5x dotyczący LTE.
Telefon nie łapie LTE, mimo że po 3G działa bez problemu.
APN : plus
Miasto: Bydgoszcz
Tydzień temu przedłużałem umowę, teraz mam taryfę JA+ 69,99.
Restart telefonu nic nie pomaga, w dalszym ciągu internet to 3G/H+
Ostatnio zmieniony 28 mar 2017, o 12:12 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: wykasowano dubel
Powód: wykasowano dubel
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 27 mar 2017, o 20:15
Re: Brak LTE
Mam również problem z brakiem LTE w nowym telefonie.
Mam Samsunga S7, ustawienia zgodne (apn Plus), usługa LTE w plus online uruchomiona. Pakiet niewykorzystany.
Zasięg w pewnych miejscach bardzo dobry. A jednak nie mogę korzystać z LTE.
Transmisja danych odbywa sie tylko poprzez HSDPA LUB 3G
Mam Samsunga S7, ustawienia zgodne (apn Plus), usługa LTE w plus online uruchomiona. Pakiet niewykorzystany.
Zasięg w pewnych miejscach bardzo dobry. A jednak nie mogę korzystać z LTE.
Transmisja danych odbywa sie tylko poprzez HSDPA LUB 3G
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Brak LTE
xut2zs podaj mi przez ten formularz numer telefonu, którego dotyczy sprawa.
kolorowy0706 sprawdź pocztę.
kolorowy0706 sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
poszedł nr.Magda_Plus pisze:xut2zs podaj mi przez ten formularz numer telefonu, którego dotyczy sprawa.
kolorowy0706 sprawdź pocztę.