Zauważyłem ostatnio taki problem z numerem mojej Mamy, uaktywniłem jej taryfę nowy plush i pobiera jej 25 zł/mc z konta, ale wczoraj pobrało także 10 zł, za poprzednią taryfę, z plusa na kartę i taryfy nielimitowane rozmowy i smsy w plusie i rok ważności konta. Próbowałem wyłączyć tą drugą usługę różnymi kodami:
- *136*00*11#,
- *136*00*17#,
- *136*00*18#,
ale cały czas wyskakuje mi komunikat "Usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj się z BOK"
Proszę o pomoc w wyłączeniu taryfy Ja+ na kartę
Po wpisaniu *136# dostałem takiego smsa:
Aktywne promocje: Internet, rozmowy, sms/mms bez limitu 25-05-2017; rozmowy i smsy bez limitu w sieci 24-05-2017
patryk7588 pisze:Zaloguj się tutaj: http://www.ebok.pl
Tam wyłączysz niepotrzebną promocję.
Zgadza się, dezaktywacja promocji powinna być możliwa w webowej wersji aplikacji Plus online. Jeżeli tak by nie było, to jej wyłączenia można dokonać również przez telefoniczny lub mailowy kontakt z naszym BOK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sytuacja zdarza się już nie pierwszy raz ale ostatnio to jest jakieś chore. Mam na koncie koło 8 zł i wykupiony pakiet bodajże 1.5 Gb internetu (15 zł miesięcznie w taryfie ja+na kartę). Wszystko było dobrze gdy nagle wejście w internet łykało mi kasę z konta mimo iż ani pakiet mi się nie skończył. Jedynie o niskim stanie konta -,- .
Załadowałem za 10zł i znów wszedłem na 2 strony internetowe żeby po minucie (nawet stron nie doładowało) dostałem kolejnego wspaniałego smsa że na koncie zostało mi 0.04 zł
Co to k...a ma być? Nie pierwszy raz taki numer mi plus odwala.
Ostatnio zmieniony 22 maja 2017, o 10:18 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączono wątki - ten sam temat.
Z tego co podajesz, to aktualnie pakiet jest zawieszony na Twoim koncie (nieopłacony), tym samym wszelkie rozliczenia następują ze środków zgromadzonych na koncie głównym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
czyli straciłem 28zł i dalej pakietu nie mam, bardzo k.. dziękuje plusz, poza tym wcześniej była taka opcja że jak pakiet się skończył to się prędkość obniżała i tyle, nie żarło kasy z konta. Jeszcze raz wielkie k..a dzięki....
Żeby chociaż smsa wysłać, ale nie, po co klienta informować.