Aktywacja karty SIM - problem

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Ewa_Plus »

d_petrus,
- próbowałeś wyłączyć i włączyć telefon?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
d_petrus
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 15 mar 2017, o 18:39

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: d_petrus »

Tak, oczywiście.
d_petrus
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 15 mar 2017, o 18:39

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: d_petrus »

aktywacja udana po podwyższeniu statusu zgłoszenia w BOK
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Magda_Plus »

d_petrus, cieszę się, że nowa karta SIM działa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Nikat
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 7 kwie 2017, o 13:56

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Nikat »

Witam,

Otrzymałam nowy telefon wraz z nową kartą SIM. W dniu wczorajszym za pomocą SMS i instrukcji dostarczonej do nowego telefonu - aktywowałam ją.
Po 24h nadal nic.
Dzwoniłam rano do konsultanta i poinformował mnie ze bo zakonczeniu rozmowy, karta zostanie aktywowana.
Wg instrukcji wyłączyłam i włączyłam telefon. Od rozmowy z konsultantem mineły 3h i kilka wyłączeń i włączeń telefonu.
Stara kart została zdeaktywowana, nowa nie działa.

PROSZE O POMOC W AKTYWACJI.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Nikat,

prześlij proszę numer telefonu oraz numer seryjny nowej i dotychczasowej karty SIM poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Magdalena_26
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 16 kwie 2017, o 17:06

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Magdalena_26 »

Witam. 13.04.2017 roku przedłużyłam umowę. Przesłano mi nowy telefon kurierem oraz nową kartę sim. Do dzisiaj nie została ona aktywowana. Stara karta sim jeszcze działa. Pani konsultanka powiedziała mi że kurier musi dostarczyć im podpisaną umowę i aktywacja może potrwać około 3 dni. Czy można przyspieszyć jakoś ten proces? Proszę o odpowiedź.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Magdalena_26,
Magdalena_26 pisze:Czy można przyspieszyć jakoś ten proces?
Niestety nie. Aktywacja karty jest możliwa po wpłynięciu do nas podpisanych dokumentów (ok. 4 dni roboczych): http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=100 ... UJ#p202412.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
grego
PlusManiak
Posty: 52
Rejestracja: 27 sty 2017, o 01:56

Nowa karta SIM

Post autor: grego »

Z nowym telefonem (przedłużenie umowy) nowa karta SIM.
Jaka procedura aktywacji tej karty?
Sama się aktywuje kiedy "zobaczy" sieć po włączeniu telefonu a tym samym stara się dezaktywuje, czy trzeba coś gdzieś zgłaszać?
Ostatnio zmieniony 24 maja 2017, o 13:51 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Ewa_Plus »

grego,
- przedłużenie było realizowane kanałem zdalnym?
Jeśli tak, to nową kartę SIM możesz aktywować samodzielnie przez wysłanie bezpłatnego SMS-a na nr 2601 o treści:
AKTYWUJ NUMER_SERYJNY_KARTY_SIM NUMER_TELEFONU (przykładowy SMS: AKTYWUJ 2345678912345 601000000).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
grego
PlusManiak
Posty: 52
Rejestracja: 27 sty 2017, o 01:56

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: grego »

Kanał - kontakt z DUK, następnie kurier.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Ewa_Plus »

grego,
- w takim razie możesz aktywować kartę sposobem, który podałam wyżej.
Aktywacja karty SIM jest możliwa po wpłynięciu podpisanych dokumentów do Polkomtel Sp. z o.o. (ok. 4 dni roboczych).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
grego
PlusManiak
Posty: 52
Rejestracja: 27 sty 2017, o 01:56

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: grego »

Ok, dziękuję za informacje.
aproust
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 31 maja 2017, o 10:02

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: aproust »

Dzień dobry,

W poniedziałek 29 maja przedłużałam umowę w salonie. Wymieniona została karta SIM na nanoSIM. Pani w salonie poinformowala mnie, ze karta zostanie aktywowana w przeciągu kilku godzin, jednak do tej pory działa mi tylko stara karta. Czy mogłaby prosić o sprawdzenie kiedy nowa karta zostanie aktywowana?

Z góry dziekuje za pomoc.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj aproust,
- podeślij mi proszę przez ten formularz swój numer telefonu wraz z numerem starej i nowej karty SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ