Zakończenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Ewa_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 6975
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Zakończenie umowy
jorgo,
- czekam zatem na info. Mam nadzieję, że sprawa zakończy się sukcesem :)
- czekam zatem na info. Mam nadzieję, że sprawa zakończy się sukcesem :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Jeśli masz zamiar przenieść numer/y do innego operatora, to nie wypowiadaj u obecnego...nowy operator zrobi to za Ciebie :)guren pisze:Czy jest gdzieś dostępny formularz wypowiedzenia umowy?
Re: Zakończenie umowy
Witam,rozwiązałam umowę w Plusie na abonament.Chcę przejść NA kartę . Czy mogę to teraz zrobić gdy numer został wyłączony? I na jaką taryfę przejdę. Interesuje mnie Plus na kartę bez limitu.
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zakończenie umowy
Witaj lodyga,
kiedy numer został wyłączony?lodyga pisze: Czy mogę to teraz zrobić gdy numer został wyłączony?
Po zakończeniu umowy abonamentowej i złożeniu rezygnacji następuje przeniesienie numeru do oferty Plus na Kartę (aktualnie taryfy Ja+ Na Kartę) http://www.plus.pl/documents/16/c0163a8 ... _KARTE.pdf.lodyga pisze: I na jaką taryfę przejdę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Z 3 może 4 dni temu. Ale nie napisałam w wypowiedzeniu że chcę zachować numer.
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zakończenie umowy
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zakończenie umowy
lodyga,
sprawdź pocztę.
sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Mija już 3 tygodnie gdy byłem po raz pierwszy w salonie Plusa i chcieliśmy z żoną dokonać cesji jej numeru na mnie, ale nadal cisza.Ewa_Plus pisze:jorgo,
- czekam zatem na info. Mam nadzieję, że sprawa zakończy się sukcesem :)
Ponadto za wypowiedzenie umowy na internet LTE i TV w Cyfrowym Polsacie zabrano mi rabat na mój numer który jest trzecim produktem w Smartdom, a także na abonament tv który był drugim produktem w smartdom. Mimo że umowa obowiązuje nadal - czy to forma jakieś kary ze strony Cyfrowego Polsatu i Plusa? Tak się traktuje klientów w sieci Plus i CP???
No zobaczymy co dalej.
Ja cierpliwie czekam - na razie ;)
Re: Zakończenie umowy
jorgo,
- czy otrzymałeś jakąś informację w sprawie tej cesji, czemu się to przedłuża? Czy na numerze żony nie został może jakiś nieopłacony rachunek? Takie coś może być powodem opóźnienia.
- czy otrzymałeś jakąś informację w sprawie tej cesji, czemu się to przedłuża? Czy na numerze żony nie został może jakiś nieopłacony rachunek? Takie coś może być powodem opóźnienia.
- warunkiem utrzymania rabatów z tytułu smartDOM, jest nierozwiązywanie umowy uprawniającej oraz nie obniżanie na niej abonamentu. Zatem nie nastąpiła żadna "kara", tylko zadziałał regulamin.jorgo pisze:Ponadto za wypowiedzenie umowy na internet LTE i TV w Cyfrowym Polsacie zabrano mi rabat na mój numer który jest trzecim produktem w Smartdom, a także na abonament tv który był drugim produktem w smartdom.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Co znaczy "nierozwiązywanie"? Ja nie rozwiązałem - tylko wypowiedziałem, aby się rozwiązała w czasie ustalonym umową. Takie prawo mi przysługuje i nie może to być traktowane jako rozwiązanie sensu stricte!
Chcesz Ewo powiedzieć, że umowa z Plusem i CP jest dozgonna? hahahaha
Konsultanci na infolinii i w salonie zapewniali mnie że do chwili obowiązywania umowy rabaty będą zachowane.
Na koncie żony nie było - jak sugerowano - niezapłaconego rachunku!!! Wysłałem stosowne potwierdzenie przelewu.
Natomiast nie otrzymałem na chwilę obecną żadnej informacji co do biegu sprawy, na jakim jest etapie ani jaki jest rzeczywisty powód takiego staniu rzeczy.
Naprawdę, korzystałem z usług wszystkich operatorów ( poza Tmobile) ale takiego podejścia do klienta i bałaganu, swobody w interpretacji zapisów umowy jak w Plus i CP nie ma nigdzie.
Chcesz Ewo powiedzieć, że umowa z Plusem i CP jest dozgonna? hahahaha
Konsultanci na infolinii i w salonie zapewniali mnie że do chwili obowiązywania umowy rabaty będą zachowane.
Na koncie żony nie było - jak sugerowano - niezapłaconego rachunku!!! Wysłałem stosowne potwierdzenie przelewu.
Natomiast nie otrzymałem na chwilę obecną żadnej informacji co do biegu sprawy, na jakim jest etapie ani jaki jest rzeczywisty powód takiego staniu rzeczy.
Naprawdę, korzystałem z usług wszystkich operatorów ( poza Tmobile) ale takiego podejścia do klienta i bałaganu, swobody w interpretacji zapisów umowy jak w Plus i CP nie ma nigdzie.
Re: Zakończenie umowy
jorgo,
- chodzi o te numery, które mi kiedyś podsyłałeś?
- chodzi o te numery, które mi kiedyś podsyłałeś?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zakończenie umowy
jorgo,
dziękuję za potwierdzenie. Sprawę przekazaliśmy do wyjaśnienia.
dziękuję za potwierdzenie. Sprawę przekazaliśmy do wyjaśnienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
No!
To chciałem poinformować, że od dzisiejszego dnia numer żony został przeniesiony cesją na mnie, jest juz widoczny na moim koncie.
Niestety, ale musiałem iść po raz kolejny do salonu, cesja została sporządzona odręcznie - poza systemem, pisma zostały wysłane pocztą.....itd.
W sumie cała czynność z przeniesieniem jednego numery z żony na mnie trwała dokładnie miesiąc czasu. W tym cztery wizyty w salonie, kilka telefonów na infolinii i kilka postów na tym Forum.
Tak wygląda traktowanie klienta w Plusie.
Czekam nadal na pismo wyjaśniające z jakiego powodu tej cesji nie można było przeprowadzić przez tak długi okres czasu.
To chciałem poinformować, że od dzisiejszego dnia numer żony został przeniesiony cesją na mnie, jest juz widoczny na moim koncie.
Niestety, ale musiałem iść po raz kolejny do salonu, cesja została sporządzona odręcznie - poza systemem, pisma zostały wysłane pocztą.....itd.
W sumie cała czynność z przeniesieniem jednego numery z żony na mnie trwała dokładnie miesiąc czasu. W tym cztery wizyty w salonie, kilka telefonów na infolinii i kilka postów na tym Forum.
Tak wygląda traktowanie klienta w Plusie.
Czekam nadal na pismo wyjaśniające z jakiego powodu tej cesji nie można było przeprowadzić przez tak długi okres czasu.