Wybór modemu/routera i pytania o ofertę
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 37
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 21 lut 2017, o 22:26
Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę
Hey.
Czy jak Dochodzi do agregacji pasm załóżmy że połączyło się LTE 800 MHz + 1800 MHz to powinno być połączenie 25 MHz?
LTE800 ma 5 MHz
LTE1800 ma 20 MHz
LTE2600 ma 20 MHz
Czy jak Dochodzi do agregacji pasm załóżmy że połączyło się LTE 800 MHz + 1800 MHz to powinno być połączenie 25 MHz?
LTE800 ma 5 MHz
LTE1800 ma 20 MHz
LTE2600 ma 20 MHz
Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę
Czy można to sprawdzić jakimś zewnętrznym programem czy w ogóle jest połączenie w agregacji pasm?
Mój Router DWR-960.
Pozdrawiam
Mój Router DWR-960.
Pozdrawiam
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę
Niestety, w tym modelu na obecną chwilę nie jest to możliwe.ZbysiO28 pisze:Czy można to sprawdzić jakimś zewnętrznym programem czy w ogóle jest połączenie w agregacji pasm?
Mój Router DWR-960.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę
Rozumiem ,pytam się bo nie wydaje mi się żeby ten Router miał możliwość [Carrer Agregaction] łącząc się pasmem tylko 20 MHz.
Pewnie to jest LTE 1800 MHz :(
Download non stop w granicach 35-41 MB/s niekiedy podskoczy do 57 MB/s ale to w dwóch testach na 50 :(
Pewnie to jest LTE 1800 MHz :(
Download non stop w granicach 35-41 MB/s niekiedy podskoczy do 57 MB/s ale to w dwóch testach na 50 :(
Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę
Właśnie przedłużyłam umowę na internet LTE bez limitu. Wybrałam modem ZTE MF971V. Ponieważ Pani w punkcie sprzedaży nie bardzo umiała odpowiedzieć mam kilka pytań dotyczących procesu instalacji:
1. Czy muszę odinstalować poprzednią wersję iPlus Manager (sprzed ok. 2lat)
2. Czy muszę zainstalować nową aplikację np. Plus Internet (jeśli tak to jaką), czy też modem ZTE MF971V ma ją wgraną i jej instalacja nastąpi automatycznie.
3. Jak przebiega proces instalacji i uruchomienia modemu?
4. Czy są jakieś specyficzne kwestie o których powinnam wiedzieć.
Proszę o odpowiedź i wskazówki.
1. Czy muszę odinstalować poprzednią wersję iPlus Manager (sprzed ok. 2lat)
2. Czy muszę zainstalować nową aplikację np. Plus Internet (jeśli tak to jaką), czy też modem ZTE MF971V ma ją wgraną i jej instalacja nastąpi automatycznie.
3. Jak przebiega proces instalacji i uruchomienia modemu?
4. Czy są jakieś specyficzne kwestie o których powinnam wiedzieć.
Proszę o odpowiedź i wskazówki.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę
Jeśli uzyskujesz połączenie w LTE1800, to sygnał LTE800 jest tym bardziej dostępny, a więc również agregacja.ZbysiO28 pisze:Pewnie to jest LTE 1800 MHz :(
1. Tak, aplikacja nie jest potrzebna do obsługi routera.
2. ZTE MF971V to router nie jest potrzebna do niego żadna aplikacja.
3. Pierwsze kroki (instrukcja) powinny być dołączone do urządzenia. Ogólnie wszystkie funkcje dostępne są w panelu admina pod adresem: 192.168.0.1
4. ZTE MF971V to router nie modem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę
Czy w trakcie ładowania routera można dalej korzystac z internetu?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę
Marta76, tak.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę
Panie Krzysiu czy mógłby Pan mi powiedzieć które Routery mają manualną możliwość wyboru pasm .
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę
ZbysiO28, DWR-966, B315 (LTE Watch), ODU-IDU 200.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę
Witam.
Czy jest może nowa wersja Firmware do Routera DWR-960? jeśli tak gdzie można mniej więcej szukać tego Oprogramowania.
Pozdrawiam
Czy jest może nowa wersja Firmware do Routera DWR-960? jeśli tak gdzie można mniej więcej szukać tego Oprogramowania.
Pozdrawiam
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę
ZbysiO28, pliki dotyczące oprogramowania urządzeń internetowych zamieszczamy na stronie: http://www.plus.pl/internet-pobierz
Aktualizacja do routera D-Link DWR-960 nie jest dostępna. Jeśli Twoje pytanie jest związane z tym, że według Ciebie urządzenie działa nieprawidłowo to zalecam oddanie sprzętu do serwisu w ramach gwarancji.
Aktualizacja do routera D-Link DWR-960 nie jest dostępna. Jeśli Twoje pytanie jest związane z tym, że według Ciebie urządzenie działa nieprawidłowo to zalecam oddanie sprzętu do serwisu w ramach gwarancji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę
ZbysiO28 mam ten sam router i u mnie też to nie działa. BOK się wypiął i zostałem z routerem na raty który nie agreguje pasm. Zastanawiam się czy go nie sprzedać i zakupić coś solidnego co na pewno będzie działać.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę
Adriano08, bardzo nam przykro, ale niestety, w tym modelu na obecną chwilę nie jest to możliwe.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ