Rejestracja Numeru
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 23 kwie 2017, o 11:21
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witam. Kupiłem ostatnio pre-paid startówka ważna do 2018r. Zarejestrowałem w piątek 21 kwietnia ok godz 12 i do tej pory cały czas mam informację na wyświetlaczu: tylko alarmowe a jak chcę cokolwiek zrobić zadzwonić czy coś to wyświetla: poza zasięgiem sieci. Proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2017, o 10:20 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do odpowiedniego działu i wątku.
Powód: Przeniosłam do odpowiedniego działu i wątku.
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Gdzie rejestrowałeś?
Re: Aktywacja karty SIM - problem
W sklepie spożywczo - przemysłowym
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Wygląda że jej nie zarejestrowali lub rejestracja w sklepie następuje z opóźnieniem.
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Dostałem potwierdzenie że karta została zarejestrowana. Wczoraj pojechałem do plusa powiedziałem o co chodzi pan gdzieś zadzwonił pogadał sobie i powiedział mi że karta wczoraj lub najpóźniej dziś będzie już działać. Niestety jest godzina 12 a nic pozytywnego w dalszym ciągu nie widzę gdyż cały czas jest tak samo
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Wyłączyłeś i włączyłeś telefon? Zrób to teraz i daj znać.
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Tak robię to mniej więcej co godzinę i w dalszym ciągu nic. Pozostaje mi tylko czekać
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Tak. Wpadnij na forum jutro po 10:00 gdy Specjalista Plusa będzie już w pracy.
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Do 14 jestem w pracy, jeśli do tej godziny nic się nie poprawi to zaraz po 14 jestem
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Rejestracja Numeru
Witaj sovaldo,
jak aktualnie wygląda sytuacja? Po przelogowaniu telefonu karta nadal nie loguje się do sieci?
jak aktualnie wygląda sytuacja? Po przelogowaniu telefonu karta nadal nie loguje się do sieci?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rejestracja Numeru
Witam. Po zresetowaniu przed chwilą telefonu i wyciągnięciu karty sim i włożeniu jej ponownie nadal ten sam problem.
Tylko połączenia alarmowe i nie zarejestrowano w sieci
Tylko połączenia alarmowe i nie zarejestrowano w sieci
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Rejestracja Numeru
sovaldo,
jak próbujesz zadzwonić to pojawi się tylko informacja o połączeniach alarmowych? Nie ma żadnego komunikatu o konieczności zarejestrowania numeru?
jak próbujesz zadzwonić to pojawi się tylko informacja o połączeniach alarmowych? Nie ma żadnego komunikatu o konieczności zarejestrowania numeru?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rejestracja Numeru
Dokładnie tak na górnej belce wyświetla cały czas tylko połączenia alarmowe, a gdy wybieram np kod żeby sprawdzić stan konta to pokazuje nie zarejestrowano w sieci i nie mam żadnego komunikatu o konieczności rejestrowania
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Rejestracja Numeru
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rejestracja Numeru
Przesłałem.