smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego biznesu!
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 6
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 sty 2012, o 15:33
Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne
mam tylko abonament na telefon w wymaganej minimalnej kwocie 39. A jakie usługi, to zobaczę. Ale prawdopodobnie telewizja oraz internet.
Chodzi mi tu o aspekt formalny na jaki czas kolejne umowy będę podpisywał, oraz czy zmieni się czasowo moja obecnaumowa.
Chodzi mi tu o aspekt formalny na jaki czas kolejne umowy będę podpisywał, oraz czy zmieni się czasowo moja obecnaumowa.
Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne
Obecna umowa uprawniająca się nie zmieni, ale pamiętaj, że przy jej przedłużeniu będziesz musiał go przedłużyć przynajmniej na tą samą wartość abonamentu.
Dodatkowe umowy możesz podpisać w zależności od promocji, na 12 lub 24 miesiące.
Szczegóły w regulaminie: http://www.plus.pl/documents/16/6006668 ... 1_2016.pdf
Dodatkowe umowy możesz podpisać w zależności od promocji, na 12 lub 24 miesiące.
Szczegóły w regulaminie: http://www.plus.pl/documents/16/6006668 ... 1_2016.pdf
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne
waldiwaldi,
zgodnie z tym, co napisał Patryk7588, warunki umowy uprawniającej nie ulegają zmianie. Przy zawieraniu nowych umów należy wybrać ofertę z Załącznika NR 1 do Regulaminu Programu smartFirma 2 http://www.plus.pl/documents/16/6006668 ... 1_2016.pdf
zgodnie z tym, co napisał Patryk7588, warunki umowy uprawniającej nie ulegają zmianie. Przy zawieraniu nowych umów należy wybrać ofertę z Załącznika NR 1 do Regulaminu Programu smartFirma 2 http://www.plus.pl/documents/16/6006668 ... 1_2016.pdf
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 8 sty 2012, o 15:33
Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne
Problem w tym, że chyba nikomu z Polsatu Cyfrowego nie zależy na nowych klientach.
Po pierwsze, na stronie Polsatu Cyfrowego znalazełm do pakietów tylko konfigurator dla SmartDom, dla SmartFirma nie ma
Po drugie. Około roku temu pare razy zgłaszałem przez formularz intrnetowy chęć przystąpienia, oczyiwście z informacją że konsultant się ze mną skontaktuje. Taką próbę podjąłem jeszcze dwa razy, ostatnio około 1 miesiąca temu, w grudniu 2016.
NIKT NIGDY DO MNIE NIE ODDZWONIŁ Z JAKĄKOLWIEK PROPOZYCJĄ OFERTY.
Po trzecie, tak jak o smartDom infromacje można znaleźć dosłownie wszędzie i dość obszerne są te informacje. To jeśli chcę znaleźć więcej infromacji o SmartFirma, poza regulaminem i prostym opisem oferty to jets to opisywane w formie dość minimalnej.
Mam wrażenie, że oferta SmartFirma jest zrobiona by była, bez nacisku na zdobycie klientów na tą ofertę.
Taki mój wniosek to raczej jest pozytywny wniosek, bo to może oznaczać że jest to oferta zbyt dobra, albo skierowana do węższego kręgu odbiorców
Interesuje mnie generalnie dodatkowa telewizja.
MAM PYTANIE DODATKOWE.
Jako że SMARTFIRMA 2 weszła w życie dość dawno, to czy nieoficjalnie widać czy słychać coś na choryzoncie o ofercie SMARFIRMA 3 ? :)
Po pierwsze, na stronie Polsatu Cyfrowego znalazełm do pakietów tylko konfigurator dla SmartDom, dla SmartFirma nie ma
Po drugie. Około roku temu pare razy zgłaszałem przez formularz intrnetowy chęć przystąpienia, oczyiwście z informacją że konsultant się ze mną skontaktuje. Taką próbę podjąłem jeszcze dwa razy, ostatnio około 1 miesiąca temu, w grudniu 2016.
NIKT NIGDY DO MNIE NIE ODDZWONIŁ Z JAKĄKOLWIEK PROPOZYCJĄ OFERTY.
Po trzecie, tak jak o smartDom infromacje można znaleźć dosłownie wszędzie i dość obszerne są te informacje. To jeśli chcę znaleźć więcej infromacji o SmartFirma, poza regulaminem i prostym opisem oferty to jets to opisywane w formie dość minimalnej.
Mam wrażenie, że oferta SmartFirma jest zrobiona by była, bez nacisku na zdobycie klientów na tą ofertę.
Taki mój wniosek to raczej jest pozytywny wniosek, bo to może oznaczać że jest to oferta zbyt dobra, albo skierowana do węższego kręgu odbiorców
Interesuje mnie generalnie dodatkowa telewizja.
MAM PYTANIE DODATKOWE.
Jako że SMARTFIRMA 2 weszła w życie dość dawno, to czy nieoficjalnie widać czy słychać coś na choryzoncie o ofercie SMARFIRMA 3 ? :)
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne
waldiwaldi,
w sprawie oferty TV w Cyfrowym Polsacie skontaktuj się proszę z infolinią CP http://www.cyfrowypolsat.pl/strefa-abon ... kontakt.cpwaldiwaldi pisze:Interesuje mnie generalnie dodatkowa telewizja.
Na tę chwilę nie mamy takich informacji.waldiwaldi pisze: to czy nieoficjalnie widać czy słychać coś na choryzoncie o ofercie SMARFIRMA 3 ? :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 8 sty 2012, o 15:33
Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne
a więc tak
chciałbym drugi numer przenieść z innej sieci do plusa oraz dodatkowo uzyskać telewizję
- ja obecnie mam abonament w plusie na firmę (spełniam minimalne wymagania oferty smartfrirma)
- mojej żonie kończy się abonament w t-mobile na osobę indywidualną,
co uzyskamy jeśli moja żona przeniosłaby się do plusa, dołączyła swój numer do mojej firmy, jako drugi? I czy to jest możliwe i jaki proces trzeba poczynić? Chodzi o ofertę z telefonem. i wszystkim bez limitu. Nigdzie ni ewyczytałem o kwestii przeniesienia numeru indywidualnego do firmowego.
Telefon mojej żony jest obecnie w t-mobile jako klient indywidualny
Jakie warunki uzyskamy, jeśli przenisie żona numer do plusa i to tak by dołączyć go do mojej firmy, a potem wejść w program smartfirma.
chciałbym drugi numer przenieść z innej sieci do plusa oraz dodatkowo uzyskać telewizję
- ja obecnie mam abonament w plusie na firmę (spełniam minimalne wymagania oferty smartfrirma)
- mojej żonie kończy się abonament w t-mobile na osobę indywidualną,
co uzyskamy jeśli moja żona przeniosłaby się do plusa, dołączyła swój numer do mojej firmy, jako drugi? I czy to jest możliwe i jaki proces trzeba poczynić? Chodzi o ofertę z telefonem. i wszystkim bez limitu. Nigdzie ni ewyczytałem o kwestii przeniesienia numeru indywidualnego do firmowego.
Telefon mojej żony jest obecnie w t-mobile jako klient indywidualny
Jakie warunki uzyskamy, jeśli przenisie żona numer do plusa i to tak by dołączyć go do mojej firmy, a potem wejść w program smartfirma.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne
waldiwaldi,
proponuję najpierw u obecnego operatora dokonać cesji numeru z osoby fizycznej (Twojej żony) na działalność gospodarczą, następnie przenieść numer do sieci Plus. Przenosząc numer możesz skorzystać z ofert dostępnych na naszej stronie https://www.plus.pl/dla-firm/abonament/przenies-numer.
proponuję najpierw u obecnego operatora dokonać cesji numeru z osoby fizycznej (Twojej żony) na działalność gospodarczą, następnie przenieść numer do sieci Plus. Przenosząc numer możesz skorzystać z ofert dostępnych na naszej stronie https://www.plus.pl/dla-firm/abonament/przenies-numer.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Obecnie czekam na kontakt z Plusa w sprawie programu SmartFirma. Może już teraz zapytam gdyż nie widzę szczegółów na stronie
https://www.plus.pl/dla-firm/smartfirma-formularz
Jeśli interesowałyby mnie wyłącznie dwa numery głosowe 58 zł netto to:
-czy warunki promocyjne zostają po 2 latach jeśli umowa przejdzie na czas nieokreślony ?
-w ramach SmartFirmy nie ma konieczności aby dobrać internet mobilny/telefon stacjonarny. W zasadzie jest to tylko opcja dodatkowa ?
-jeśli u obecnego operatora X mam dane firmowe na jednym numerze a u operatora Y mam dane prywatne (na tą samą osobę) to czy przy procesie przeniesienia numeru konieczna jest zmiana danych na firmowe u operatora Y ? Dodam iż oczywiście wpis w CEIDG potwierdza iż firma istnieje.
https://www.plus.pl/dla-firm/smartfirma-formularz
Jeśli interesowałyby mnie wyłącznie dwa numery głosowe 58 zł netto to:
-czy warunki promocyjne zostają po 2 latach jeśli umowa przejdzie na czas nieokreślony ?
-w ramach SmartFirmy nie ma konieczności aby dobrać internet mobilny/telefon stacjonarny. W zasadzie jest to tylko opcja dodatkowa ?
-jeśli u obecnego operatora X mam dane firmowe na jednym numerze a u operatora Y mam dane prywatne (na tą samą osobę) to czy przy procesie przeniesienia numeru konieczna jest zmiana danych na firmowe u operatora Y ? Dodam iż oczywiście wpis w CEIDG potwierdza iż firma istnieje.
Ostatnio zmieniony 23 cze 2017, o 10:04 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do odpowiedniego wątku
Powód: przeniesienie do odpowiedniego wątku
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne
sql,
rabat na abonament przyznawany jest na cały okres świadczenia usług. Rozwiązanie umowy, która uprawnia do naliczenia rabatu lub obniżenie abonamentu powoduje jego utratę.sql pisze:-czy warunki promocyjne zostają po 2 latach jeśli umowa przejdzie na czas nieokreślony ?
Umowa zawarta na drugą usługę musi być innego rodzaju niż umowa uprawniająca.sql pisze:-w ramach SmartFirmy nie ma konieczności aby dobrać internet mobilny/telefon stacjonarny. W zasadzie jest to tylko opcja dodatkowa ?
Należy przepisać numer Y na działalność gospodarczą.sql pisze:jeśli u obecnego operatora X mam dane firmowe na jednym numerze a u operatora Y mam dane prywatne (na tą samą osobę) to czy przy procesie przeniesienia numeru konieczna jest zmiana danych na firmowe u operatora Y ?
Ostatnio zmieniony 26 cze 2017, o 14:04 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: poprawiłam informacje.
Powód: poprawiłam informacje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne
https://www.plus.pl/documents/16/600666 ... 1_2016.pdf
Paragraf pierwszy, podpunkt siódmy kwota netto/brutto się nie zgadza.
INTERNET 40 GB OD 19,50 ZŁ. Powinno być na stronie 50 GB https://www.plus.pl/dla-firm/smartfirma-formularz
gdyż https://www.plus.pl/documents/16/a50995 ... a1de71a5f0
Mam jeszcze pytanie w jaki sposób naliczane są koszty za minutę połączenia międzynarodowego do UE z Polski w pakiecie/po wykorzystaniu pakietu minut międynarodowych ? Czy jest naliczanie sekundowe/co 30 sekund/co minutę ?
Czy Smart Firma zadziała gdy są dwa numery głosowe i właściciel tych numerów chce dwa oddzielne konta abonenckie tzn. fakura numeru 1 przychodzi na adres email "x" a faktura numeru y na adres email "y" w sensie dwie osoby wolą osobną fakturę.
Paragraf pierwszy, podpunkt siódmy kwota netto/brutto się nie zgadza.
INTERNET 40 GB OD 19,50 ZŁ. Powinno być na stronie 50 GB https://www.plus.pl/dla-firm/smartfirma-formularz
gdyż https://www.plus.pl/documents/16/a50995 ... a1de71a5f0
Mam jeszcze pytanie w jaki sposób naliczane są koszty za minutę połączenia międzynarodowego do UE z Polski w pakiecie/po wykorzystaniu pakietu minut międynarodowych ? Czy jest naliczanie sekundowe/co 30 sekund/co minutę ?
Czy Smart Firma zadziała gdy są dwa numery głosowe i właściciel tych numerów chce dwa oddzielne konta abonenckie tzn. fakura numeru 1 przychodzi na adres email "x" a faktura numeru y na adres email "y" w sensie dwie osoby wolą osobną fakturę.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne
sql,
przekazałam prośbę o korektę na stronie.
przekazałam prośbę o korektę na stronie.
Połączenia międzynarodowe naliczane są co 30 sekund.sql pisze:w jaki sposób naliczane są koszty za minutę połączenia międzynarodowego do UE z Polski
Numery mogą być na oddzielnych kontach.sql pisze:Czy Smart Firma zadziała gdy są dwa numery głosowe i właściciel tych numerów chce dwa oddzielne konta abonenckie tzn. fakura numeru 1 przychodzi na adres email "x" a faktura numeru y na adres email "y" w sensie dwie osoby wolą osobną fakturę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne
Chodzi mi o taryfę JA+ Moja Firma 49:
https://www.plus.pl/documents/16/d38409 ... 122e2a8f6a
Czy identyczna oferta jest w sklepie internetowym jak i w salonie Plusa ?
W sklepie internetowym jest 3*0 zł a później 18*39 zł netto a w salonie tak samo czy jednak gorzej ?
https://www.plus.pl/documents/16/d38409 ... 122e2a8f6a
Czy identyczna oferta jest w sklepie internetowym jak i w salonie Plusa ?
W sklepie internetowym jest 3*0 zł a później 18*39 zł netto a w salonie tak samo czy jednak gorzej ?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne
sql ,
oferta może się różnić, ponieważ każdy kanał sprzedaży dysponuje inną. Zazwyczaj to sklep internetowy ma najkorzystniejsze oferty.
oferta może się różnić, ponieważ każdy kanał sprzedaży dysponuje inną. Zazwyczaj to sklep internetowy ma najkorzystniejsze oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne
Umowa uprawniająca w smart firmie aneks na internet,
1. czy Nowa umowa z 50% rabatem może być aneksem do umowy na telefon ?
2. czy Nowa umowa z 50% rabatem przy przeniesieniu numeru z innej sieci ma 3 miesiące gratis abonamentu ?
1. czy Nowa umowa z 50% rabatem może być aneksem do umowy na telefon ?
2. czy Nowa umowa z 50% rabatem przy przeniesieniu numeru z innej sieci ma 3 miesiące gratis abonamentu ?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne
ra345,
Zgodnie z regulaminem Programu smartFirma 2 https://www.plus.pl/documents/16/706ea4 ... ewizja.pdf pkt 6 d: Nowa Umowa I lub Nowa Umowa II może być aneksem przedłużającym Umowę Plus Abonament, lub Umowę Plus Internet /Umowę Internet CP pod warunkiem, że taka możliwość zostanie zaproponowana Obecnemu Klientowi przez Konsultanta/ Sprzedawcę, a aneks zostanie zawarty w ramach w jednej z promocji uprawniających do skorzystania z Upustu Specjalnego/Upustu Specjalnego I/Upustu Specjalnego II, wymienionych w Załączniku nr 1 do Regulaminu.ra345 pisze:1. czy Nowa umowa z 50% rabatem może być aneksem do umowy na telefon ?
Tak, jeśli na numerze Klienta jest inny rabat (np. za przeniesienie numeru), rabat w ramach programu smartFIRMA 2 zostanie przyznany po zakończeniu okresu przyznawania pierwszego upustu.ra345 pisze:2. czy Nowa umowa z 50% rabatem przy przeniesieniu numeru z innej sieci ma 3 miesiące gratis abonamentu ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ