Usługa "Kto dzwonił"

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
adekada
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 2 mar 2017, o 16:01

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: adekada »

Bardzo prosze o pomoc w problemie. Nie działa usługa "Kto dzwonił" gdy mam zajęty tel. Wznawiałam ją za pomocą sms i nic.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Joanna_Plus »

adekada,

poczta głosowa na tym numerze jest aktywna czy wyłączona?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
erwp
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 6 maja 2017, o 12:41

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: erwp »

Mam to samo, przeszedłem do PLUSH i trochę mnie to dziwi, w poprzednich sieciach nie zwracałem na to uwagi bo ta usługa (oczekiwanie i ewentualnie sms) były standardem a tu od razu jak nie mogłem włączyć oczekujących w BOA dostałem odpowiedź że w moim pakiecie ta opcja nie działa, pomyślałem sobie że może sms w trakcie rozmowy będzie ok, ale fakt jest taki że podczas gdy prowadzę rozmowę to dzwoniący dostaje wiadomość o braku możliwości kontaktu a ja otrzymuje wiadomość około minuty po tym jak skończę rozmowę. Coś tu nie tak, przez przypadek znalazłem ten wątek i widzę że nie jest to normalne.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: habish »

Te usługi nie są dostępne w ofercie na kartę.
Może pomyśl nad Plush Abo?
erwp
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 6 maja 2017, o 12:41

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: erwp »

Ale jak nie dostępne, to bardziej wygląda jak jakaś awaria systemu w sieci generująca takie właśnie problemy (pisze o braku dostępności podczas gdy rozmawiam - a powienien być choćby sygnał zajętosci), na abo się nie zdecyduje, mysle ze problemy o których mowa w wątku zostaną, tylko nie będę mógł nic zrobic bo moje ręce wiązać będzie umowa.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: habish »

Połączenia oczekujące nie są dostępne w ofercie na kartę.
erwp
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 6 maja 2017, o 12:41

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: erwp »

Rozumiem, ale dzwoniący powienien usłyszeć sygnał zajętosci próbując się połączyć w trakcie mojej rozmowy, ja powinienem dostać sms o próbie połączenia, czy to też nie jest dostępne w plush na karte?
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: habish »

To jest dostępne.
erwp
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 6 maja 2017, o 12:41

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: erwp »

patryk7588 pisze:To jest dostępne.
U mnie nie, dzwoniący dostaje informacje że jestem poza zasięgiem itd, co mogę zrobić w tej sytuacji?

Wysłane z mojego MI 5s przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Joanna_Plus »

erwp,
erwp pisze:U mnie nie, dzwoniący dostaje informacje że jestem poza zasięgiem
Czy na Twoim numerze aktualnie jest włączona Notka SMS?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dzikus911
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 7 maja 2017, o 14:17

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: dzikus911 »

Jestem nowym użytkownikiem Plusha na kartę. Na wstępie zszokowało mnie to, że w tej taryfie nie działa opcja "połączenie oczekujące", ale cóż skoro nie to nie. Natomiast nie rozumiem dlaczego jeżeli prowadzę z kimś rozmowę to inna osoba próbująca się w tym czasie do mnie dodzwonić zamiast sygnału zajętości ma z automatu odrzucone połączenie!!! Proszę o odpowiedź czy można coś z tym zrobić?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Joanna_Plus »

dzikus911,

prośba o odpowiedź również na to pytanie:
Joanna_Plus pisze:Czy na Twoim numerze aktualnie jest włączona Notka SMS?
http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=2696
Ostatnio na koncie tego numeru była dezaktywowana poczta głosowa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dzikus911
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 7 maja 2017, o 14:17

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: dzikus911 »

Szczerze to nie wiem czy notka jest włączona jeżeli chodzi o to czy otrzymuje smsy po zakończeniu rozmowy że ktoś dzwonił to tak, a poczta była dezaktywowana. Chodzi mi głównie o to żeby w przypadku gdy prowadzę rozmowę inna osoba próbująca się w tym czasie do mnie dodzwonić miała normalnie sygnał zajętości a nie odrzucone połączenie z automatu bo wtedy nie wiadomo co tak naprawdę się dzieje
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Joanna_Plus »

dzikus911,

zatem prośba o następujące działania:
- włączenie i wyłączenie poczty głosowej (kody: wł. *122*11#/wł. *122*00#),
- wyłączenie usługi Notka SMS: *122*00*03#.

Po tych czynnościach przeloguj telefon (wył./wł.) i zweryfikuj czy sytuacja nadal występuje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dzikus911
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 7 maja 2017, o 14:17

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: dzikus911 »

Postąpiłem zgodnie z instrukcją i w dalszym ciągu kiedy z kimś rozmawiam i próbuje zadzwonić na mój numer z drugiego telefonu to nie mam żadnego sygnału tylko automatycznie odrzuca mi połączenie
ODPOWIEDZ