Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja ?

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Shook123,

jaki komunikat pojawia się przy próbie nawiązania połączenia? Konto tego numeru jest aktualnie aktywne (posiada dodatnie saldo i zachowany termin ważności)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Shook123
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 6 lut 2017, o 21:57

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Shook123 »

Dostanie słabo jest termin ważności upłynął 8
Żaden komunikat się nie wyświetla

Edycja:
Dodatnie*
Ostatnio zmieniony 10 lut 2017, o 18:32 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

Shook123,

jeżeli termin ważności konta upłynął 08/02 to wówczas zestawienie połączenia nie będzie możliwe. Zgodnie z regulaminem promocji:
6. Abonent może korzystać z Pakietu internetowego, gdy posiada dodatnią wartość swojego konta (min. 1 grosz) i jednocześnie znajduje się w Okresie ważności dla Usług wychodzących (posiada aktywne konto).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
crypto
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 14 lut 2017, o 14:40

nie działą interenet

Post autor: crypto »

witam posiadam abonament mix plus musze doladowywać co miesiac 30 zł za 10 zł uruchamia sie internet za 10 rozmowy za 10 sms takze wszystko przepada na pakiety problem w tym ze spozinilem sie 10 dni z opłata i gdy doladowalem pakiet internetowy sie załaczyl lecz nie moge korzystac z internetu lecz widac znaczek LTE w dodatku gdy weszłem w google wlaczylo sie cos z plusa ze jak doladuje konto to bede mogł normalnie korzystać Co sie dzieje ???
Ostatnio zmieniony 14 lut 2017, o 15:29 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

crypto,
crypto pisze:spozinilem sie 10 dni z opłata i gdy doladowalem pakiet internetowy sie załaczyl lecz nie moge korzystac z internetu
Ten pakiet aktualnie jest aktywny? Podaj proszę co dokładnie pojawia się w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kody *136#?
Konto numeru ma dodatnie saldo i zachowany termin ważności?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
paulapodlas
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 14 lut 2017, o 23:07

nie działający internet

Post autor: paulapodlas »

Witam serdecznie. Mam problem z internetem w telefonie.
Mam telefon na kartę i pakiet za 35 zł miesięcznie ( w tym nielimitowanie rozmowy i smsy do wszystkich sieci oraz internet). Co miesiąc przychodzi mi sms, że pakiet jest aktywowany. Niestety internet mi nie działa. Włączam transmisję danych i nic. Sytuacja trwa od 3 miesięcy. W aktywnych usługach mam GPRS.
Co robić?
Ostatnio zmieniony 15 lut 2017, o 11:04 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj paulapodlas,

prośba o odpowiedź na poniższe pytania:
- model posiadanego telefonu to ten podany w opisie profilu?
- konto numeru jest aktualnie aktywne (posiada dodatnie saldo i zachowany termin ważności)?
- jaki komunikat pojawia się przy próbie zestawienia połączenia?
- telefon jest odpowiednio skonfigurowany?
paulapodlas pisze:Sytuacja trwa od 3 miesięcy.
- wcześniej transmisja danych była dostępna?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Mario80
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 20 lis 2016, o 03:44

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Mario80 »

Prosze o pomoc z Plushem na karte.
W dniu 30.01. br zakupilem starter Plusha i go od razu zarejestrowalem, nastepnie wyslalem sms wspr. bonusa 50gb i 500zl, na ktorego dostalem potwierdzenie.
Nie wyslalem sms aktywujacego LTE.

Od paru dni korzystalem z internetu 3G w routerze B315-s22 z plusa. Predkosc tragedia - mniej niz 10kb/sek mimo bdb wartosci polaczenia.

Nastepnie wyslalem sms w spr. aktywacji LTE. Dostalem potwierdzenie o aktywacji LTE. Od tego momentu router nie moze polaczyc sie z zadna siecia. W telefonie zasieg jest utrzymanym natomiast przy probie polaczenia glosowego otrzymuje info o zablokowanych polaczeniach wychodzacych. WTF???? a gdzie 500zl wazne 30 dni?

Czy ktos moze mi wyjasni co jest grane, albo co robie/zrobilem zle?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Magda_Plus »

Mario80 czy zasiliłeś konto po rejestracji karty SIM?
Podaj mi, proszę informacje jakie dostajesz po wpisaniu kodów *136#,*100# oraz *101#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Mario80
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 20 lis 2016, o 03:44

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Mario80 »

Magda_Plus pisze:Mario80 czy zasiliłeś konto po rejestracji karty SIM?
Podaj mi, proszę informacje jakie dostajesz po wpisaniu kodów *136#,*100# oraz *101#.
Pytanie trafne ;) Problem rozwiazany.
Akurat jak wysylalem sms o wlaczenie LTE bylo to pare minut przed polnocą. Potwierdzenie dostalem od razu i jak przystapilem do testow bylo juz po polnocy i 15 dniowym terminie aktywnego konta, o czym dowiedzialem sie w rozmowie z BOK.
Zmylil mnie sms o bonusie, waznym 30 dni.
Konto doladowalem i LTE smiga po zmianie ustwien na glosowe w B315.
Nie wiem tylko czemu przed aktywacja LTE, predkosc na 3G byla żenująco niska - ok 10kb/sek. Teraz max 30-35Mbps, ktore rowniez wyciagam na 3G orange.
kubascs
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 16 mar 2016, o 17:24

Problem z interntem

Post autor: kubascs »

Witam,
mam problem z internetem, posiadam taryfe JA+ MIX, mam doładowania kartą za 50zł, w tym mam za 15zł 3 GB Internetu (pozostało w tej chwili ok. 2,1 GB). Dotychczasowo działało wszystko zgodnie z oczekiwaniami, lecz teraz Internet nie działa, mimo, że pakiet ten posiadam. Konkretnie Facebook i Mesenger działają, a np. YouTube, Snapchat nie. Również problem pojawia się w przeglądarce, gdy chcę wejść na jakąś stronę (google.pl) to odsyła mnie do "www.doladuj.plus.pl" i wyskakuje komunikat, że "Uups, coś poszło nie tak, brak środków na koncie lub pakietu danych". Proszę o pomoc, co może być przyczyną? Czy to, że mam 0.00zł na koncie to nie mogę mieć Internetu, muszę zawsze coś mieć?
Ostatnio zmieniony 29 mar 2017, o 10:47 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do włąściwego działu.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Problem z interntem

Post autor: habish »

Tak, minimum 1 grosz.
kubascs
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 16 mar 2016, o 17:24

Re: Problem z interntem

Post autor: kubascs »

A jeśli doładowuje za 50zł (zabiera mi za rozmowy 15zł i internet 25zł) to gdzie mogę stracić te 10zł? Jakieś czasoumilacze, albo subskrybcje? Jak to sprawdzić?
wlodarek1
PlusManiak
Posty: 78
Rejestracja: 9 gru 2013, o 18:54

Re: Problem z interntem

Post autor: wlodarek1 »

Może zacząłeś korzystać z pakietu zanim się on uaktywnil i dlatego zeżarło kasę ?

Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj kubascs,
kubascs pisze:Czy to, że mam 0.00zł na koncie to nie mogę mieć Internetu, muszę zawsze coś mieć?
patryk7588 pisze:Tak, minimum 1 grosz.
Potwierdzam - konto numeru musi być aktywne czyli posiadać zachowany termin wazności i dodatnie saldo.
kubascs pisze:A jeśli doładowuje za 50zł (zabiera mi za rozmowy 15zł i internet 25zł) to gdzie mogę stracić te 10zł? Jakieś czasoumilacze, albo subskrybcje? Jak to sprawdzić?
Historię naliczonych opłat można sprawdzić w mobilnej wersji aplikacji Plus online. Przy pobraniu aplikacji należny pamiętać o zabezpieczeniu kosztów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ