Nowy Plush a dezaktywacja starego pakietu

Bez konsekwencji dla młodych… oferta na kart, MIX
gicmo
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 21 mar 2017, o 18:10

Nowy Plush a dezaktywacja starego pakietu

Post autor: gicmo »

Dzień dobry.
Do tej pory miałem Plush na Kartę z pakietem - 29 zł /30 dni 10 GB 0 zł sms na komórki 0 gr min na komórki włączonym kodem *136*11*04#, obecnie przeszedłem na Nowy Plush włączany kodem *147*23# z pakietem 25 zł /30 dni 10 GB 0 zł rozmowy/sms/mms włączany kodem *136*11*07#. ( pobrało opłatę i przyszło potwierdzenie )
Pytanie: czy po przejściu na nową taryfę i pakiet konieczna jest dezaktywacja starego pakietu ( tego za 29 zł *136*11*04# ) bo gdy sprawdzam status promocji i pakietów *136# otrzymuje informację że aktywny jest stary i nowy pakiet - ten stary do 23.03.2017
Gdy korzystam z internetu, to widzę że ubywa danych ze starego pakietu danych ...

Jaki jest kod do dezaktywacji tego starego pakietu *136*11*04# , bo gdy wpisuję kod *136*00*04# dostaję info "promocja jest nieaktywna lub nie została aktywowana "
Dodatkowo gdy loguję się na na plusonline, to w zakładce /promocje/ mam aktywną tylko tę starą za 29 zł...
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Nowy Plush a dezaktywacja starego pakietu

Post autor: sl@w_es »

gicmo pisze:(...) Jaki jest kod do dezaktywacji tego starego pakietu *136*11*04# , bo gdy wpisuję kod *136*00*04# dostaję info "promocja jest nieaktywna lub nie została aktywowana "
Dodatkowo gdy loguję się na na plusonline, to w zakładce /promocje/ mam aktywną tylko tę starą za 29 zł...
Skoro stara promocja jest aktywna i widoczna w Plus Online to po prawej stronie tabelki pod datą ważności promocji powinien znajdować się przycisk USUŃ. Jeśli go nie ma to promocję można wyłączyć tylko przez kontakt z DOK - 601 102 601.
Nie wyłączysz starej promocji to 23 marca aktywuje się na kolejne 30 dni pod warunkiem, że na koncie będziesz posiadał odpowiednią ilość środków.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
gicmo
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 21 mar 2017, o 18:10

Re: Nowy Plush a dezaktywacja starego pakietu

Post autor: gicmo »

Pomogło usunięcie z Plusonline i wygląda, że teraz jest poprawnie, wykonując połączenia telefoniczne i używając internetu nie pobiera opłat - po wpisaniu *136# jest już tylko info o nowym pakiecie. ( poza tym, że na plusonline na chwilę obecną, nie ma wzmianki o nowym pakiecie... może jeszcze się zaktualizuje )

Pytanie dodatkowe, wraz z nową taryfą i pakietem samoistnie pojawiła sie wzmianka o pakiecie video na moim koncie , czy trzeba go dezaktywować samodzielnie w razie niezainteresowania, bo nie chcę aby samo się coś ponawiało.

Dziękuję
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Nowy Plush a dezaktywacja starego pakietu

Post autor: sl@w_es »

gicmo pisze:(...) wraz z nową taryfą i pakietem samoistnie pojawiła sie wzmianka o pakiecie video na moim koncie , czy trzeba go dezaktywować samodzielnie w razie niezainteresowania, bo nie chcę aby samo się coś ponawiało.

Dziękuję
W jakim sensie wzmianka? Po zmianie taryfy zasilałeś konto kwotą co najmniej 30 zł?
Sprawdź i podaj co pojawia się po wpisaniu kodu *121#.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
gicmo
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 21 mar 2017, o 18:10

Re: Nowy Plush a dezaktywacja starego pakietu

Post autor: gicmo »

Przed zmianą taryfy miałem na koncie 50 zł, po zmianie i aktywowaniu pakietu odjęło ile się należy i aktywowało co trzeba, poza tym że nie zdezaktywowało starego pakietu... ( choć regulamin przejścia na Nowy Plush pkt 8 ppkt 5 i 6 mówi, że wszystkie stare pakiety/promocje zostaną zdezaktywowane ) ale tak jak pisałem wyżej, pomogła dezaktywacja z Plusonline i w tym zakresie sprawę można zamknąć.

Co do "wzmianki o pakiecie video" to jest to dokładnie określone jako "Rabat video 30 dni" te info pochodzi z krótkiego kodu *136#
Gdy sprawdzam *121# jest tylko info o limiterze gprs i 30 wizytówek , ale niczego nie ma na temat video nie ma, więc chyba nie ma aktywowanego jakiegoś pakietu video... Na plusonline też brak czegokolwiek o jakimś pakiecie video.

W Plusie/Plushu jestem stale od 2004 roku, wiele razy zmieniałem taryfy/pakiety i dopiero tym razem mam takie przygody. Coś jest z aktualizacją danych w systemie Plusa jest nie tak, bo do tej pory na plusonline nie mam nic o aktywnym pakiecie za 25 zł, ale to chyba sprawa wtórna bo z krótkiego kodu jest co ma być.
Dziękuję za pomoc.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Nowy Plush a dezaktywacja starego pakietu

Post autor: habish »

Problem z wyświetlaniem aktywnej promocji jest znany, poczytaj ten cały wątek: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f=99&t=22779
ODPOWIEDZ