Brak LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Brak LTE
-kl-, dziękujemy za informację
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Witam, jestem użytkownikiem taryfy Nowy Plus Internet na kartę. Każda próba, w tym również ręcznej rejestracji do sieci Plus (LTE) kończy się niepowodzeniem; logowanie w paśmie WCDMA przebiega prawidłowo. Dodam tylko, że przebywam w zasięgu technologii LTE, karta SIM jest dedykowana do jej obsługi (pierwsze 4 cyfry nr seryjnego to 14 14), do tego usługa LTE pozostaje aktywna na koncie, a sprzęt jest poprawnie skonfigurowany. W czym zatem należy upatrywać problemu w dostępie do LTE?
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Brak LTE
Fermin, z jakiego modelu telefonu/routera/modemu korzystasz? W jakiej lokalizacji (miejscowość, ulica)? Czy w tym miejscu i w tym samym urządzeniu, ale z inną kartą SIM łączyłeś się z siecią LTE? Czy ustawiony APN to: internet?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Witam, tak inna karta Plusa loguje się do sieci LTE w tej samej konfiguracji sprzętowo - lokalizacyjnej. APN jest właściwy. Korzystam m.in. z modemu Huawei E3276 z wymuszonym LTE (Wrocław). Problematyczna karta zwyczajnie nie rejestruje się w tym paśmie, choć jest dedykowana do obsługi LTE.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
Fermin, jaki komunikat pojawia się po wprowadzeniu kodu na aktywacje LTE: 101*11*23#? Ewentualnie zdezaktywuj usługę kodem 101*00*23# i aktywuj ponownie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
"Usługa LTE w Plusie Internet na Kartę została włączona". Niestety, niczego to nie zmienia w kwestii logowania w ww. paśmie.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
Fermin, przeloguj teraz urządzenie odłączając na chwile od komputera. Jeśli problem występuje dalej proszę prześlij numer przypisany do karty SIM przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Próba ręcznego zarejestrowania w sieci Plus (LTE) każdorazowo kończy się niepowodzeniem (screen w załączeniu). Nr telefonu przesłany w formularzu.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
Fermin, nie próbuj poprzez ręczna rejestracje, tylko w ustawieniach wybierz tryb tylko LTE i sprawdź ponownie (przerwij połączenie i nawiąż ponownie przy trybie tylko LTE).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Z trybu ręcznego skorzystałem jedynie na potrzeby diagnozowania problemu. Zawsze mam "tylko LTE" (typ sieci) w trybie automatycznego wyszukiwania i rejestrowania do sieci. Efekt jest ten sam, co przy ręcznym wymuszeniu rejestracji w konkretnej sieci/paśmie, z tą tylko różnicą, że nie jest generowany komunikat błędu o niepowodzeniu rejestracji. Ręczne logowanie w WCDMA przebiega prawidłowo.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
Fermin, sprawę przekazałem do dalszej analizy, dam znać jak już otrzymamy odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
Fermin, sprawdź teraz, nie powinno być już problemu .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Niestety, problem wciąż pozostaje nierozwiązany – nadal brak jest LTE. Karta zachowuje się tak, jakby nie posiadała uprawnień do rejestracji w tym konkretnym paśmie. Nie wiem już, co o tym sądzić?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
Fermin, sprawdź teraz .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ