Zakończenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
ozoszki
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 3 kwie 2013, o 16:44

Re: Zakończenie umowy

Post autor: ozoszki »

Dzień dobry. reklamacja została dzisiaj przesłana do rozpatrzenia. Otrzymałem następującą wiadomość:
REKLAMACJA Znak: OKR/EDra/4547695/28,03,17 nr konta xxxxxxxx, tel. 88xxxxxxx

Wątek dyskusji
Odpowiedź (xxxxxxxx xxxxxxxx) 06/04/2017 15:07
Szanowny Panie,

dziękuję za przesłaną wiadomość.

Pana zgłoszenie reklamacyjne z dnia 05.04.2017 r. przekazałem do Polkomtel sp. z o.o. - Reklamacje. Proszę o cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź.

Jednocześnie wyjaśniam, że niniejsza wiadomość wyczerpuje obowiązek potwierdzenia złożonej do nas reklamacji.

Nadmieniam również, że do Pana dyspozycji pozostaje telefoniczny Dział Obsługi Klienta dostępny pod numerem telefonu 601 102 601 (dzwoniąc z dowolnego telefonu). Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.

Z poważaniem
XXXXXX XXXXXXX
Zespół Obsługi Korespondencji Elektronicznej
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4; 02-673 Warszawa
bok@plus.pl
http://www.plus.pl

Zarządzanie usługami, bieżący stan konta oraz informacje o zrealizowanych płatnościach dostępne są w serwisie Plus online na http://www.online.plus.pl oraz w bezpłatnej aplikacji mobilnej Plus Online dostępnej tu: http://www.plus.pl/uslugi/aplikacja-plus-online
Ostatnio zmieniony 6 kwie 2017, o 15:25 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: ukryłam numer telefonu, numer konta klienta, dane osobowe
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj ozoszki,

poprosiłam o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jorgo
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 14 kwie 2015, o 10:51

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: jorgo »

jorgo pisze:Posiadam zarejestrowane na siebie w Plusie 3 numery + 1 numer posiada żona - wszystkie w abonamencie. Ponadto internet LTE i tv z Cyfrowego Polsatu. Wszystkie umowy na ww. usługi kończą się na przełomie czerwca i lipca. Usługi LTE i TV funkcjonują w ramach programu smartdom. I mam w związku z tym pytanie: czy wypowiedzenie umowy na wszystkie te usługi mogę zrealizować w salonie Plusa, czy w salonie Plusa tylko w zakresie telefonów a w salonie CP na LTE i TV? Czy istnieje wzór na rozwiązanie umowy - poproszę ew. o przesłanie wzoru lub wskazanie linka do pobranie takiego druku. Pozdrawiam, i z góry dziękuje za udzielenie odpowiedzi.
W nawiązaniu do powyższego chciałbym przedstawić kolejny problem z Plusem. Otóż w czwartek przed świętami byłem z żoną w salonie Plusa aby dokonać cesji numeru żony na mnie, i Pan w salonie poinformował nas że dokonanie cesji jest niemożliwe, ponieważ numer żony jest zarejestrowany na osobę prowadzącą działalność gospodarczą. Niezły "b....ałagan" macie tam siostry! ;) Chcielibyśmy tej cesji dokonać jak najszybciej. Czy można prosić o wyjaśnienie sprawy.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

jorgo,
- to, że żona prowadzi działalność gospodarczą nie ma znaczenia. Można dokonać cesji takiej umowy.
Informacje na temat cesji dostępne są w naszym FAQ.
Może jednak zdarzyć się tak, że wraz z cesją konieczna będzie zmiana taryfy. Chodzi jedynie o przypadki, gdy na numerze cedowanym obowiązuje taryfa biznesowa, a po cesji numer będzie zarejestrowany na osobę prywatną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jorgo
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 14 kwie 2015, o 10:51

Re: Zakończenie umowy

Post autor: jorgo »

Ewa_Plus pisze:jorgo,
- to, że żona prowadzi działalność gospodarczą nie ma znaczenia. Można dokonać cesji takiej umowy.
Informacje na temat cesji dostępne są w naszym FAQ.
Może jednak zdarzyć się tak, że wraz z cesją konieczna będzie zmiana taryfy. Chodzi jedynie o przypadki, gdy na numerze cedowanym obowiązuje taryfa biznesowa, a po cesji numer będzie zarejestrowany na osobę prywatną.
Nie zrozumieliśmy się...... żona nie prowadzi działalności gospodarczej, natomiast numer jest zarejestrowany na osobę taką działalność prowadzącą. Jakim cudem - nie wiem.
A dodam tylko, że umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych ma wytłuszczone dużymi jak wół literami napis "OSOBY FIZYCZNE".
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

jorgo,
- czyli Twoja żona jest tylko użytkownik tego numeru, a umowa była zawarta na kogoś innego, dobrze rozumiem?
W takim przypadku, aby dokonać cesji, musiałbyś udać się do punktu Plusa z prawowitym właścicielem numeru (tym, który podpisywał umowę na ten numer).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jorgo
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 14 kwie 2015, o 10:51

Re: Zakończenie umowy

Post autor: jorgo »

Droga Ewo.....umowa jest na moją żonę i ona używa tego numeru i ona podpisywała umowę. Gdy przyszliśmy żeby zrobić cesję, pan z salonu powiedział że nie może dokonać cesji, gdyż w systemie umowa figuruje jako na osobę prowadzącą działalność gospodarczą. Więc albo pan na okłamał i zbył albo w systemie jest bałagan.
Bardzo proszę o wyjaśnienie sprawy...... mogę podać numer umowy i inne potrzebne dane aby wyjaśnić ten bałagan do końca.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

jorgo,
- a jakie dane widzicie po zalogowaniu się do Plus online i wchodząc w zakładkę "Konto i formalności"?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jorgo
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 14 kwie 2015, o 10:51

Re: Zakończenie umowy

Post autor: jorgo »

Żona nie zakładała konta plus online, nigdy się nie logowała...ja na swoje 3 numery widzę swoje dane, pesel i 3 swoje numery
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

jorgo,
- w Plus online nie trzeba konta zakładać. Ma je każdy numer z naszej sieci. Po zalogowaniu będziecie mogli sprawdzić, na jakie dane faktycznie zarejestrowany jest numer żony.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jorgo
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 14 kwie 2015, o 10:51

Re: Zakończenie umowy

Post autor: jorgo »

Droga Ewo..... czy sugerujesz że umowa w formie papierowej którą posiada żona jest nieważna?

Ok...zalogowaliśmy się. W tej zakładce "konto i formalności" figuruje żona i jej pesel.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

jorgo,
- oczywiście, że jest ważna. Chodziło jedynie o zweryfikowanie przez Plus online, czy dane się zgadzają (czy nie ma np. jakiejś literówki, czy przestwionych cyfr w nr PESEL itp.).
Jeśli telefon zarejestrowany jest na Twoją żonę, to nie ma przeszkód żeby dokonać cesji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
guren
Prawie PlusManiak
Posty: 36
Rejestracja: 25 lip 2015, o 14:19

Re: Zakończenie umowy

Post autor: guren »

Czy jest gdzieś dostępny formularz wypowiedzenia umowy?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

guren,

nie ma standardowego druku wypowiedzenia umowy. Wniosek rezygnacyjny można wysłać listem poleconym na podany adres lub złożyć w Punkcie Sprzedaży.
Adres wysyłki:
Polkomtel Sp. z o.o.
Dział Obsługi Klienta
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jorgo
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 14 kwie 2015, o 10:51

Re: Zakończenie umowy

Post autor: jorgo »

Ewa_Plus pisze:jorgo,

Jeśli telefon zarejestrowany jest na Twoją żonę, to nie ma przeszkód żeby dokonać cesji.
Powiem tak: są na tym świecie rzeczy które nie śniły się nawet fizjologom....;) Sprawa jest w toku. O wynikach poinformuję.
ODPOWIEDZ