Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)
sosna, konwersji nie należy traktować jako przedłużenia umowy. W takim przypadku Klienci otrzymują ofertę dla naszych nowych Klientów. W takich wypadkach staż w sieci nie jest brany pod uwagę, w kwestii doboru warunków promocyjnych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)
W takim razie dlaczego nie mogę otrzymać 6 miesięcy za 0, skoro jestem jak nowy klient?Magda_Plus pisze:sosna, konwersji nie należy traktować jako przedłużenia umowy. W takim przypadku Klienci otrzymują ofertę dla naszych nowych Klientów. W takich wypadkach staż w sieci nie jest brany pod uwagę, w kwestii doboru warunków promocyjnych.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)
Oferta, o której piszesz jest skierowana do osób przenoszących numer do nas z innej sieci i podpisujących umowę abonamentową (dotyczy to numerów, które działały w macierzystej sieci w opcji abonamentowej lub Mix).sosna pisze:W takim razie dlaczego nie mogę otrzymać 6 miesięcy za 0, skoro jestem jak nowy klient?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)
Magda, jedno przeczy drugiemu: nie mogę dostać oferty jako stały klient bo podpisuje nową umowę, czyli nowy klient. Nie mogę dostać 6 mies. za 0 bo nie przechodzę z innej sieci i nie jestem traktowany jako nowy klient. Jedno przeczy drugiemu, brak słów na takie podejście. Cała sytuacja jest już bardzo irytująca. Moja decyzja będzie jednak nie odwracalna. Zatem dziękuję i pozdrawiam.Magda_Plus pisze:Oferta, o której piszesz jest skierowana do osób przenoszących numer do nas z innej sieci i podpisujących umowę abonamentową (dotyczy to numerów, które działały w macierzystej sieci w opcji abonamentowej lub Mix).sosna pisze:W takim razie dlaczego nie mogę otrzymać 6 miesięcy za 0, skoro jestem jak nowy klient?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)
sosna,
konwersja numeru na abonament nie jest traktowana jak przedłużenie umowy. Będziesz dla nas "nowym" Klientem.sosna pisze:nie mogę dostać oferty jako stały klient bo podpisuje nową umowę, czyli nowy klient.
sosna pisze:Nie mogę dostać 6 mies. za 0 bo nie przechodzę z innej sieci i nie jestem traktowany jako nowy klient.
.Magda_Plus pisze:Oferta, o której piszesz jest skierowana do osób przenoszących numer do nas z innej sieci i podpisujących umowę abonamentową (dotyczy to numerów, które działały w macierzystej sieci w opcji abonamentowej lub Mix).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Przejście z karty na abonament.
Moja córka ma telefon w Plusie na kartę. Chciałabym jej zrobić abonament. Pracuję na umowę zlecenie od paru lat i mam ją co miesiąc przedłużaną. Czy na tej podstawie mogłabym wziąć córce abonament? Jak wygląda takie przejście?
Ostatnio zmieniony 27 mar 2017, o 16:39 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)
Agaciax,
- możesz podpisać umowę korzystając z innego dokumentu niż zaświadczenie o zatrudnieniu.
Dokładne informacje na ten temat znajdziesz w naszym FAQ.
- możesz podpisać umowę korzystając z innego dokumentu niż zaświadczenie o zatrudnieniu.
Dokładne informacje na ten temat znajdziesz w naszym FAQ.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Powiem tak parodia z waszej strony.
Dzwonicie w czwartek z ofertą w piątek zostaje dogadana umowa w poniedziałek ma być telefon, tymczasem ani w poniedziałek ani we wtorek nic nie ma. Także zero informacji z waszej strony. Po czym dzwonię do waszego BOK by dowiedzieć się, że są jakieś nierozliczone należności. (do tej pory był mix)
Jeszcze w piątek Pani przez telefon zapewniała, że gdy przejdę na abonament reszta doładowań przepada i tyle, ale oczywiście nikt nie był w stanie poinformować w poniedziałek, że wasz dział blokuje umowę.
Powiem szczerze dzięki takim działaniom bardzo poważnie zastanawiam się nad zmianą operatora, tak w dzisiejszych czasach nie traktuje się klienta. Więc albo dogadajcie się w swoich działach, albo nie przedstawiajcie ludziom oferty by potem zmienić zdanie? To jest poważna firma? Czy tak traktuje się klientów?
Dzwonicie w czwartek z ofertą w piątek zostaje dogadana umowa w poniedziałek ma być telefon, tymczasem ani w poniedziałek ani we wtorek nic nie ma. Także zero informacji z waszej strony. Po czym dzwonię do waszego BOK by dowiedzieć się, że są jakieś nierozliczone należności. (do tej pory był mix)
Jeszcze w piątek Pani przez telefon zapewniała, że gdy przejdę na abonament reszta doładowań przepada i tyle, ale oczywiście nikt nie był w stanie poinformować w poniedziałek, że wasz dział blokuje umowę.
Powiem szczerze dzięki takim działaniom bardzo poważnie zastanawiam się nad zmianą operatora, tak w dzisiejszych czasach nie traktuje się klienta. Więc albo dogadajcie się w swoich działach, albo nie przedstawiajcie ludziom oferty by potem zmienić zdanie? To jest poważna firma? Czy tak traktuje się klientów?
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2017, o 10:02 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)
matiwrona,
- czy konto Twojego numeru w Mixie jest aktywne? Mam na myśli, czy jest zachowany na nim termin ważności.
Czy miałeś kiedyś w Plusie inne umowy?
- czy konto Twojego numeru w Mixie jest aktywne? Mam na myśli, czy jest zachowany na nim termin ważności.
Czy miałeś kiedyś w Plusie inne umowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Przejście z MIX-a Na Abonament
Mam takie pytanie . Posiadam ofertę MIX zostało mi jeszcze trzy doładowania po 40 PLN . Czy teraz mógłbym przenieść się do oferty Abonamentowej tj Duety . Zachować swój dotychczasowy numer i wziąć kolejny z Telefonem . ?
Ostatnio zmieniony 5 cze 2017, o 16:06 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przenisiono do właściwego działu.
Powód: Przenisiono do właściwego działu.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)
Cristobal,
Na tę chwilę konwersja jest możliwa po zakończeniu dotychczasowego kontraktu (zrealizowaniu wszystkich zasileń).Cristobal pisze:zostało mi jeszcze trzy doładowania
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 2 maja 2016, o 09:44
Wycofanie przesyłki, brak maila weryfikacyjnego
Witam, 20.11.2017r. telefonicznie złożyłam zamówienie na przeniesienie numeru z karty na abonament z telefonem, dodatkowo to wszystko w opcji SMARTDOM. Z konsultantem ustaliłam dostarczenie umowy na 22.11.2017r, czyli na dziś. Kurier zadzwonił do mnie że będzie u mnie wcześniej, ale jeszcze zadzwoni i umówimy się dokładnie na godzinę. Czekałam pare godzin na telefon i nic, w końcu sama zadzwoniłam do kuriera, który poinformował mnie że paczka została wycofana! Infolinia firmy kurierskiej Geis poinformowała mnie że musza zgłosić interwencje bo nie wiedza dlaczego paczka została cofnięta. BOK plusa stwierdził że wszystko jest ok, ale zgłoszą interwencję. Po 2h zadzwoniłam znów na infolinie Geis i dostałam informacje że POLKOMTEL wycofał przesyłkę. Zadzwoniłam ponownie do BOKu i tam konsultanta nie widziała takiej informacji i uważa że z umową jest wszystko ok i powinna zostać mi dostarczona. Napisałam na czacie plusa i tam dostałam pytanie odnośnie maila weryfikacyjnego. Niestety, ale nie dostałam takiego maila! I dopiero po tej informacji zaczęłam się zastanawiać, sprawdziłam że jak zamawiałam internet z plusa to dostałam takiego maila, jednak wtedy zamawiałam przez strone internetową. Czy to może być powodem cofnięcia przesyłki? Tylko dlaczego konsultantka widziała status umowy i stwierdziła że wszystko jest ok?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Wycofanie przesyłki, brak maila weryfikacyjnego
Witaj patusia791,
sama dzwoniłaś do Działu obsługi Klienta i złożyłaś zamówienie czy też zostawiłaś dane kontaktowe na naszej stronie i konsultant do Ciebie oddzwonił? Jeśli dzwonił konsultant to podaj proszę numer, z jakiego nastąpiło połączenie?patusia791 pisze:telefonicznie złożyłam zamówienie na przeniesienie numeru
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 2 maja 2016, o 09:44
Re: Wycofanie przesyłki, brak maila weryfikacyjnego
Sama dzwoniłam do Biura Obsługi klienta
Edycja:
Właśnie sprawdziłam status przesyłki... podobno dziś o godzinie 15 paczka została mi doręczona
Na miejscu firmy POLKOMTEL pomyślałabym o zmianie firmy kurierskiej, bo wydaje mi się że jednak problem z moją paczką leży po ich stronie. Pani w BOK zapewniała mnie, że gdyby wycofali moją przesyłkę to taką informacje już by posiadała.
Edycja:
Właśnie sprawdziłam status przesyłki... podobno dziś o godzinie 15 paczka została mi doręczona
Na miejscu firmy POLKOMTEL pomyślałabym o zmianie firmy kurierskiej, bo wydaje mi się że jednak problem z moją paczką leży po ich stronie. Pani w BOK zapewniała mnie, że gdyby wycofali moją przesyłkę to taką informacje już by posiadała.
Ostatnio zmieniony 23 lis 2017, o 11:49 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty. Nie pisz proszę post pod postem. W przypadku konieczności uzupełnienia swojej wcześniejszej wypowiedzi, należy użyć opcji ZMIEŃ. Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono posty. Nie pisz proszę post pod postem. W przypadku konieczności uzupełnienia swojej wcześniejszej wypowiedzi, należy użyć opcji ZMIEŃ. Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)
patusia791,
najmocniej przepraszam za powyższą sytuację. Prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sytuacji (wraz z danymi). Nasz pracownik mając wgląd w konto numeru, zweryfikuje sprawę.
najmocniej przepraszam za powyższą sytuację. Prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sytuacji (wraz z danymi). Nasz pracownik mając wgląd w konto numeru, zweryfikuje sprawę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ