Zakończenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 11
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 3 kwie 2013, o 16:44
Re: Zakończenie umowy
Dzień dobry. reklamacja została dzisiaj przesłana do rozpatrzenia. Otrzymałem następującą wiadomość:
REKLAMACJA Znak: OKR/EDra/4547695/28,03,17 nr konta xxxxxxxx, tel. 88xxxxxxx
Wątek dyskusji
Odpowiedź (xxxxxxxx xxxxxxxx) 06/04/2017 15:07
Szanowny Panie,
dziękuję za przesłaną wiadomość.
Pana zgłoszenie reklamacyjne z dnia 05.04.2017 r. przekazałem do Polkomtel sp. z o.o. - Reklamacje. Proszę o cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź.
Jednocześnie wyjaśniam, że niniejsza wiadomość wyczerpuje obowiązek potwierdzenia złożonej do nas reklamacji.
Nadmieniam również, że do Pana dyspozycji pozostaje telefoniczny Dział Obsługi Klienta dostępny pod numerem telefonu 601 102 601 (dzwoniąc z dowolnego telefonu). Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.
Z poważaniem
XXXXXX XXXXXXX
Zespół Obsługi Korespondencji Elektronicznej
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4; 02-673 Warszawa
bok@plus.pl
http://www.plus.pl
Zarządzanie usługami, bieżący stan konta oraz informacje o zrealizowanych płatnościach dostępne są w serwisie Plus online na http://www.online.plus.pl oraz w bezpłatnej aplikacji mobilnej Plus Online dostępnej tu: http://www.plus.pl/uslugi/aplikacja-plus-online
REKLAMACJA Znak: OKR/EDra/4547695/28,03,17 nr konta xxxxxxxx, tel. 88xxxxxxx
Wątek dyskusji
Odpowiedź (xxxxxxxx xxxxxxxx) 06/04/2017 15:07
Szanowny Panie,
dziękuję za przesłaną wiadomość.
Pana zgłoszenie reklamacyjne z dnia 05.04.2017 r. przekazałem do Polkomtel sp. z o.o. - Reklamacje. Proszę o cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź.
Jednocześnie wyjaśniam, że niniejsza wiadomość wyczerpuje obowiązek potwierdzenia złożonej do nas reklamacji.
Nadmieniam również, że do Pana dyspozycji pozostaje telefoniczny Dział Obsługi Klienta dostępny pod numerem telefonu 601 102 601 (dzwoniąc z dowolnego telefonu). Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.
Z poważaniem
XXXXXX XXXXXXX
Zespół Obsługi Korespondencji Elektronicznej
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4; 02-673 Warszawa
bok@plus.pl
http://www.plus.pl
Zarządzanie usługami, bieżący stan konta oraz informacje o zrealizowanych płatnościach dostępne są w serwisie Plus online na http://www.online.plus.pl oraz w bezpłatnej aplikacji mobilnej Plus Online dostępnej tu: http://www.plus.pl/uslugi/aplikacja-plus-online
Ostatnio zmieniony 6 kwie 2017, o 15:25 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: ukryłam numer telefonu, numer konta klienta, dane osobowe
Powód: ukryłam numer telefonu, numer konta klienta, dane osobowe
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zakończenie umowy
Witaj ozoszki,
poprosiłam o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji.
poprosiłam o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rozwiązanie umowy
W nawiązaniu do powyższego chciałbym przedstawić kolejny problem z Plusem. Otóż w czwartek przed świętami byłem z żoną w salonie Plusa aby dokonać cesji numeru żony na mnie, i Pan w salonie poinformował nas że dokonanie cesji jest niemożliwe, ponieważ numer żony jest zarejestrowany na osobę prowadzącą działalność gospodarczą. Niezły "b....ałagan" macie tam siostry! ;) Chcielibyśmy tej cesji dokonać jak najszybciej. Czy można prosić o wyjaśnienie sprawy.jorgo pisze:Posiadam zarejestrowane na siebie w Plusie 3 numery + 1 numer posiada żona - wszystkie w abonamencie. Ponadto internet LTE i tv z Cyfrowego Polsatu. Wszystkie umowy na ww. usługi kończą się na przełomie czerwca i lipca. Usługi LTE i TV funkcjonują w ramach programu smartdom. I mam w związku z tym pytanie: czy wypowiedzenie umowy na wszystkie te usługi mogę zrealizować w salonie Plusa, czy w salonie Plusa tylko w zakresie telefonów a w salonie CP na LTE i TV? Czy istnieje wzór na rozwiązanie umowy - poproszę ew. o przesłanie wzoru lub wskazanie linka do pobranie takiego druku. Pozdrawiam, i z góry dziękuje za udzielenie odpowiedzi.
Re: Zakończenie umowy
jorgo,
- to, że żona prowadzi działalność gospodarczą nie ma znaczenia. Można dokonać cesji takiej umowy.
Informacje na temat cesji dostępne są w naszym FAQ.
Może jednak zdarzyć się tak, że wraz z cesją konieczna będzie zmiana taryfy. Chodzi jedynie o przypadki, gdy na numerze cedowanym obowiązuje taryfa biznesowa, a po cesji numer będzie zarejestrowany na osobę prywatną.
- to, że żona prowadzi działalność gospodarczą nie ma znaczenia. Można dokonać cesji takiej umowy.
Informacje na temat cesji dostępne są w naszym FAQ.
Może jednak zdarzyć się tak, że wraz z cesją konieczna będzie zmiana taryfy. Chodzi jedynie o przypadki, gdy na numerze cedowanym obowiązuje taryfa biznesowa, a po cesji numer będzie zarejestrowany na osobę prywatną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Nie zrozumieliśmy się...... żona nie prowadzi działalności gospodarczej, natomiast numer jest zarejestrowany na osobę taką działalność prowadzącą. Jakim cudem - nie wiem.Ewa_Plus pisze:jorgo,
- to, że żona prowadzi działalność gospodarczą nie ma znaczenia. Można dokonać cesji takiej umowy.
Informacje na temat cesji dostępne są w naszym FAQ.
Może jednak zdarzyć się tak, że wraz z cesją konieczna będzie zmiana taryfy. Chodzi jedynie o przypadki, gdy na numerze cedowanym obowiązuje taryfa biznesowa, a po cesji numer będzie zarejestrowany na osobę prywatną.
A dodam tylko, że umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych ma wytłuszczone dużymi jak wół literami napis "OSOBY FIZYCZNE".
Re: Zakończenie umowy
jorgo,
- czyli Twoja żona jest tylko użytkownik tego numeru, a umowa była zawarta na kogoś innego, dobrze rozumiem?
W takim przypadku, aby dokonać cesji, musiałbyś udać się do punktu Plusa z prawowitym właścicielem numeru (tym, który podpisywał umowę na ten numer).
- czyli Twoja żona jest tylko użytkownik tego numeru, a umowa była zawarta na kogoś innego, dobrze rozumiem?
W takim przypadku, aby dokonać cesji, musiałbyś udać się do punktu Plusa z prawowitym właścicielem numeru (tym, który podpisywał umowę na ten numer).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Droga Ewo.....umowa jest na moją żonę i ona używa tego numeru i ona podpisywała umowę. Gdy przyszliśmy żeby zrobić cesję, pan z salonu powiedział że nie może dokonać cesji, gdyż w systemie umowa figuruje jako na osobę prowadzącą działalność gospodarczą. Więc albo pan na okłamał i zbył albo w systemie jest bałagan.
Bardzo proszę o wyjaśnienie sprawy...... mogę podać numer umowy i inne potrzebne dane aby wyjaśnić ten bałagan do końca.
Bardzo proszę o wyjaśnienie sprawy...... mogę podać numer umowy i inne potrzebne dane aby wyjaśnić ten bałagan do końca.
Re: Zakończenie umowy
jorgo,
- a jakie dane widzicie po zalogowaniu się do Plus online i wchodząc w zakładkę "Konto i formalności"?
- a jakie dane widzicie po zalogowaniu się do Plus online i wchodząc w zakładkę "Konto i formalności"?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Żona nie zakładała konta plus online, nigdy się nie logowała...ja na swoje 3 numery widzę swoje dane, pesel i 3 swoje numery
Re: Zakończenie umowy
jorgo,
- w Plus online nie trzeba konta zakładać. Ma je każdy numer z naszej sieci. Po zalogowaniu będziecie mogli sprawdzić, na jakie dane faktycznie zarejestrowany jest numer żony.
- w Plus online nie trzeba konta zakładać. Ma je każdy numer z naszej sieci. Po zalogowaniu będziecie mogli sprawdzić, na jakie dane faktycznie zarejestrowany jest numer żony.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Droga Ewo..... czy sugerujesz że umowa w formie papierowej którą posiada żona jest nieważna?
Ok...zalogowaliśmy się. W tej zakładce "konto i formalności" figuruje żona i jej pesel.
Ok...zalogowaliśmy się. W tej zakładce "konto i formalności" figuruje żona i jej pesel.
Re: Zakończenie umowy
jorgo,
- oczywiście, że jest ważna. Chodziło jedynie o zweryfikowanie przez Plus online, czy dane się zgadzają (czy nie ma np. jakiejś literówki, czy przestwionych cyfr w nr PESEL itp.).
Jeśli telefon zarejestrowany jest na Twoją żonę, to nie ma przeszkód żeby dokonać cesji.
- oczywiście, że jest ważna. Chodziło jedynie o zweryfikowanie przez Plus online, czy dane się zgadzają (czy nie ma np. jakiejś literówki, czy przestwionych cyfr w nr PESEL itp.).
Jeśli telefon zarejestrowany jest na Twoją żonę, to nie ma przeszkód żeby dokonać cesji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Czy jest gdzieś dostępny formularz wypowiedzenia umowy?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zakończenie umowy
guren,
nie ma standardowego druku wypowiedzenia umowy. Wniosek rezygnacyjny można wysłać listem poleconym na podany adres lub złożyć w Punkcie Sprzedaży.
Adres wysyłki:
Polkomtel Sp. z o.o.
Dział Obsługi Klienta
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
nie ma standardowego druku wypowiedzenia umowy. Wniosek rezygnacyjny można wysłać listem poleconym na podany adres lub złożyć w Punkcie Sprzedaży.
Adres wysyłki:
Polkomtel Sp. z o.o.
Dział Obsługi Klienta
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Powiem tak: są na tym świecie rzeczy które nie śniły się nawet fizjologom....;) Sprawa jest w toku. O wynikach poinformuję.Ewa_Plus pisze:jorgo,
Jeśli telefon zarejestrowany jest na Twoją żonę, to nie ma przeszkód żeby dokonać cesji.