Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 25 kwie 2017, o 18:15
Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.
Witam, mam pewien problem i nie znam jego przyczyny, ponieważ koszty na umowie mojego abonamentu wraz z telefonem to niecałe 70 zł. Abonament 26zł + rata za telefon 46 zł (kwoty w zaokrągleniu).
A fakturą, którą otrzymuje to aż 94,96 zł. jest to ponad 20 zł więcej. W emailu otrzymuje fakturę, gdzie jest napisane o jakimś pakiecie wymiennym 120 UE ale nie ma nic napisane o tym czy on generuje te dodatkowe koszty. Czy dodatkowe koszty mogą być spowodowane tym pakietem?
A fakturą, którą otrzymuje to aż 94,96 zł. jest to ponad 20 zł więcej. W emailu otrzymuje fakturę, gdzie jest napisane o jakimś pakiecie wymiennym 120 UE ale nie ma nic napisane o tym czy on generuje te dodatkowe koszty. Czy dodatkowe koszty mogą być spowodowane tym pakietem?
Re: Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.
Nie, ten pakiet jest zawarty w taryfie. Wszystkie informacje masz zawarte w fakturze.
Czy to jest twoja pierwsza faktura?
Czy to jest twoja pierwsza faktura?
Re: Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.
njugaj,
- potwierdzam, pakiet wymienny 120 UE jest darmowy.
Przeczytaj jakie pozycje masz na fakturze.
Jeśli jest to Twoja pierwsza faktura, to poza abonamentem z góry za nowy okres rozliczeniowy doliczona jest też proporcjonalna wartość abonamentu od dnia aktywacji do końca pierwszego cyklu.
- potwierdzam, pakiet wymienny 120 UE jest darmowy.
Przeczytaj jakie pozycje masz na fakturze.
Jeśli jest to Twoja pierwsza faktura, to poza abonamentem z góry za nowy okres rozliczeniowy doliczona jest też proporcjonalna wartość abonamentu od dnia aktywacji do końca pierwszego cyklu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.
To nie jest moja pierwsza faktura, 3 miesiace mialem tylko rate za telefon to bylo 46 zł a później po 3 miesiącach rachunki zaczęły być po 100 zł. Wyraźnie mam w umowie napisane ze abonament to 26 zł i nie rozumiem skąd takie wysokie opłaty.
Re: Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.
Wystarczy uważnie przeczytać co pisze na fakturze - poznasz składniki opłaty.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.
njugaj,
czy sprawdzałeś na fakturze za co jest naliczona dodatkowa opłata?njugaj pisze:nie rozumiem skąd takie wysokie opłaty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.
Dołączę się do tematu. Ostatnio przeszedłem z oferty Plush na kartę na ofertę Plush ABO L, gdzie opłata regulaminowa z aktywną e-fakturą wynosi 24,99. Otrzymałem właśnie pierwszą fakturę opiewającą na kwotę 31,66 PLN. Spytam skąd taka rozbieżność?
Re: Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.
Pierwsza faktura, czyli pewnie proporcjonalna opłata za pierwszy, niepełny okres rozliczeniowy.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.
huba21,
zgodnie z tym, co napisał zif, jeśli jest to Twoja pierwsza faktura to opłata za abonament jest naliczana od momentu rozpoczęcia świadczenia usług do końca okres rozliczeniowego oraz na kolejny miesiąc (z góry).
zgodnie z tym, co napisał zif, jeśli jest to Twoja pierwsza faktura to opłata za abonament jest naliczana od momentu rozpoczęcia świadczenia usług do końca okres rozliczeniowego oraz na kolejny miesiąc (z góry).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.
Witam.Posiadam umowę internet 30GB oferta z telefonem + 3 abonamenty gratis.Kurierowi za sprzęt przy odbiorze zapłacone.Pierwszy rachunek(aktywacja plus rata) zapłacony.Drugi (rata) zapłacony.Dziś otrzymałam fakturę w kwocie 30 zł (rata) plus 7 zł za abonament? Z tego co rozumię po przeczytaniu umowy oraz po wcześniejszej rozmowie z pracownicą w Plus powinnam zapłacić tylko (trzecią i ostatnią) ratę w wysokosci 30 zł.Dopiero następna faktura 60zł (rata+abonament) plus doliczona opłata za kilka dni (od zawarcia umowy do początku okr.rozlicz).Więc pytanie skąd te 7 zł ?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.
Witaj wisanow,
podejrzewam, że jest to ta proporcjonalnie wyliczona opłata za kilka dni, od dnia aktywacji karty SIM do początku okresu rozliczeniowego. Jeśli chcesz to dokładnie sprawdzić, najlepiej skontaktuj się proszę w tej sprawie z Działem Obsługi Klienta.
podejrzewam, że jest to ta proporcjonalnie wyliczona opłata za kilka dni, od dnia aktywacji karty SIM do początku okresu rozliczeniowego. Jeśli chcesz to dokładnie sprawdzić, najlepiej skontaktuj się proszę w tej sprawie z Działem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.
Dziękuję Marta za odpowiedź.Możliwe, że jest jak mówisz tylko dziwi mnie, że jest ona naliczona o miesiąc za wcześnie.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.
wisanow,
powyższa sytuacja wymaga wglądu w Twoje konto. Zgodnie z tym co pisała Marta_Plus skontaktuj się proszę z Działem Obsługi Klienta.
powyższa sytuacja wymaga wglądu w Twoje konto. Zgodnie z tym co pisała Marta_Plus skontaktuj się proszę z Działem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Płatność
Witam! Mam dziwny problem. A więc dnia 13.11.17r zawarłem umowę z plusem odnośnie telefonu na abonament. Według tego co przedstawiał mi pracownik miałem ogólnie płacić 69 zł, czy coś koło tego. połowa była z racji abonamentu, a druga jako rata za telefon. I tutaj zaczynają się schody, gdyż dostałem fakturę z czasem do zapłaty 4 grudzień, czyli po nie po miesiącu jak powinno być normalnie i jak przedstawiono mi w salonie, dodatkowo z tego co mi powiedział pracownik miało być tak, że do okresu wakacji z racji promocji nie płaci się za abonament, tylko za samą ratę za telefon. Nie mniej na rachunku jaki przyszedł jest kwota za to i za to, czy ktoś mi może wytłumaczyć z jakiej racji? Skoro na umowie jest inaczej i tu inaczej?
Ostatnio zmieniony 24 lis 2017, o 12:24 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Re: Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.
Witaj Hara20,
- podaj proszę pełną nazwę promocji, w której podpisywałeś umowę.
- podaj proszę pełną nazwę promocji, w której podpisywałeś umowę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ