Zakończenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

jorgo,
- czekam zatem na info. Mam nadzieję, że sprawa zakończy się sukcesem :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jorgo
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 14 kwie 2015, o 10:51

Re: Zakończenie umowy

Post autor: jorgo »

guren pisze:Czy jest gdzieś dostępny formularz wypowiedzenia umowy?
Jeśli masz zamiar przenieść numer/y do innego operatora, to nie wypowiadaj u obecnego...nowy operator zrobi to za Ciebie :)
Awatar użytkownika
lodyga
Szalony PlusManiak
Posty: 1502
Rejestracja: 9 maja 2009, o 19:49
Lokalizacja: Legnica

Re: Zakończenie umowy

Post autor: lodyga »

Witam,rozwiązałam umowę w Plusie na abonament.Chcę przejść NA kartę . Czy mogę to teraz zrobić gdy numer został wyłączony? I na jaką taryfę przejdę. Interesuje mnie Plus na kartę bez limitu.
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj lodyga,
lodyga pisze: Czy mogę to teraz zrobić gdy numer został wyłączony?
kiedy numer został wyłączony?
lodyga pisze: I na jaką taryfę przejdę.
Po zakończeniu umowy abonamentowej i złożeniu rezygnacji następuje przeniesienie numeru do oferty Plus na Kartę (aktualnie taryfy Ja+ Na Kartę) http://www.plus.pl/documents/16/c0163a8 ... _KARTE.pdf.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
lodyga
Szalony PlusManiak
Posty: 1502
Rejestracja: 9 maja 2009, o 19:49
Lokalizacja: Legnica

Re: Zakończenie umowy

Post autor: lodyga »

Z 3 może 4 dni temu. Ale nie napisałam w wypowiedzeniu że chcę zachować numer.
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

lodyga,

prześlij proszę numer, którego to dotyczy poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
lodyga
Szalony PlusManiak
Posty: 1502
Rejestracja: 9 maja 2009, o 19:49
Lokalizacja: Legnica

Re: Zakończenie umowy

Post autor: lodyga »

POszło :)
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

lodyga,

sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jorgo
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 14 kwie 2015, o 10:51

Re: Zakończenie umowy

Post autor: jorgo »

Ewa_Plus pisze:jorgo,
- czekam zatem na info. Mam nadzieję, że sprawa zakończy się sukcesem :)
Mija już 3 tygodnie gdy byłem po raz pierwszy w salonie Plusa i chcieliśmy z żoną dokonać cesji jej numeru na mnie, ale nadal cisza.
Ponadto za wypowiedzenie umowy na internet LTE i TV w Cyfrowym Polsacie zabrano mi rabat na mój numer który jest trzecim produktem w Smartdom, a także na abonament tv który był drugim produktem w smartdom. Mimo że umowa obowiązuje nadal - czy to forma jakieś kary ze strony Cyfrowego Polsatu i Plusa? Tak się traktuje klientów w sieci Plus i CP???
No zobaczymy co dalej.
Ja cierpliwie czekam - na razie ;)
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

jorgo,
- czy otrzymałeś jakąś informację w sprawie tej cesji, czemu się to przedłuża? Czy na numerze żony nie został może jakiś nieopłacony rachunek? Takie coś może być powodem opóźnienia.
jorgo pisze:Ponadto za wypowiedzenie umowy na internet LTE i TV w Cyfrowym Polsacie zabrano mi rabat na mój numer który jest trzecim produktem w Smartdom, a także na abonament tv który był drugim produktem w smartdom.
- warunkiem utrzymania rabatów z tytułu smartDOM, jest nierozwiązywanie umowy uprawniającej oraz nie obniżanie na niej abonamentu. Zatem nie nastąpiła żadna "kara", tylko zadziałał regulamin.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jorgo
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 14 kwie 2015, o 10:51

Re: Zakończenie umowy

Post autor: jorgo »

Co znaczy "nierozwiązywanie"? Ja nie rozwiązałem - tylko wypowiedziałem, aby się rozwiązała w czasie ustalonym umową. Takie prawo mi przysługuje i nie może to być traktowane jako rozwiązanie sensu stricte!
Chcesz Ewo powiedzieć, że umowa z Plusem i CP jest dozgonna? hahahaha
Konsultanci na infolinii i w salonie zapewniali mnie że do chwili obowiązywania umowy rabaty będą zachowane.
Na koncie żony nie było - jak sugerowano - niezapłaconego rachunku!!! Wysłałem stosowne potwierdzenie przelewu.
Natomiast nie otrzymałem na chwilę obecną żadnej informacji co do biegu sprawy, na jakim jest etapie ani jaki jest rzeczywisty powód takiego staniu rzeczy.
Naprawdę, korzystałem z usług wszystkich operatorów ( poza Tmobile) ale takiego podejścia do klienta i bałaganu, swobody w interpretacji zapisów umowy jak w Plus i CP nie ma nigdzie.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

jorgo,
- chodzi o te numery, które mi kiedyś podsyłałeś?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jorgo
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 14 kwie 2015, o 10:51

Re: Zakończenie umowy

Post autor: jorgo »

Tak
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

jorgo,

dziękuję za potwierdzenie. Sprawę przekazaliśmy do wyjaśnienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jorgo
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 14 kwie 2015, o 10:51

Re: Zakończenie umowy

Post autor: jorgo »

No!
To chciałem poinformować, że od dzisiejszego dnia numer żony został przeniesiony cesją na mnie, jest juz widoczny na moim koncie.
Niestety, ale musiałem iść po raz kolejny do salonu, cesja została sporządzona odręcznie - poza systemem, pisma zostały wysłane pocztą.....itd.
W sumie cała czynność z przeniesieniem jednego numery z żony na mnie trwała dokładnie miesiąc czasu. W tym cztery wizyty w salonie, kilka telefonów na infolinii i kilka postów na tym Forum.
Tak wygląda traktowanie klienta w Plusie.
Czekam nadal na pismo wyjaśniające z jakiego powodu tej cesji nie można było przeprowadzić przez tak długi okres czasu.
ODPOWIEDZ