SmartDOM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 9 maja 2017, o 13:12
Re: SmartDOM
Niestety nie pamietam daty i godziny co było w pazdzierniku . A TERAZ NAJLEPSZE . chwile temu dzwonił do mnie szwagier i tez dostał fakture bez rabatu , . Przenosił dwa numery w listopadzie z play do plusa ( ALE NIE BRAŁ TV jak ja ) tylko dwa abonamenty po 69.99 i tez konsultant mu wmawiał ze dostanie na drugi numer rabat 10 zł a nic nie dostał. WOW no dziwne to strasznie ze i mi i szwagrowi konsultanci te same kity wciskali :)
Re: SmartDOM
Celowo kłamią. Ja bym też się nadział na tą dychę jak by nie to forum. Wszyscy kłamali nie tylko jeden ,a tu specjaliści mówili co innego. Teraz przed każdą decyzją i o wszystkie rzekome rabaty i promocje pytam na tym forum . Co tu powiedzą to jest święta prawda i nie słucham żadnych oszustów ,tak zwanych konsultantów. Są i oczywiście uczciwi ,ale to rzadkość w dzisiejszych czasach ,nastawionych na sprzedaż i jak największą prowizję od niej.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
monkey22,
Zgodnie z tym, co pisała Ewa Plus, umowa powinny być zawarta w ofercie dedykowanej do Programu smartDOM.
w jakich promocjach umowy zostały zawarte?monkey22 pisze: dzwonił do mnie szwagier i tez dostał fakture bez rabatu ,
Zgodnie z tym, co pisała Ewa Plus, umowa powinny być zawarta w ofercie dedykowanej do Programu smartDOM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
w tej samej co ja. a najlepsze bo rozmawiał z konsultantem na GŁOSNYM i kilak osob słyszało jak wciskał ze dostanie rabat 10 zł na kolejny numer.Basia_Plus pisze:monkey22,
w jakich promocjach umowy zostały zawarte?monkey22 pisze: dzwonił do mnie szwagier i tez dostał fakture bez rabatu ,
Zgodnie z tym, co pisała Ewa Plus, umowa powinny być zawarta w ofercie dedykowanej do Programu smartDOM.
PS> moje umowy były zawarte w programie smartdom bo przeciez mam 50% tansza telewizje z racji tego ze wykupiłem abonamanety na telefony i tv w plusie i polsacie. Cały czas podkreslam ze konsultanci perfidnie kłamali i obiecywali te rabaty .Na przyszłośc bede madrzejszy i będe kazda rozmowe nagrywał i przechowywał pliki w laptopie do pierwszej faktury
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
monkey22,
Podaj nam tutaj numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
zatem zgodnie z tym, co sugerował Patryk 7588 złóż ponownie reklamację w tej sprawie. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.monkey22 pisze:obiecywali te rabaty
Podaj nam tutaj numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
złożyłem ponownie reklamacje i po godzinie otrzymałem juz SMS a nie maila że na reklamacje otrzymałem już wczesniej odpowiedz i ponowna reklamacja nie bedzie rozpatrzona. .Basia_Plus pisze:monkey22,
zatem zgodnie z tym, co sugerował Patryk 7588 złóż ponownie reklamację w tej sprawie. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.monkey22 pisze:obiecywali te rabaty
Podaj nam tutaj numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
Jedynie wiem +- w jakie dni prowadziłem rozmowy z konsultantami i to wszystko . Nie upierałbym sie ale nie lubie jak ktos mnie oszukuje i to w taki perfidny sposób , Ktoś powie ze głupie 10zł ale za cały okres umowy to jest 180 i o sam fakt chodzi.
Re: SmartDOM
monkey22,
- czy mógłbyś przesłać mi treść swojego maila z tą dzisiejszą reklamacją przez ten formularz?
- czy mógłbyś przesłać mi treść swojego maila z tą dzisiejszą reklamacją przez ten formularz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Prosze przeczytac, Mam zdjecia tej rozmowy z konsultantem.. Teraz dokonałem rozmowy takiej samej jak przed podpisywaniem umów gdzie miałem dostac rabat .Dokładnie tak samo rozmowy wyglądały .. Czy to jest ok??
Witaj w Plus
Katarzyna xxxxxxxx
Konsultant Sprzedaży
Katarzyna xxxxxxx
Witaj, Tomasz. W czym mogę pomóc?
Tomasz
Witam. Mam pytanie , Chodzi o abonamenty za 69.99 - czy przy przeniesieniu z innych sieci dwóch abonamentów przysługuje rabat 10zł na drugi abonament??? Tzn. przenosząc pierwszy abonament z Tmobile będe płacił 69.99 i jak dodatkowo przeniosę kolejny abonament z PLAY to załapie sie na rabat 10zł i całościowy abonament będzie wynosił 129.99zł??
Katarzyna xxxxxxxx
Jeśli przeniesienie Pan dwa numery jednocześnie to na drugi numer otrzyma Pan rabat -50%
Tomasz
oba abonamenty na jedno nazwisko i jednakowe dane.
Rabat 50% bede chciał wykorzystać na TV w Polsacie bo tez bede przenosił z NC+
Przyjmijmy taki scenariusz ze przenosze pierwszy numer za 69.99 ./ potem biore TV w polsacie i dostaje rabat 50% a pozniej przenosze kolejny numer na abonament to czy wtedy dostane 10 zł rabatu na kolejny abonament
Katarzyna xxxxxxxx
tak, jak najbardziej
Tomasz
I jest to pewne ?? nie bedzie niespodzianek na pierwszej fakturze ?? przyjdzie za telefony 129.99 a nie 139.99??
Katarzyna xxxxxxx
Nie będzie takiej sytuacji.
Tomasz
ok. dziekuje
Przeczytana
Witaj w Plus
Katarzyna xxxxxxxx
Konsultant Sprzedaży
Katarzyna xxxxxxx
Witaj, Tomasz. W czym mogę pomóc?
Tomasz
Witam. Mam pytanie , Chodzi o abonamenty za 69.99 - czy przy przeniesieniu z innych sieci dwóch abonamentów przysługuje rabat 10zł na drugi abonament??? Tzn. przenosząc pierwszy abonament z Tmobile będe płacił 69.99 i jak dodatkowo przeniosę kolejny abonament z PLAY to załapie sie na rabat 10zł i całościowy abonament będzie wynosił 129.99zł??
Katarzyna xxxxxxxx
Jeśli przeniesienie Pan dwa numery jednocześnie to na drugi numer otrzyma Pan rabat -50%
Tomasz
oba abonamenty na jedno nazwisko i jednakowe dane.
Rabat 50% bede chciał wykorzystać na TV w Polsacie bo tez bede przenosił z NC+
Przyjmijmy taki scenariusz ze przenosze pierwszy numer za 69.99 ./ potem biore TV w polsacie i dostaje rabat 50% a pozniej przenosze kolejny numer na abonament to czy wtedy dostane 10 zł rabatu na kolejny abonament
Katarzyna xxxxxxxx
tak, jak najbardziej
Tomasz
I jest to pewne ?? nie bedzie niespodzianek na pierwszej fakturze ?? przyjdzie za telefony 129.99 a nie 139.99??
Katarzyna xxxxxxx
Nie będzie takiej sytuacji.
Tomasz
ok. dziekuje
Przeczytana
Ostatnio zmieniony 11 maja 2017, o 08:22 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: ukryłam dane
Powód: ukryłam dane
Re: SmartDOM
- obecnie program smartDOM działa na nieco innych zasadach. Regulamin obowiązujący jesienią zeszłego roku zakładał możliwość uzyskania Benefitu pod warunkiem zawarcia umowy w dedykowanej promocji.monkey22 pisze:Witam,
W październiku 2016 roku przeniosłem abonament z Tmobile do plusa i zakupiłem abo 69.99 z telefonem honor . (...) miesiąc później przeniosłem drugi abonament ( tym razem z PLAY) i również zakupiłem abo 69.99 z telefonem honor. (...)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Niech mi pani wierzy że sobie nic nie wymyśliłem i dokładnie takie same informacje przekazało mi kilku konsultantów ( chat i infolinia) nie robiłbym z siebie głupka po forach gdyby mi nikt nie wciskał rabatów na drugi numer. Ponadto grzecznie bym zapłacił fakture na 139.99 i nie szukał teorii spiskowych.,Zwyczajnie czuje się oszukany i wprowadzony w błąd przez konsultantów .Ewa_Plus pisze:- obecnie program smartDOM działa na nieco innych zasadach. Regulamin obowiązujący jesienią zeszłego roku zakładał możliwość uzyskania Benefitu pod warunkiem zawarcia umowy w dedykowanej promocji.monkey22 pisze:Witam,
W październiku 2016 roku przeniosłem abonament z Tmobile do plusa i zakupiłem abo 69.99 z telefonem honor . (...) miesiąc później przeniosłem drugi abonament ( tym razem z PLAY) i również zakupiłem abo 69.99 z telefonem honor. (...)
Re: SmartDOM
monkey22,
- dlatego zaproponowałam pomoc:
- dlatego zaproponowałam pomoc:
Ewa_Plus pisze:monkey22,
- czy mógłbyś przesłać mi treść swojego maila z tą dzisiejszą reklamacją przez ten formularz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
ok poszlo.
Re: SmartDOM
monkey22,
- dziękuję. Przekazałam do ponownej weryfikacji.
- dziękuję. Przekazałam do ponownej weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Dziękuje bardzo .
Re: SmartDOM
Dziś zadzwonił do mnie konsultant i stwierdził ze reklamacja po głębszej analizie była zasadna i została zrealizowana pozytywnie i że następna faktura bedzie już z rabatem.Dziwne to że co konsultant to inaczej opowiadał no i dwie pierwsze reklamacja negatywne ze nie ma podstaw do rabatu a ostatecznie jednak uznali . Echh ,wychodzi na to ze człowiek cały czas musi walczyc o swoje . Dzięki za pomoc